Noen som har klart å kjøpe billetter på operaen.no??

LPA

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.05.2003
Innlegg
269
Antall liker
4
Jeg har forsøkt å bestille billetter i to dager nå - igår kom jeg stort sett ikke inn, eller fikk en melding om for mange påloggede brukere.

Idag kommer jeg så langt at jeg får valgt plasser, men handlekurven er tom, tom, tom.... :( :( :( :(


Noen som har lykkes?

LPA
 

ØivindS

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.10.2005
Innlegg
448
Antall liker
1
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Jeg tror jeg har brukt tre timer på to forsøk på å få kjøpt billetter i dag. Etter å ha tråklet meg gjennom oppsetninger og dager på jakt etter brukbare plasser endte første runde med at jeg ikke fikk lov til å betale. Andre runde endte med at det oppsto en feil i betalingssystemet da jeg hadde lagt inn Visa-informasjon.
Irriterende er bare forbokstaven. Jeg er fortsatt sur fordi jeg ser jo at billettene renner ut uten at jeg får tak i noen.
:( :mad: :( :mad:
mvh
 

LPA

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.05.2003
Innlegg
269
Antall liker
4
Til slutt klare jeg å få valgt plasser og lagt billettene i handlekurs. Og så til betalingen:
Method not found: 'Void EntaNetBooking.EntaNetBooking.Book(Int32, System.String, EntaNetDataTypes.Booking ByRef, Boolean, Boolean, Boolean, Int32)'.
Det ser ut som om billetter kun er tilgjengelige for Oslofolk som har anledning til å stille opp personlig i kø på Billettkontoret i Operaen.

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.604
Antall liker
9
LPA skrev:
Til slutt klare jeg å få valgt plasser og lagt billettene i handlekurs. Og så til betalingen:
Method not found: 'Void EntaNetBooking.EntaNetBooking.Book(Int32, System.String, EntaNetDataTypes.Booking ByRef, Boolean, Boolean, Boolean, Int32)'.
Det ser ut som om billetter kun er tilgjengelige for Oslofolk som har anledning til å stille opp personlig i kø på Billettkontoret i Operaen.

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Du kan, etter at du har valgt seter, reservere bilettene. Da får du tilsendt res.nr. via e-mail, og må betale innen 5 dager.

Dette måtte jeg gjøre, selv om jeg bor i Oslo.
 

LPA

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.05.2003
Innlegg
269
Antall liker
4
Takk for tipset - det skal jeg gjøre neste gang.

Ellers så løste det seg ved at jeg fikk Billettkontoret til å ringe tilbake, så nå er både Don Carlos, Bryn Terfel og Cecilia Bartoli i boks. :)

LPA
 
Topp Bunn