Det var sgu da en usædvanlig nedladende og arrogant måde at svarer på, jeg gør mig da i det mindste den ulejlighed at forklarer, min måske lidt skabe indledningsreplikJa vel...Du er også tydeligt at du heller ikke fatter ret meget
...og her forsøker du å bevise at du kan dette?Man kan som hovedgruppe vælge at konstruerer forstærkere som man ville konstruerer et måleinstrument med masser af modkopling og bruge strømgeneratorer aller steder som er i forbindelse med strømforsyningen, og lige så med strømforsyningerne masser af modkobling, grundlæggen er denne konstruktionsform en røvfuld opamps og IC regulatorer, sådanne apparater kan gøres ret immune overfor netspændingen teoretisk set, men vil sikkert stadigvæk have gavn af en strømrenser.
Så kan man konstruere mere "simpelt" mindre modkobling eller slet ingen modkobling lidt hen af som man konstruer med rør, modstande i stedet strømsgeneratorer, den samme filosofi følges i konstruktion af strømforsyning, det giver stort set altid meget bedre lyd og et mere stabilt kredsløb , men det er typisk meget vanskeligere at konstruerer på den måde , end at smide et par opamp sammen.
Og det er bestemt ikke dårlig konstruktion , det er valg ud fra hvad målet er.
En af ulemperne ved at vælge den mere simple måde at konstruerer på kan bliver at apparatet bliver mere følsomt for udefra kommende støj ,bl.a. netstøj, og strømforsyningsstøj.
Sist redigert: