Noen synske her ??

miata

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.01.2005
Antall liker
1
Kan noen fortelle meg hvor fjernkontrollen til TVn min ligger ??

AB1

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.05.2010
Antall liker
1
Ehh jeg får noe info nå................................ den ligger i Miata´n din :p

Vidar Øierås

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.01.2003
Antall liker
342
miata skrev:
Kan noen fortelle meg hvor fjernkontrollen til TVn min ligger ??
Den putta du i lomma på den skitne buksa di. Let i skittentøyet, eller vent på at vaskemaskinen er ferdig - da er vel også fjernkontrollen ferdig, regner jeg med...
Vasker du ikke klærne dine selv, kan du også lete bak toalettet. Der pleier i alle fall mitt lummerusk å havne når kona vasker klær...
Ligger den i do, finner du en hevert og tømmer vannet. Så skal du se at fjernkontrollen kommer tilsyne....det gjorde i alle fall tannbørsten til datra mi - hun har fått ny nå.

Ellers er raskeste måte å finne bortgjemte ting, å lete der den ligger først før du leter andre steder ::)

Hvis det ikke virker, legg deg ned på sofaen, lykk øynene og tenke gjennom alle hendelsesforløp fom. et par dager tilbake i tid....

Hvis du ikke finner den, kan du kjøpe deg en fjernkontroll som jeg har kjøpt. Universal sak som er nesten like stor som TV'en. Den blir ikke borte hos oss siden det ikke finnes et sted i min husstand som er lite nok til at den kan gjemmes bort.

Vidar

Proffen

Æresmedlem
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.420
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
6
made4u skrev:
Den ligger selvsagt på den siste plassen du leter..
Ergo må du snu opp ned på alt.
Det er jo her hele forbannelsen ligger.
Uansett hvor han begynner og slutter å lete, vil den likevel likke på den siste plassen han leter.... ;D

mvh
Proffen

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.188
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Et tips er kanskje å lete hos nabokjerringa. Der har jeg funnet både sokker og undertøy jeg har savnet..

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Antall liker
1.487
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
Her i huset er junior fæl til å dra med seg ting overalt, så etter min erfaring...
Under kjøkkenbordet på nederste trinn på tripp trapp stol, sjekk begge, på stellebord/vaskemaskin med ikea stellepute, under setet/lokket på lær å gå bil, under sofa, inne i den gamle vhs spilleren... ;D

Vidar Øierås

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.01.2003
Antall liker
342
Gutter har det med å stikke saker og ting inni diverse hulrom. Sneipen på snart 4, var fæl til å putte deler av CD-samlingen inni sprekken mellom båndet og plastdekslet på tredemølla vår. På det meste har jeg funnet igjen nærmere 40 CD-plater inni der....

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
8.201
Torget vurderinger
4
Low-Q skrev:
Gutter har det med å stikke saker og ting inni diverse hulrom.
Et øyeblikk var jeg i ferd med å misforstå deg kapitalt :eek: :eek: :eek:

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Antall liker
1.487
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
Junior her har funnet ut at det går å hamstre dvd plater under hjemmekino recieveren, tror vi fant en 20-30 filmer der når vi flyttet på recieveren...

G

Gjestemedlem

Gjest
Den ligger i kjøleskapet ved siden av flasken med Sana Sol.

Topp Bunn