Nigellas kjøkken

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Er det noen flere enn meg som har problemer med å holde mat i fokus når Nigella rører i grytene? Tankene sklir i helt andre retninger.

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
legg merke til at du nesten aldri ser godeste Nigella fra midjen og nedover - hun har nemlig et skikkelig akterspeil!

Alas

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.01.2004
Antall liker
2
wotg skrev:
legg merke til at du nesten aldri ser godeste Nigella fra midjen og nedover - hun har nemlig et skikkelig akterspeil!
Hun er KVINNE med ikke bare stor K, men med store bokstaver hele sulamitten!

Når det gjelder matprogrammer så kommer jo Tina på en god annenplass, godt hjulpet av dialekten sin.....

IMHO

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Venter spent på hva som snart kommer til å diskes opp med på vårt kjøkken så iherdig som noen i huset har fulgt med på dette programmet i det siste. Blir vel 4-dobbel-sjokoladekake snart kanskje. Eller, om ikke annet, skive med smørost... eller muligens kokt egg. Som unnskyldning påstår han at han venter på Autofil, skal si han må være giret på Autofil som benker seg omtrent en halvtime før start... ;D

K

kbwh

Gjest
Nu ser jeg stort sett bare forhåndsreklamene til Nigella, men jeg skjønner jo at hun har appell hos mannlige amatørkokk-wannabees. Luscious er et fint ord.

Hvis din bedre halvdel henger her kan du jo foreslå avatar til ham, kompo.

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
233
Torget vurderinger
4
Nigella er jo ingen ordentlig kokk, men det hender jo hun svinger sammen et par ok ting. Det er riktig nok heller sjelden at det ikke inneholder 5 kg sukker, 2 kilo sjokolade osv osv. Nå har hun jo også blitt litt større rundt baut og :)
Nei, takke seg til Lars Barmen, Sonja Lee, Bosses "Solens mat", osv som har litt "passione" for det de holder på med.

Nye innspillinger på gang

http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=18936&from=program_ao

Edit: glemte og nevne de to sjarmtrollene som går mandager på nrk2, Hairy Bikers på mc-tur på de utroligste steder med den utroligste mat, sist kokkelerte de foran Vlad Tepes' slott i Transylvania.

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
11.611
Sted
Holmestrand
Komponenten skrev:
Venter spent på hva som snart kommer til å diskes opp med på vårt kjøkken så iherdig som noen i huset har fulgt med på dette programmet i det siste. Blir vel 4-dobbel-sjokoladekake snart kanskje. Eller, om ikke annet, skive med smørost... eller muligens kokt egg. Som unnskyldning påstår han at han venter på Autofil, skal si han må være giret på Autofil som benker seg omtrent en halvtime før start... ;D
Fotballkamper starter jo flere timer før? Her tørrprater uinteressante middelaldrende menn om bakrommet - kjempestas!
Da må det vel være greit å ta med seg litt nyttig før Autofil?

Hva bakende angås foretrekker vel de fleste menn at den er der. Kvinner som ser ut som nykonfirmerte gutter overlater vi til andre!

N

nb

Gjest
Hun bruker altfor lite rødt kjøtt til at jeg kan la meg inspirere nevneverdig av nevnte program

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.037
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Nigella er den (nesten) dårligste tv kokken som finnes.
Her spilles det på farger og sensuelle blikk i fleng ::)

Da foretrekker jeg heller han som reiser verden rundt med konstant 2 i promille :)

Det var dagens utbrudd herfra ;)

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
233
Torget vurderinger
4
Du tenker på Keith Floyd, du :D

johna skrev:

Da foretrekker jeg heller han som reiser verden rundt med konstant 2 i promille :)

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Ho har ein svært enkel matfilosofi, i staden for dei som har høgre nivå. Ho går etter lysta. Kaloriar kvar dag får nok etter kvart betydelege konsekvensar. Derav det kraftige sittepartiet. For å halde status quo med eit kaloriinntak som ut frå TV-programma ser ut til å kunne vere på rundt 8000 dagleg, bør ho også ha anna jobb ved sida av.
Eg spår at programmet vert tatt av tapeten om eit år eller så.

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.037
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
De bildene der Parelius, en nok noen år gamle, eller så er de helt nye.... ;)
Hun hadde en periode der alt ble skjult av vide klær.

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
MaHa skrev:
Du tenker på Keith Floyd, du :D

johna skrev:

min favoritt også, han har også gitt opphav til 'å floyde' når en kokkelerer.
;D

AudioDude

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.03.2006
Antall liker
0
Audiophile-Arve skrev:
Eg spår at programmet vert tatt av tapeten om eit år eller så.
Nå har jo programmet "vært på tapeten" i ganske mange år allerede, det ser ut som fruens akterspeil og øvrige kroppsfasong har variert noe fra sesong til sesong. Hun mistet vel en ektemann midt i all matlagingen også (han døde) så jeg tror du undervurderer stayerevnen til denne bolleslikkeren. (neida, ikke slik.. du vet røre i bollen osv..)

K

kbwh

Gjest
Denne Floyd har jeg ikke fått med meg. Høres ut som riktig forbilde nå som jeg snart får kjøkken med benkeplass til mer enn en hel diger VPI.

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Han var en tur på Hurtigruten også. Husker ikke helt historien, men det ble visst stilt krav om å snu baljen og legge til land igjen fordi han hadde glemt noen viktige (og sannsynligvis flytende) ingredienser.

;D ;D

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
233
Torget vurderinger
4
Han tok kaka når han sto på en fiskebåt på Vestlandet, og stekte lundebryst i panna. Da ble det litt uro blant ornitologene ;D Eller, når han hadde krepselag i Sverige inne i en skog, han var ganske nær å havne i den store panna, da var han litt "Floyd-ish" ;)

Z

Zomby_Woof

Gjest
Nigella er neppe like fetende som maten hennes........ ;D

Topp Bunn