Noise Harvester vs Monster HTS800/1000

JaLa

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.03.2004
Antall liker
6
Heisann!

Vet det ligger mange nettfilter-tråder ute, men jeg ønsker tips til hvilke av de overnevnte (Noise Harvester eller Monster HTS800 evnt. HTS1000) som gir best resultat. Vet det er de som mener de ikke gir noe resultat i det hele tatt, men la oss si at jeg har bestemt meg for å kjøpe noe for å filtrerer bort nettstøy. Hvilket produkt burde jeg velge?

Takker for svar...

MVH Jarle :)

Theo

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.05.2006
Antall liker
0
Min erfaring er at begge deler vil bidra positivt, det vil si at du har nytte av begge tiltakene hvis du tar deg råd til begge investeringene. Hvis jeg skulle prioritere så hadde jeg tatt Noise harvesteren først.

Mvh. Theo

JaLa

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.03.2004
Antall liker
6
Hei!

Takk for svar! Hvor er det man får kjøpt Harvester'n henn? Er det noe prisforskjell, eller er det lik pris stort sett over hele linja? Så det var noen hundrelapper å spare på Monster-boksene hvis man kikket litt rundt...

MVH Jarle

gresshoppa

Medlem
Ble medlem
28.03.2006
Antall liker
0
Hei.

Noise Harvester får du kjøpt hos Norsk Audioteknikk. Har selv benyttet denne og det jeg merket meg var at lydbildet ble noe dypere. Ikke noe hallelulja for meg men alle monner drar. Det har forøvrig vært noen problem med disse, da de rett og slett har gått istykker. Men de hos NAT er veldig behjelpelig.

Mvh Ole

Topp Bunn