Politikk, religion og samfunn Nok et genialt trekk av de blåblå!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Tweedjakke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Antall liker
    7.264
    Sted
    Market Snodsbury
    Erna den røde stjerna.
    No anar eg ikkje kontekst for det ryktet @Spiralis har høyrt, eller intensjonen.

Men at folk byter standpunkt og parti burde (prinsipielt) ikkje vera diskrediterande for det nye synspunktet, eller i det nye partiet. Tvert imot, ein må jo anta at "konvertittar" har tenkt gjennom ting grundig, og ikkje berre vart med i UH fordi dei hadde dei beste festane.

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    11.639
    I et annet forum dukket det opp en påstand jeg har "litt" vondt for å tro på, men har inne har vi jo folk med de mest obskure kunnskaper så kanskje, bare kanskje, en eller annen kan avkrefte eller bekrefte følgende: "Erna, ( kona til han aksjespekulanten ) skal etter sigende ha en fortid som medlem/sympatisør
    i alle fall deltager på møter hos AKP/ml! ????? Personlig finner jeg det utrolig vanskelig å tro, men snålere ting har vel skjedd så.........?

Noen som vet med sikkerhet??
    Var det ikke slik at du unge konservative hadde de søteste pikebarna, mens de unge sosialistene/kommunistene hadde de kåteste? :rolleyes:

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.660
    Torget vurderinger
    0
    Keep your friends close and your enemies closer.
    Det eneste litt sprø forum jeg er innom er document.no og kommentarfeltet der. Mye rart og Erna blir ofte nærmest betegna som kommunist. Finnes sikkert sprøere forum, men at hun har lefla med ml'erne er like sannsynlig som at Finnes ble styrtrik på aksjer
    Takk, da var det ble liksom så mye som falt på plass!

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.660
    Torget vurderinger
    0
    Var det ikke slik at du unge konservative hadde de søteste pikebarna, mens de unge sosialistene/kommunistene hadde de kåteste? :rolleyes:
    For å sitere Erna: "Jeg ville vel ikke akkurat ha formulert meg slik."

Men du er inne på noe!

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn