Naim

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Bach_Man

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2005
    Innlegg
    4.390
    Antall liker
    316
    Torget vurderinger
    3
    Denne 3D-opplevelsen som mange vektlegger er jo faktisk ikke så mye tilstede på klassiske konserter, mye pga. tidligrefleksjoner i sceneveggene som gjør lydbildet bredere og mer blandet. Skarp posisjonering av musikerne er en artifakt som skyldes mikrofonplasseringen, som typisk er hvor ingen tilskuer noengang kommer til å befinne seg, en halv meter fra solisten og i luften over orkesteret. Det er en av grunnene til at jeg ikke bryr meg særlig om nøytralt og opptakstro utstyr - opptaket er ikke en god representasjon av virkeligheten.
     
    U

    utgatt60135

    Gjest
    Bach_Man skrev:
    Denne 3D-opplevelsen som mange vektlegger er jo faktisk ikke så mye tilstede på klassiske konserter, mye pga. tidligrefleksjoner i sceneveggene som gjør lydbildet bredere og mer blandet. Skarp posisjonering av musikerne er en artifakt som skyldes mikrofonplasseringen, som typisk er hvor ingen tilskuer noengang kommer til å befinne seg, en halv meter fra solisten og i luften over orkesteret. Det er en av grunnene til at jeg ikke bryr meg særlig om nøytralt og opptakstro utstyr - opptaket er ikke en god representasjon av virkeligheten.
    Men trenger vi egentlig å bry oss om hva som oppleves normalt for publikum? For min del bryr jeg meg ikke om det og opplever gjerne en annen virkelighet (mikrofonplasseringene) hjemme i stua. Nydelig å oppleve et orkester så nært på. Å kalle det artifakt blir for meg helt feil og dybden er høyst reel. Jeg tror også som Vidar at større avstand kan lett missoppfattes som godt dybdeferspektiv.
     
    S

    Steinar O

    Gjest
    Vel, har gjort omrokkering i rackene og Superline har havnet i selskap med kilde og effekt.
    Gode tips fra UK.
    cds3-NAC252-Superline/ Headline-NAP300
    Hicap- 300PS-XPS- Supercap

    Bryr meg lite om dybdeperspektiv i det nye rommet. Er mest opptatt av å plassere rett ift romresonnanser, samt å beholde fart, flyt, rytme og naturlighet.

    Fra Lippo Lippi høres fra lp12 akkurat nå, inspirert av Popquiz på lørdag

     

    Vedlegg

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    273
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Lekkert. Dette kaller jeg et lekkert Naim-system.. HiCap (øverst høyre), forsyner den HeadLine eller SuperLine?

    Forstår tankegangen din med at SuperLine bør stå sammen med headuniter... den er jo en headunit selv, og de vil helst stå lengst mulig unna trafoer på størrelse med bløtkaker.

    Mvh Vidar P
     
    S

    Steinar O

    Gjest
    Vidar P skrev:
    Lekkert. Dette kaller jeg et lekkert Naim-system.. HiCap (øverst høyre), forsyner den HeadLine eller SuperLine?

    Forstår tankegangen din med at SuperLine bør stå sammen med headuniter... den er jo en headunit selv, og de vil helst stå lengst mulig unna trafoer på størrelse med bløtkaker.

    Mvh Vidar P
    NApsc på gulvet for Headline :)
     
    U

    utgatt60135

    Gjest
    Noe annet man må være bevisst på er at for å få til en annen "virkelighet" enn opptaket så må nødvendigvis HiFi´en avvike fra nøytralt.
     

    Bach_Man

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2005
    Innlegg
    4.390
    Antall liker
    316
    Torget vurderinger
    3
    Lyngen skrev:
    Men trenger vi egentlig å bry oss om hva som oppleves normalt for publikum? For min del bryr jeg meg ikke om det og opplever gjerne en annen virkelighet (mikrofonplasseringene) hjemme i stua.
    Poenget mitt er at mange tror mye 3D automatisk betyr en mer virkelighetstro representasjon, på samme måte som mange og tydelige detaljer gjør det. I virkeligheten er det ikke altid slik, orkesteret byr ikke på skarp instrumentplassering og detaljer drukner i etterklangen (som gjerne er 3 sek i en konserthall).

