Noen som vet...

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Antall liker
8.042
Sted
Oslo
Det lurer jeg også på.

mvh

T

TT.

Gjest
Ups. Sånne hadde vi på jobben, men de ble kastet før ferien. Mener det var 7-8 stk. (Brukte)

Class

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2009
Antall liker
517
Sted
Vestfold
Torget vurderinger
7
Sånne har jeg ikke sett nye på 20 år eller så.
Vi kjøpte de vel i platebutikken før i tiden, kanskje Big Dipper e.l. kan skaffe?

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Antall liker
19.193
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
97
Har lagt ut noen følere på Facebook. Skal gi beskjed om det dukker opp noen. Ser det er hull til festeskruer. Tåler disse virkelig vekten av en haug med album?

Class

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2009
Antall liker
517
Sted
Vestfold
Torget vurderinger
7
Ser det er hull til festeskruer. Tåler disse virkelig vekten av en haug med album?
Jeg prøvde aldri å henge de på veggen men det er ikke plass til mange platene i dem, så vekt bør ikke være noe problem. :)

Jimmy Jazz

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2009
Antall liker
3.152
Sted
Bergen
Ser det er hull til festeskruer. Tåler disse virkelig vekten av en haug med album?
Jeg prøvde aldri å henge de på veggen men det er ikke plass til mange platene i dem, så vekt bør ikke være noe problem. :)
Tror heller ikke vekten skal bli et problem.
For min del skal de brukes i en bred hylle slik at platene står i rett.:)

ptb

Æresmedlem
Ble medlem
27.11.2008
Antall liker
20.380
Sted
Oslo
Torget vurderinger
14
Ikke sjelden at slike finnes hos de som selger brukt vinyl.

Class

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2009
Antall liker
517
Sted
Vestfold
Torget vurderinger
7
Jeg har brukt bokstøtter der platene ikke har fylt opp hele hylla.

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.739
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Nå var jo trådstarters spørsmål hvor man får kjøpt dem, men jeg kan ikke dy meg for å si at jeg har hatt dem selv, og var ikke særlig fornøyd. Har man mange plater i dem, blir de stående trangt, noe jeg syntes ikke var særlig gunstig. Og har man få plater i dem, trenger man mange av dem, hvis man har mange plater. Skulle de henge på veggen, kunne jeg forsåvidt forstå poenget, men ut fra trådstarters innlegg nr 7, virker det på meg som de skal stå i en bred hylle. Og da heller jeg mer til Class' kommentar om bokstøtter. De kan jo flyttes etter behov.

Jimmy Jazz

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2009
Antall liker
3.152
Sted
Bergen
Ikke sjelden at slike finnes hos de som selger brukt vinyl.
Godt tips, ptb, som fikk meg til å ringe en venn som jobber hos Samleren (bruktsjappe i Bergen) som hadde
noen liggende.
Det eneste var at de muligens måtte bruke dem selv, så vi får krysse fingrene.

Litt rart jeg ikke tenkte på dette selv.:)

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
7.907
Torget vurderinger
4
Nå var jo trådstarters spørsmål hvor man får kjøpt dem, men jeg kan ikke dy meg for å si at jeg har hatt dem selv, og var ikke særlig fornøyd. Har man mange plater i dem, blir de stående trangt, noe jeg syntes ikke var særlig gunstig. Og har man få plater i dem, trenger man mange av dem, hvis man har mange plater. Skulle de henge på veggen, kunne jeg forsåvidt forstå poenget, men ut fra trådstarters innlegg nr 7, virker det på meg som de skal stå i en bred hylle. Og da heller jeg mer til Class' kommentar om bokstøtter. De kan jo flyttes etter behov.
Tynget med noen plater kan de vel fungere utmerket som nettopp bokstøtter ? Eh...platestøtter ?

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Antall liker
19.193
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
97
Har kontakt med en på fb som selger deg fire stykker for 150,- pr stk. + porto. Holder til i Drammen. (PS. Ikke nye)

Topp Bunn