Noen som har prøvd noe av disse ?

Steinkare

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.06.2004
Innlegg
1.005
Antall liker
363
Torget vurderinger
10
Høy pris og kvalitet kan være sant. Billig er lik skit, men ikke alltid! Kineserne lager en million print for en slikk og ingenting, sender gratis i posten. Bruker man standard komponenter og ikke komponenter som er laget på månen, så blir det ikke alltid dårlig, selv om det blir billig. Bruker man printene og sper på med litt mer kvalitetskomponenter, osv., så kan det bli bra. Bare hopp i det og prøv. Kretsene/type løsninger har stort sett vært de samme i mange år.
Har kjøpt print til LM1875 og LM3886, koster lite, av og til må det litt modifikasjoner på printene, men det låter knallbra.
 

El-retur

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.01.2012
Innlegg
2.317
Antall liker
1.880
Sted
Sauda
Torget vurderinger
14
Så noen som skrøt av forsterker kortene på fb,så ble litt nyskjerrig...:)
Må kanskje kjøpe et par å prøve,de var jo så billige.
 

Drossel

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.05.2012
Innlegg
9.900
Antall liker
3.227
Så noen som skrøt av forsterker kortene på fb,så ble litt nyskjerrig...:)
Må kanskje kjøpe et par å prøve,de var jo så billige.
Spændende - jeg har lige bestilt 2 stk 500 w forstærker print. Hvert har 16 stk kraftige effekttransistorer. Bare ca 500 kr. Men kanskje det er bare til boss. Time will show.
 

El-retur

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.01.2012
Innlegg
2.317
Antall liker
1.880
Sted
Sauda
Torget vurderinger
14
Så noen som skrøt av forsterker kortene på fb,så ble litt nyskjerrig...:)
Må kanskje kjøpe et par å prøve,de var jo så billige.
Spændende - jeg har lige bestilt 2 stk 500 w forstærker print. Hvert har 16 stk kraftige effekttransistorer. Bare ca 500 kr. Men kanskje det er bare til boss. Time will show.
Hvilke kort har du kjøpt?
Ofte så er jo transistorene fake,åpnet noen mjl21193 her om dagen,de så veldig tvilsome ut innvendig og det var ikke i nærheten av å være flate engang.
Men av og til så kan man jo være heldig å få noen brukte som fungerer fint..
Spennede å se om det fungerer..
 

Drossel

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.05.2012
Innlegg
9.900
Antall liker
3.227
Jeg har åbnet transistorer jeg mistænkte for å være fake men som viste sig at være helt ok. Hvorfor bruge tid på noget som koster 7 kroner. 1943 5200
 
Topp Bunn