- Ble medlem
- 28.11.2002
- Antall liker
- 397
Er det noen flere enn meg som har problemer med å holde mat i fokus når Nigella rører i grytene? Tankene sklir i helt andre retninger.
Hun er KVINNE med ikke bare stor K, men med store bokstaver hele sulamitten!wotg skrev:legg merke til at du nesten aldri ser godeste Nigella fra midjen og nedover - hun har nemlig et skikkelig akterspeil!
Fotballkamper starter jo flere timer før? Her tørrprater uinteressante middelaldrende menn om bakrommet - kjempestas!Komponenten skrev:Venter spent på hva som snart kommer til å diskes opp med på vårt kjøkken så iherdig som noen i huset har fulgt med på dette programmet i det siste. Blir vel 4-dobbel-sjokoladekake snart kanskje. Eller, om ikke annet, skive med smørost... eller muligens kokt egg. Som unnskyldning påstår han at han venter på Autofil, skal si han må være giret på Autofil som benker seg omtrent en halvtime før start... ;D
johna skrev:Nigella er den (nesten) dårligste tv kokken som finnes.
Her spilles det på farger og sensuelle blikk i fleng :
Da foretrekker jeg heller han som reiser verden rundt med konstant 2 i promille
Det var dagens utbrudd herfra![]()
wotg skrev:legg merke til at du nesten aldri ser godeste Nigella fra midjen og nedover - hun har nemlig et skikkelig akterspeil!
Jepp, thats my man!MaHa skrev:Du tenker på Keith Floyd, du
![]()
MaHa skrev:Du tenker på Keith Floyd, du
![]()
johna skrev:Nigella er den (nesten) dårligste tv kokken som finnes.
Her spilles det på farger og sensuelle blikk i fleng :
Da foretrekker jeg heller han som reiser verden rundt med konstant 2 i promille
Det var dagens utbrudd herfra![]()
Nå har jo programmet "vært på tapeten" i ganske mange år allerede, det ser ut som fruens akterspeil og øvrige kroppsfasong har variert noe fra sesong til sesong. Hun mistet vel en ektemann midt i all matlagingen også (han døde) så jeg tror du undervurderer stayerevnen til denne bolleslikkeren. (neida, ikke slik.. du vet røre i bollen osv..)Audiophile-Arve skrev:Eg spår at programmet vert tatt av tapeten om eit år eller så.
en kvikk opplysningssnutt som Keith Floyd gjorde.Valentino skrev:Denne Floyd har jeg ikke fått med meg. Høres ut som riktig forbilde nå som jeg snart får kjøkken med benkeplass til mer enn en hel diger VPI.