Jeg har i det siste gått og tenkt på hva neste naturlige steg i oppgradering av mitt mid-fi anlegg skal være, og siden jeg har for alvor kastet meg på vinyl-bølgen, er konklusjonen at jeg trenger et solid RIAA-trinn.
Først litt om hva jeg skal bruke det til:
Holder på med et prosjekt med en Thorens TD 160. På denne monteres det en Origins Live Encounter Mk2 sammen med en Dynavector dv-20x2l. Har ikke testet denne komboen enda, da spiller ikke er 100% ferdig, men pickup har jeg brukt på en annen TD 160 sammen med Rega RB300 arm. RIAA jeg har brukt til nå er en Doxa 010.
Doxa 010 er forsåvidt kurant den, men ønsker en litt mer fleksibel løsning. På ønskelisten står følgende:
- flere innganger, da jeg har/skal ha to spillere stående i racket.
- gain- og impedansjustering
- gjerne rør
- MM og MC
- Pris: under 10k
Håper dere har noen gode råd her
Først litt om hva jeg skal bruke det til:
Holder på med et prosjekt med en Thorens TD 160. På denne monteres det en Origins Live Encounter Mk2 sammen med en Dynavector dv-20x2l. Har ikke testet denne komboen enda, da spiller ikke er 100% ferdig, men pickup har jeg brukt på en annen TD 160 sammen med Rega RB300 arm. RIAA jeg har brukt til nå er en Doxa 010.
Doxa 010 er forsåvidt kurant den, men ønsker en litt mer fleksibel løsning. På ønskelisten står følgende:
- flere innganger, da jeg har/skal ha to spillere stående i racket.
- gain- og impedansjustering
- gjerne rør
- MM og MC
- Pris: under 10k
Håper dere har noen gode råd her