Nok en strålende omtale av Wilson Audio Sabrina!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Denne gangen er det Neil Gader i The Absolute Sound som har latt seg trollbinde...

    "The Sabrina caught me off guard. I expected a level of excellence commensurate with Wilson’s reputation; yet, on paper at least, the very idea of greatness seemed like a stretch. Turns out it wasn’t. The Sabrina provided some of the finest listening sessions I’ve ever had, and to top it off, it’s incredibly well priced. If nearly sixteen grand ever represented a buy, this is it. As I size up the competition, the Sabrina is unsurpassed in the medium-to-smaller listening space. I consider this sweetheart (pound for pound) the best Wilson Audio loudspeaker available today."

    Les hele omtalen her:

    Wilson Audio Sabrina Loudspeaker | The Absolute Sound

    Mer informasjon om Sabrina finner du på våre nettsider:

    WILSON AUDIO SABRINA - Oslo Hifi Center
     

    Vedlegg

    Kommentarer

    Kenol

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.09.2005
    Innlegg
    528
    Antall liker
    173
    Torget vurderinger
    12
    Samme elementer som Respons? I hvert fall mellomtone, må låte bra!
     

    Tommyna

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.11.2010
    Innlegg
    172
    Antall liker
    116
    Sted
    Oslo
    Hørte dem med et Audio Research rørforsterkersett ho OHC i messehelga. Fantastisk mye og bra lyd ut av relativt små kabinetter.
     

    grammofon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2011
    Innlegg
    5.646
    Antall liker
    2.853
    Sted
    Bærum
    Wilson får stort sett bare bra omtaler. Men ta det med en klype salt. Anmelderne lever av å skrive positive omtaler. Skriver de for mye negativt, mister de både lesergrunnlaget og tilgangen til nye testprodukter. Moralen er derfor: Stol kun på dine egne ører. Besøk Oslo HFC og hør - og ikke minst sammenlikn. Det finnes mange alternativer både der og andre steder.
     

    Strømling

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2014
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    772
    Sted
    Nedre Romerike
    Torget vurderinger
    1
    Var en tur innom der for å høre på de men ble geleidet ned for å høre Martin logan clx på parasound a21. Var ganske målløs når jeg gikk ut av det rommet, langt fra det dyreste oppsettet jeg har hørt men det desidert beste.
     

    grammofon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2011
    Innlegg
    5.646
    Antall liker
    2.853
    Sted
    Bærum
    Var en tur innom der for å høre på de men ble geleidet ned for å høre Martin logan clx på parasound a21. Var ganske målløs når jeg gikk ut av det rommet, langt fra det dyreste oppsettet jeg har hørt men det desidert beste.
    Det er noe av det jeg har imot den butikken. Med en gang du kommer inn, overtar de kontrollen istedenfor å overlate det til kunden. De står selvsagt fritt til å gi råd, men bør ikke gjøre kunden helt umyndig. Med meg ender slikt bare i krangling, og at jeg ikke kjøper noen ting.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…

Informasjon om bruker

Oslo Hi-Fi Center
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
261
Link til alle artikler
436
Oslo Hi-Fi Center sine annonser
Bransjenyheter
Opplev Focal Scala Utopia EVO under Vårpuls 15. til 17. mars på @oslohificenter !!! 🎶🇫🇷🔥
Bransjenyheter
Nå er det ikke lenge igjen til VårPuls 2024

Nå er det ikke lenge igjen til VårPuls 2024

  • 22
Nå er det ikke lenge igjen til VårPuls 2024 Vårt eget Hi-Fi Show her på Vika! Showet er åpent og gratis for alle! Nyheter, Norgespremierer, Internasjonale utstillere, og ikke minst fantastisk lyd...
Fortsett
Bransjenyheter
Endelig er messen her!

Endelig er messen her!

  • 3
Vi gleder oss til å se dere alle! Det blir en rekke gode tilbud på nytt og brukt som er verdt å få med seg, ta turen innom eller sjekk ut vår nettbutikk ila helgen for å gjøre en rekke gode kjøp...
Fortsett
Bransjenyheter
Endelig Høstpuls måneden!

Endelig Høstpuls måneden!

  • 0
Endelig Høstpuls måneden! Velkommen til Oslo Hi-Fi Center den 13-15. Oktober! I tradisjon tro kommer det en rekke representanter fra både norske og utenlandske leverandører som viser frem og...
Fortsett
Bransjenyheter
Vi ønsker alle hifi-interesserte hjertelig velkommen innom, nå på lørdag! Kl 12- 16.

Vi ønsker alle hifi-interesserte hjertelig velkommen innom, nå på lørdag! Kl 12- 16.

  • 0
Dyktige Isak Strand fra Multirom, kommer innom hos oss og viser frem den nye Naim New Classic 300 Serien. Bestående av: NAIM NAC 332 Preamp NAIM NS 333 Steamer / dac NAIM NAP 350 Monoblokker NAIM...
Fortsett
Bransjenyheter
Endelig HøstPuls Igjen! VI ønsker alle velkommen!

Endelig HøstPuls Igjen! VI ønsker alle velkommen!

  • 0
Vi har gleden av å invitere til hi-fi messe hos oss i Dronning Mauds Gate! Årets Høstpuls går av stabelen 13-15. Oktober Les mer om eventet her: (https://oslohificenter.no/hostpuls-2023)...
Fortsett
Topp Bunn