Diverse No vart æ skræmt

roger

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Innlegg
1.578
Antall liker
471
Sted
Nøtterøy
Har vært på fishing i Vællers og litt rundt omkring i fire måneder, og kom hjem for et par dager siden. I dag fyrte jeg opp anlegget, etter å ha tilbrakt tiden på fisketur med lyd fra IPad og to bittesmå lekehøyttalere.
Helt ærlig "æ vart skræmt". Er det sånn det skal høres ut ja. Jeg hadde rett og slett nesten glemt hvordan musikk høres ut gjennom hønna forspent med rørsleder. Rett og slett hinsides realistisk og morsomt. Sitter her med trekvart ståpikk og med et fårete smil om munnen. Dette er jævlig moro!
Roger
 

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Innlegg
7.813
Antall liker
2.736
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Jeg har nok aldri vært så lenge borte fra anlegget som du har, men tro meg, jeg kjenner følelsen :)
 

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Innlegg
7.412
Antall liker
1.114
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
14
HA HA! Moro med hifi Roger.
Så du etter om je
g fikk satt kablene på riktig, bak på høyre horn?
Kan
ha satt de i motfase.
 

Audirvana

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.09.2012
Innlegg
1.478
Antall liker
881
Torget vurderinger
5
Dagens innlegg!

Fikk du no fisk?
 

roger

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Innlegg
1.578
Antall liker
471
Sted
Nøtterøy
HA HA! Moro med hifi Roger.
Så du etter om je
g fikk satt kablene på riktig, bak på høyre horn?
Kan
ha satt de i motfase.
Alt var i sin skjønneste orden, JanOlav. Gleder meg til å høre blokkene dine etter oppgraderingen.
R
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.203
Antall liker
101.680
Torget vurderinger
23
Har vært på fishing i Vællers og litt rundt omkring i fire måneder, og kom hjem for et par dager siden. I dag fyrte jeg opp anlegget, etter å ha tilbrakt tiden på fisketur med lyd fra IPad og to bittesmå lekehøyttalere.
Helt ærlig "æ vart skræmt". Er det sånn det skal høres ut ja. Jeg hadde rett og slett nesten glemt hvordan musikk høres ut gjennom hønna forspent med rørsleder. Rett og slett hinsides realistisk og morsomt. Sitter her med trekvart ståpikk og med et fårete smil om munnen. Dette er jævlig moro!
Roger
Fint du er tilbake i godt driv! Har savnet din visdom og vidd ;)
 

Audirvana

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.09.2012
Innlegg
1.478
Antall liker
881
Torget vurderinger
5
Dagens innlegg!

Fikk du no fisk?
Fisk? Nei, bare lange lyse hår. Jo, selvfølgelig fikk vi fisk, men sesongen ble litt dårlig etter den voldsomme varmen.
R
Det er min konklusjon også, etter sommerens fisketurer.

Når man kan bade i behagelig badevann på 1400 moh, hvor isen vanligvis går uken før jeg er der, så er det spesielt.

Liker din smak i HIFI, forrsten.
 

roger

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Innlegg
1.578
Antall liker
471
Sted
Nøtterøy
Dagens innlegg!

Fikk du no fisk?
Fisk? Nei, bare lange lyse hår. Jo, selvfølgelig fikk vi fisk, men sesongen ble litt dårlig etter den voldsomme varmen.
R
Det er min konklusjon også, etter sommerens fisketurer.

Når man kan bade i behagelig badevann på 1400 moh, hvor isen vanligvis går uken før jeg er der, så er det spesielt.

Liker din smak i HIFI, forrsten.
takk for det
R
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.238
Antall liker
10.914
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
For en herlig musikalsk ytring, roger!
Det er ikke alle forunt å beskrive sine positive opplevelser så klart og greit som dette. Mer av dette på HFS, takk.

Og plutselig fikk jeg lyst til å stikke ned og spille en plate eller to før bingen. Blir vel trøtt på jobb igjen. Roger sin skyld.
 
Topp Bunn