Den 02.10. gjorde jeg en liten bestilling fra Netshop, og det ble da annonsert at varen var på fjernlager. Vel vel, tenkte jeg. Det betyr ikke så mye med et par dager ekstra venting. Etter noen dager (06.10.) logget jeg meg på for å sjekke status, og kunne da se at ny leveringsdato var nettopp den 6. Samtidig registrerte jeg at de fortsatt annonserte samme vare, med en ganske stor beholdning på fjernlager. Jeg mailet da for å spørre hva som gjorde leveringen så forsinket, og fikk som svar at distributøren deres var den skyldige, og at de ikke kunne gjøre annet enn å vente. I dag, den 14.10., fikk jeg mail om at ny leveringsdato er den 18.10, og det annonseres fortsatt med 100+ enheter på fjernlager.
Basert på mine kjøp fra hele verden, har jeg regnet ut at Netshop må ha fjernlager på Taiwan. Men nå lurer jeg på om dere har opplevd lignende fra denne kanten, eller er dette et enkelttilfelle?
Basert på mine kjøp fra hele verden, har jeg regnet ut at Netshop må ha fjernlager på Taiwan. Men nå lurer jeg på om dere har opplevd lignende fra denne kanten, eller er dette et enkelttilfelle?