Strøm relatert Noen erfaring med lab 12 gordian strømboks?

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Antall liker
16.213
Sted
Sølvbyen
Sorry for avsporingen. Gordian ser absolutt interessant ut, og de har andre produkter også...
Alltid interessant når noen påpeker at Keiseren ikke har klær på, iallfall når det involverer produsenter jeg finner mindre sympatiske, så takk for avsporingen herfra. ;D

Academic_South

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.10.2013
Antall liker
403
Analogien om "Gucci-vesker for Hifi-nerder" eller "Rolex for Hifi-nerder" synes jeg var et friskt pust, i motsetningen til den utslitte bil-analogien.

Ordinære vesker og klokker gjør riktignok samme nytten som langt dyrere utgaver (begge kan brukes til å bære eller å vise tiden), men gir neppe samme eiergleden :)

HeyHo

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.10.2016
Antall liker
3.324
Torget vurderinger
2
Da kan jeg meddele at jeg har mottatt og testet Lab12 Gordian i ca 48 timer. Førsteinntrykket er udelt positivt, spesielt til prisen. Nå har jeg hatt en del trøbbel med diverse HiFi i min ringe bolig, og Gordian har *kanskje* gitt meg noe av svaret på hvorfor.
Hele det elektriske anlegget ble overhalt her ifbm med en totalrenovering av huset i 2013. Det er fortsatt Albanianett her (IT-nett), men det antas jo da at ettersom ting pr def. er i orden, at alt faktisk fungerer som tenkt. Det er plutselig noe usikkert. Gordian hevder nemlig at jording er brutt i samtlige kurser i hele huset..
Spørsmålet er da om dette er grunnet IT nett, eller om det er en feil på anlegget her. Så jeg venter nå på å få inn en elektriker som kan måle jordingen, og dersom det er trøbbel bør det utbedres av firmaet som har gjort jobben med å legge nytt el-anlegg. Så vi får se hva dette innebærer!

Men tilbake til Gordian; Førsteinntrykket er god byggekvalitet (Min er i matt sort), lettlest display og en hørbart god innflytelse ift lydbilde og bassdefinisjon. En klar forbedring i dynamikk selv med subwoofer koblet til ett av high current uttakene. Den virker helt uforstyrret av at den lastes med alt jeg har av HiFi.
Jeg kommer med mer info etterhvert, men basert på det jeg har opplevd så langt kan jeg ikke på noen måte forstå at f.eks Isotek produkter med dobbel pris har mer å by på. Er man i markedet for en "all in one" strømrenser bør denne helt klart testes oppimot konkurrenter.

-P-
Hei,var det brudd på jordingen?

Topp Bunn