No topic, NOTHING goes-tråden

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Dette er tråden der Høvdingen, Mbare & co ikke trenger å rasle med sablene. Dette er tråden for kos, hygge og feel-good. Alt kan skrives så lenge det er hyggelig og i en fin tone. Det skal bli den kjipeste og triveligste tråden ever.

Kjør debatt.

V

vredensgnag

Gjest
Jeg syns det er veldig trivelig når det er trivelig, og hyggeligst når man hygger seg. Den som er uenig i det er jeg ikke enig med.

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Det låter jammen bra om dagen, gitt! Beina på bordet og Miles på snurrer'n, et par kalde i kjøleskapet. Fy fillern, detta er livet dere. Ha en fin kveld.

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
vredensgnag skrev:
Jeg syns det er veldig trivelig når det er trivelig, og hyggeligst når man hygger seg. Den som er uenig i det er jeg ikke enig med.
Et øyeblikk vurderte jeg å "rapportere til moderator" med en eller annen sarkasmebeskyldning som begrunnelse, men Høvdingen får vel nok slikt. Uansett, mulig gult kort dette.

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
12.835
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Nei så hyggelig. Det tenner jeg et lys for.
Det ble litt stusselig etter at julepynten forsvant, men musikk og levende lys redder vinterkvelden.
Kanskje det blir så koselig at det dukker opp damer i tråden her. Det hadde vært noe.
Jeg var forresten på en fest i helgen der jeg oppdaget en yngre kvinnelig slektning som faktisk var ekte interessert i hifi. Det ble spontan og oppriktig stående invitasjon. Tror jammen jeg tenner et lys for det også. Det finnes håp.

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.166
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Nettopp ferdig med årets første barneselskap. Å ha huset fullt av små barn som er høye på sukker er ingen lek. Huset ser ut som en krigssone. God oppladning til ukens første nattevakt.

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Anna Anka er nok en dårlig skuespiller, selv om hun gjorde en fin jobb i Dum Dummere. Men i reklamen Prix er hun herlig, dårlig skuespill på tross. Jeg synes det er gått litt for mye sport i å ikke like Anna blant folk som anser seg selv for å være intelligente, og det vil jeg nå ta et standpunkt mot! Heia Anna Anka! ;D

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.175
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Jeg har fått, og får fortsatt, mange tips fra andre om musikk på tråden "Hva spiller du i dag". En herlig tråd. Anbefales :)

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
4.493
Sted
Horten
Torget vurderinger
8
Har man et slikt, blir det ekstra bra. Vi har sett inn i bålet i lange tider og det gir en følelse av å bare være.

Topp Bunn