...hvor jeg kan kjøpe slike?
På forhånd takk.
Jazz
På forhånd takk.
Jazz
|
Jeg prøvde aldri å henge de på veggen men det er ikke plass til mange platene i dem, så vekt bør ikke være noe problem.Ser det er hull til festeskruer. Tåler disse virkelig vekten av en haug med album?
Tror heller ikke vekten skal bli et problem.Jeg prøvde aldri å henge de på veggen men det er ikke plass til mange platene i dem, så vekt bør ikke være noe problem.Ser det er hull til festeskruer. Tåler disse virkelig vekten av en haug med album?![]()
Godt tips, ptb, som fikk meg til å ringe en venn som jobber hos Samleren (bruktsjappe i Bergen) som haddeIkke sjelden at slike finnes hos de som selger brukt vinyl.
Tynget med noen plater kan de vel fungere utmerket som nettopp bokstøtter ? Eh...platestøtter ?Nå var jo trådstarters spørsmål hvor man får kjøpt dem, men jeg kan ikke dy meg for å si at jeg har hatt dem selv, og var ikke særlig fornøyd. Har man mange plater i dem, blir de stående trangt, noe jeg syntes ikke var særlig gunstig. Og har man få plater i dem, trenger man mange av dem, hvis man har mange plater. Skulle de henge på veggen, kunne jeg forsåvidt forstå poenget, men ut fra trådstarters innlegg nr 7, virker det på meg som de skal stå i en bred hylle. Og da heller jeg mer til Class' kommentar om bokstøtter. De kan jo flyttes etter behov.
Mange takk, jorwed, men jeg ordnet meg.Har kontakt med en på fb som selger deg fire stykker for 150,- pr stk. + porto. Holder til i Drammen. (PS. Ikke nye)