- Ble medlem
- 23.03.2006
- Antall liker
- 11.439
Ser at Listhaug nekter å kommentere saken. Den som tier, samtykker....
|
Det er jo hyggelig. Jeg tenker at verden er en bedre plass dersom folk står for noe, sier det uten filter og tar konsekvensen av hva de mener. Om noen krenkes, så har man vel truffet et ømt punkt. Det er alt for mange diplomater i verden, noe som også er en direkte årsak til at Israel fritt får begå folkemord- uten andre konsekvenser enn forsiktig fordømmelse.Ikke alltid jeg er enig i i alt du lirer av deg, - men her er jeg 100% enig !
Gud bedre for noe utpreget sludder.Diplomater er en form for fin livsstil og ingen jobb. Kun dress og slips og mange ord og de er fornøyd med det. Reiser endel og fine hotell og god mat.
Resultat er oftest lik null.
Når de ser seg i speilet etter endt arbeidsdag og spør hva har du gjort i dag.? Svaret vil stort sett være ingenting, bare vært kvasi intellektuell og pratet noe hyggelig og passende for situasjonen. Noen ganger kommet frem til en enighet som ikke spiller noen rolle.
Jeg tenker ofte på Terje R. Larsen og Mona Juul som prakteksemplar på standen. Hva gjør de nå i New York? Arbeider hardt.?
Svært så negativ til diplomati.
Tipper tollsatsen er null prosent to dager etter at Erna har blittEn gjøk sitter og kjører tollsolo på andre siden og bestemmer satser etter hvem han liker eller ei i det landet som får tollsatsen. Det kommer nok noen veldig billige politiske poenger fremover når det ikke blir noen fremgang i «forhandlingene» med us. Erna er litt i gang...Melby kommer nok også etterhvert på banen.
![]()
Solberg: – Ikke blitt noen effekt av det arbeidet regjeringen har sagt at de har jobbet mye med
Erna Solberg (H) håper regjeringen når fram i forhandlinger med USA. Støre tørr ikke love lavere tollsatser.www.nrk.no
Ref the never ending Epstein files; skal vi få gjennomslag bør vi kanskje sende noen yngre varianter enn Erna for å godsnakke med tRumpTipper tollsatsen er null prosent to dager etter at Erna har blittpresidentstasminister.
not.
Da kan vi heller ikke regne med at Sylvi ordner opp.Ref the never ending Epstein files; skal vi få gjennomslag bør vi kanskje sende noen yngre varianter enn Erna for å godsnakke med tRump
Tipper tollsatsen er null prosent to dager etter at Erna har blittpresidentstasminister.
not.
Lite har med andre ord endret seg siden jeg var ungdomspolitiker.Da kan vi heller ikke regne med at Sylvi ordner opp.
Problemet er at de blå har de peneste kvinnelige ungdomspolitikerne, mens de røde har de mest villige....
Bryr voldtektsforbrytere seg om noen er villige?Da kan vi heller ikke regne med at Sylvi ordner opp.
Problemet er at de blå har de peneste kvinnelige ungdomspolitikerne, mens de røde har de mest villige....
Ærlig talt er det vel mer sannsynlig atDu bare måtte, ikke sant? INGEN omtanke for andre!
Nå mister jeg nattesøvnen i minst en måned, fordi jeg kommer til å ligge og vri meg i senga mens jeg tenker mareritt tanker om at Erna blir stasminister!
Takkskadufanmegha!!!
Siv???Ærlig talt er det vel mer sannsynlig at Siv blir stasminister dersom de blå/blå går seirende ut av valget.
Bedret det nattesøvnen din?![]()
Samme blemmen, mente Sylvi.Siv???
Det er visstnok vanlig å glemme riktig navn for tider, eg liga Kari introduserte Stoltenberg som Jonas
Ja, dere kan le og more dere.. men gråten tar meg....Ærlig talt er det vel mer sannsynlig atSivSylvi blir stasminister dersom de blå/blå går seirende ut av valget.
Juryen er fortsatt ute når det gjelder den der.Ærlig talt er det vel mer sannsynlig atSivSylvi blir stasminister dersom de blå/blå går seirende ut av valget.
Har en stund hatt en konspirasjonsteori om at AP kloner sine topp politikere. Ikke utseendet nødvendigvis men innholdet.Siv???
Det er visstnok vanlig å glemme riktig navn for tider, eg liga Kari introduserte Stoltenberg som Jonas
Garantert KLMHm.. nå kom jeg på en gammel sketsj om sovjetiske presidenter og ledere av sentralkommiteeen.. mulig det var KLM.. men når den ene datt om dau, var det bare å hente en ny fra fryseren og stable han opp på beina..![]()
Skjer også i Whoops Apocalypse, https://www.imdb.com/title/tt0083502/?ref_=vp_ov_tGarantert KLMMener å huske den
![]()
Har en stund hatt en konspirasjonsteori om at AP kloner sine topp politikere. Ikke utseendet nødvendigvis men innholdet.
Kun framtiden vil vise om Kari hadde noe rett i dette.
Noen auf`ere som overlevde 22 juli er i dag statsråder, det er nok ganske plagsomt for enkelte, jeg synes at det er utrolig godt gjort.De blir jo alle indoktrinert gjennom auf så ikke noe å lure på….
Noen auf`ere som overlevde 22 juli er i dag statsråder, det er nok ganske plagsomt for enkelte, jeg synes at det er utrolig godt gjort.
Utøya har sikkert gitt noen en ekstra inspirasjon til å drive med politikk, kanskje det og ikke Utøya på CV'n som har ført de fram.Nå virker det altfor ofte som at mange anser de som overlevde Utøya som noen feige jævler alle sammen, - det er selvsagt totalt uspiselig...
På den annen side bør det vel heller ikke være ekstra kvalifiserende for politisk arbeid....
Ikke helt sikker på hvordan du tenkrr her?Nå virker det altfor ofte som at mange anser de som overlevde Utøya som noen feige jævler alle sammen, - det er selvsagt totalt uspiselig...
På den annen side bør det vel heller ikke være ekstra kvalifiserende for politisk arbeid....
Du skjønte det ikke gjorde du vel...?Hvorfor skulle det være mer plagsomt enn andre udugelige politikere og på den andre siden at man overlevde den verste terroraksjonen på norsk jord gjør deg ikke til et politisk geni så det er kanskje på tide å slutte med å dra dette frem i enhver diskusjon som forkledd hersketeknikk.
Og det er nettopp slike kommentarer de selv 15 år etter må forholde seg tilHvorfor skulle det være mer plagsomt enn andre udugelige politikere og på den andre siden at man overlevde den verste terroraksjonen på norsk jord gjør deg ikke til et politisk geni så det er kanskje på tide å slutte med å dra dette frem i enhver diskusjon som forkledd hersketeknikk.
Belegg ditt utsagn om at dette "dras frem i enhver diskusjon"Utred gjerne hva som er galt med den kommentaren, om du mener at man skal skjermes for enhver kritikk for all fremtid må du gjerne mene og forholde deg slik til det men ikke forvent at alle andre skal det.