Neil Young Archives - HighRes

trondav

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.12.2015
Innlegg
373
Antall liker
446
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
16
Neil Young er en mann som alltid har vært interessert i tekniske løsninger. Nå er det også lansert en app for iPhone/iPad som gjør at man kan høre hele back katalogen samt en rekke materiale som ikke før har vært tilgjengelig i høy oppløsning. $19.99 pr. år er ingen ting om man har interesse for mannen. Kan også sjekkes ut for $1.99 pr. mnd.

Link: https://neilyoungarchives.com/

Keep on rockin' …………
 

BeetleBug

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.06.2009
Innlegg
6.371
Antall liker
12.375
Sted
Sørlandet
Neil Young er en mann som alltid har vært interessert i tekniske løsninger. Nå er det også lansert en app for iPhone/iPad som gjør at man kan høre hele back katalogen samt en rekke materiale som ikke før har vært tilgjengelig i høy oppløsning. $19.99 pr. år er ingen ting om man har interesse for mannen. Kan også sjekkes ut for $1.99 pr. mnd.

Link: https://neilyoungarchives.com/

Keep on rockin' …………
Jeg måtte sjekke fordi hele katalogen hans lå inntil ganske nylig tilgjengelig på Tidal i Master kvalitet men den er nå borte derfra. Kanskje ikke så vanskelig å forstå når han nå har besluttet å ta ansvar selv.

-BB-
 

vinyllp

Hi-Fi interessert
Ble medlem
11.07.2014
Innlegg
64
Antall liker
61
Bytter man om bokstavene i Neil Young. Hva får man da? Jo,Guy Online
Så klart han må ha et sånt arkiv da.
Det streames konsert der 3 Januar. Neil,og Crazy Horse. Uten Poncho,men med Nils. Jeg så forrige konsert med den CH utgaven som ble streamet,og det var ekstremt bra. Håper den blir liggende på Archives sidene litt,siden konserten er fra Canada,så dette er vel nattestid i Norge,uten at jeg har giddet å sjekke det.
 

trondav

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.12.2015
Innlegg
373
Antall liker
446
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
16
Konserten i går var helt knall. Nils Lofgren gjorde en god jobb! Spesielt Cortez The Killer, Danger Bird og Like A Hurricane imponerte. Den gamle mannen leverer fortsatt. Super kvalitet. Det er helt klart verd ett medlemskap på 200,- i året for å få tilgang til alt som ligger der. Blir nok flere konserter utover året.
 
Topp Bunn