Forsterkere nok en preamp

slartibartfast

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
5.975
Sted
Aukra
Torget vurderinger
7
Er der noen som kan gir meg en tips om en bra preamp -med rør eller uten- til rund 20k brukt? Den behøver ikke å ha riaa innebygget, men hvis den har det så burde Riaa'n kunne måle seg med en Pass Labs XONO (og da kan forsterkeren gerne koste 10-15k mer)

ønsket lydsignatur- kjapp, men ikke for nøytral, gjerne litt mot det varme (finns det? kjapp og "sjel" i samme boks?)

nølte litt for lenge med Aesthetix Janus som var på brukten nylig (damn!)

takk for hjelpen

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
34.402
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Det ligger en 2 år gammel Conrad Johnson ET 3 SE på brukten til en grei pris. Kanskje noe for deg? Har ikke hørt den, men har en ET 250 S, og den har den lydsignaturen du etterlyser, IMO.

mvh

slartibartfast

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
5.975
Sted
Aukra
Torget vurderinger
7
det er som sagt ikke så meget nødvendig med en riaa- jeg er egentlig ganske fornøyd med XONOen ;)

slartibartfast

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
5.975
Sted
Aukra
Torget vurderinger
7
Det ligger en 2 år gammel Conrad Johnson ET 3 SE på brukten til en grei pris. Kanskje noe for deg? Har ikke hørt den, men har en ET 250 S, og den har den lydsignaturen du etterlyser, IMO.

mvh
hadde du karakterisert denne Conrad Johnson som "kjapp" ? Har ingen erfaring med nyere CJ saker, men det jeg har hørt så langt var alt annet enn kjapp.

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
34.402
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2

mvh
hadde du karakterisert denne Conrad Johnson som "kjapp" ? Har ingen erfaring med nyere CJ saker, men det jeg har hørt så langt var alt annet enn kjapp.
Som jeg skrev har jeg ikke hørt ET 3. Alt jeg har å holde meg til er min egen ET 250. Den vil jeg karakterisere som kjapp og adskillig mer nøytral enn gamle CJ- utgaver.

mvh

Topp Bunn