Nok et anlegg..

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Vegard0

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.04.2010
    Antall liker
    718
    Sted
    KarmIsland
    Torget vurderinger
    2
    Var noen plater som fristet på RSD i dag, men tok bare med meg en. Ween er et artig band jeg har likt siden 90-tallet med en ganske variert katalog som jeg har det meste av album på vinyl så da fortsetter en galoppen.
    1000010159.jpg

Vegard0

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.04.2010
    Antall liker
    718
    Sted
    KarmIsland
    Torget vurderinger
    2
    Siden jeg for det meste lusker i andre sine tråder er det ikke så mye nytt å melde fra egen kjeller, utenom en ny benk fra den eminente Stockholm serien til Ikea. Har letet litt etter noe nytt å sette tingene på, men finner aldri helt ut av det, laget en skisse som jeg hadde tenkt å gi til en møbelsnekker, men den lignet så mye på tv-benken at jeg tok den enkle veien. Jobber litt med utformingen av frontveggen også, men det tar tid siden jeg er litt usikker hva jeg skal ha.

Må si at etter en tid med luxman forsterker og cd-spiller har det gitt litt mersmak og har vært på jakt etter en luxman riaa en stund. Det fikset Stereofil siden ingen var å få tak i på bruktmarkedet. Problemet var at da stod en hylle ledig, lite symmetri med det. Kjøpte likegodt en luxman dac som jeg har koblet opp med en iMac. Hadde ikke trodd jeg skulle begynne å streame igjen, men ganske fint nåt en ligger på sofaen. Veldig fornøyd og tror jeg kommer til å være det en god stund fremover.
    PXL_20260412_122806864.jpg
    PXL_20260418_150938608.jpg

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    90.120
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    At det skjer lite nytt hos deg får de fleste av oss til å fremstå i et grelt lys 😊

Ble flott med den benken i matchende farger.

Vegard0

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.04.2010
    Antall liker
    718
    Sted
    KarmIsland
    Torget vurderinger
    2
    At det skjer lite nytt hos deg får de fleste av oss til å fremstå i et grelt lys 😊

Ble flott med den benken i matchende farger.
    Skjedd litt, men nå kommer det ikke til å skje noe som helst på en stund, lydmessig er jeg på en plass jeg sier meg fornøyd. For øyeblikket.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn