|
Jeg viser til denne tråden: http://www.hifisentralen.no/forum/index.php?topic=35449.0Wergeland skrev:Sjeldent god lyd i går! Kan nesten ikke huske å ha hørt bedre konsertlyd noengang!
Var ikke så plaget av skravlere under Neil Young konserten. Muligens var jeg bare heldig med plasseringen. Verre på Nick Cave i går. Mer helgestemning og dermed mye skravling samt bildetaking av "se jeg drikker øl med vennene mine og er gæ'ern"-typen.Sidane skrev:Et minus med kvelden som burde vært totalt unødvendig, var alle dem som hadde munndiare`under hele konserten. Når en levende legende står på scenen,da skal en bare nyte musikk og opptreden synes jeg.![]()
-samme her! :Sidane skrev:Jeg og min kone var på Neil Young konserten,og lyden,låtvalget og stemningen var helt på topp. Mannen er 63 år,og han var i sitt ess. Jeg bare digger denne store låtskriveren og artisten! ;D
Et minus med kvelden som burde vært totalt unødvendig, var alle dem som hadde munndiare`under hele konserten. Når en levende legende står på scenen,da skal en bare nyte musikk og opptreden synes jeg.![]()
Hvis en ser bort fra disse egoistiske brødhuene,så var kvelden og konserten helt fantastisk!!!![]()
Kommer Neil Young hit igjen,så skal jeg garantert kjøpe billett igjen....