Nettpoker tråden

O

OivindJ

Gjest
Har nylig prøvd meg på nettpoker.

Var jo rasende morro jo... Gikk inn på micro innsats (på betsson) og har brukt rundt 7 timer (med masse morro)på å spille bort hele 100 kroner...

Deretter meldte jeg meg på en freeroll tournering og spilte en time til helt gratis(med mulighet for penge premier). Ble nummer 631 av 1600+ deltagere i min første turnering. For et rush :) , folk sa jo "all-in" nesten hele tida, var ikke lett å overleve så lenge som jeg gjorde.

Har overført 200,- kroner til nå. Skal fortsette å spille micro innsats og freerolls. Har jo fortsatt masse å lære og har ingen planer om å prøve å tjene tilbake det tapte ved å øke innsatsen. Ikke på lang tid ennå i alle fall.

Synes dette var veldig morro og ikke så farlig som alle skal ha det til ( ...med litt selvdisiplin). Er det noen andre her som spiller på net? Hvilke erfaringer / historier har dere?

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.593
Torget vurderinger
0
For Guds skyld, glem ikke det der med selvdisiplin !!

Nettpoker blir arrangert kun for at de som driver siden skal tjene penger, ikke for at du skal vinne !

O

OivindJ

Gjest
Mye morro for lite penger om en har bittelitt av denne selvdisiplinen synes jeg da.

En maksimum rake på 3(i chips/pokerpenger) av en pott på la oss si: 3-400(i chips/pokerpenger) synes jeg ikke er så ille.

....men selvsagt tjener de rått på verdensbasis....

P

Parelius

Gjest
For Guds skyld, glem ikke det der med selvdisiplin !!

Nettpoker blir arrangert kun for at de som driver siden skal tjene penger, ikke for at du skal vinne !
Sikkert? Hva med mothertheresabet.com (Kommer snart i regi av norsk tipping.)

O

OivindJ

Gjest
Blir vel neppe noe freeroll i regi av norsk tipping :)

Begynner om 20 min nå :)

Edit: Ble forresten nr 178 av 1000 denne gangen.
Premier til topp 40... Snart skal jeg vinne mine 2 dollar:) hehe..

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
Har nylig prøvd meg på nettpoker.

Var jo rasende morro jo...  Gikk inn på micro innsats (på betsson) og har brukt rundt 7 timer (med masse morro)på å spille bort hele 100 kroner...

Deretter meldte jeg meg på en freeroll tournering og spilte en time til helt gratis(med mulighet for penge premier). Ble nummer 631 av 1600+ deltagere i min første turnering. For et rush :) , folk sa jo "all-in" nesten hele tida, var ikke lett å overleve så lenge som jeg gjorde.

Har overført 200,- kroner til nå. Skal fortsette å spille micro innsats og freerolls. Har jo fortsatt masse å lære og har ingen planer om å prøve å tjene tilbake det tapte ved å øke innsatsen. Ikke på lang tid ennå i alle fall.

Synes dette var veldig morro og ikke så farlig som alle skal ha det til ( ...med litt selvdisiplin). Er det noen andre her som spiller på net? Hvilke erfaringer / historier har dere?
først bare 100 kroenr så bare 200kr så bare 300kr osv :-/
nei poker er jo kjempe gøy det, men man bør passe på at ikke plutselig innsatsen blir for høy, eller at man bare skal "vinne" litt tilbake.

O

OivindJ

Gjest
først bare 100 kroenr så bare 200kr så bare 300kr osv   :-/
nei poker er jo kjempe gøy det, men man bør passe på at ikke plutselig innsatsen blir for høy, eller at man bare skal "vinne" litt tilbake.
Blir jo litt "testing" i starten :)

Nå har jeg funnet ut at "Sit & go" turneringene er "my game" :) (10 på et bord, de siste 3 får betalt) Spilte med lekepenger, som jeg trodde var ekte..., og det gikk veldig bra helt fra starten av. Blir selvsagt større motstand når jeg skal spille med ekte penger også her, men jeg har jo tenkt til å fortsette med småbeløpene en god stund til.

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
Blir jo litt "testing" i starten :)

Nå har jeg funnet ut at "Sit & go" turneringene er "my game" :)  (10 på et bord, de siste 3 får betalt) Spilte med lekepenger, som jeg trodde var ekte..., og det gikk veldig bra helt fra starten av. Blir selvsagt større motstand når jeg skal spille med ekte penger også her, men jeg har jo tenkt til å fortsette med småbeløpene en god stund til.
turneringer er jo kjempe gøy, jo flere som er med jo bedre potter :) problemet med cash game med veldig lav innsats er at det er så lite å tape at veldig mange ser floppen nesten uansett høyning preflop.

O

OivindJ

Gjest
turneringer er jo kjempe gøy, jo flere som er med jo bedre potter :)  problemet med cash game med veldig lav innsats er at det er så lite å tape at veldig mange ser floppen nesten uansett høyning preflop.
Ja, synes dette er irriterende på ring-game. Liker å se floppen for lite chips.

På sit & go turneringer gjør det meg ingenting når 3-4 spillere går All-In før floppen i en av de aller første rundene. Godt å bli kvitt dem :) Avgjør jo, til en viss grad, selv når jeg vil spille mot han som vant den kjempepotten.

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
300
Ser at pokergutta/jentene er ute i hardt vær....Så lenge det ikke er penger i lokalene, og de spiller med chips, hva er da problemet? Chipsene kan de jo ordne i forhold til cash i andre lokaler/steder på andre tidspunkter, og da kan de jo spille med cach så mye de vil uten at noe kan bevises.

http://www.dagbladet.no/

Topp Bunn