    Både Naim og round earth-hifi er jo bare approksimasjoner av virkeligheten, så man står selvfølgelig fritt til å like det ene eller andre.
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    273
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Steinar O skrev:
    Vidar P skrev:
    Lekkert. Dette kaller jeg et lekkert Naim-system.. HiCap (øverst høyre), forsyner den HeadLine eller SuperLine?

    Forstår tankegangen din med at SuperLine bør stå sammen med headuniter... den er jo en headunit selv, og de vil helst stå lengst mulig unna trafoer på størrelse med bløtkaker.

    Mvh Vidar P
    NApsc på gulvet for Headline :)
    Har du fått snust mer på HC vs SC via 252 til SuperLine tro? Litt spennende akkurat det der. Jeg har ikke noen HC for tiden, så har ikke hatt muligheten til å høre den med SuperLine hos meg vs 552PS.

    Mvh Vidar P
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    273
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Lyngen skrev:
    Noe annet man må være bevisst på er at for å få til en annen "virkelighet" enn opptaket så må nødvendigvis HiFi´en avvike fra nøytralt.
    Å kunne oppleve virkeligheten i et opptak hjemme, altså slik opptaket egentlig låter, tror jeg er en illusjon og en betydelig optimisme. Alle system-/romkonfigurasjoner avviker fra nøytralt imo. På en eller annen måte. Gjerne på forskjellige måter, derav forskjellige meninger om hva som "er best".

    Hvis man (som man bør!) utvider nøytralitetsbegrepet til å omfatte alle faktiske parametre vi oppfatter innen lydreproduksjon (noen av de er antakelig ennå helt elusive for oss) og ikke bare simpel frekvensgang (som bare er en del av det hele), så øker omfanget av dette avviket voldsomt.

    Mvh Vidar P
     
    U

    utgatt60135

    Gjest
    Vidar P skrev:
    Lyngen skrev:
    Noe annet man må være bevisst på er at for å få til en annen "virkelighet" enn opptaket så må nødvendigvis HiFi´en avvike fra nøytralt.
    Å kunne oppleve virkeligheten i et opptak hjemme, altså slik opptaket egentlig låter, tror jeg er en illusjon og en betydelig optimisme. Alle system-/romkonfigurasjoner avviker fra nøytralt imo. På en eller annen måte. Gjerne på forskjellige måter, derav forskjellige meninger om hva som "er best".

    Hvis man (som man bør!) utvider nøytralitetsbegrepet til å omfatte alle faktiske parametre vi oppfatter innen lydreproduksjon (noen av de er antakelig ennå helt elusive for oss) og ikke bare simpel frekvensgang (som bare er en del av det hele), så øker omfanget av dette avviket voldsomt.

    Mvh Vidar P
    Jeg er med på den :).
     
    U

    utgatt60135

    Gjest
    Bach_Man skrev:
    Lyngen skrev:
    Men trenger vi egentlig å bry oss om hva som oppleves normalt for publikum? For min del bryr jeg meg ikke om det og opplever gjerne en annen virkelighet (mikrofonplasseringene) hjemme i stua.
    Poenget mitt er at mange tror mye 3D automatisk betyr en mer virkelighetstro representasjon, på samme måte som mange og tydelige detaljer gjør det. I virkeligheten er det ikke altid slik, orkesteret byr ikke på skarp instrumentplassering og detaljer drukner i etterklangen (som gjerne er 3 sek i en konserthall).

    Både Naim og round earth-hifi er jo bare approksimasjoner av virkeligheten, så man står selvfølgelig fritt til å like det ene eller andre.
    Og den..
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    273
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Lyngen skrev:
    Jeg er med på den  :).
    Ikke sant. Om man tenker litt nøyere på det, så innser man at ingen har hørt opptaket "slik det virkelig er". Ei heller de som har gjort opptaket. Hvordan kan de vite hvordan det låter på opptaket? For ikke å snakke om etter masteringprosesser. Det betinger at jo deres reproduksjonsutstyr av opptaket/sluttproduktet (monitoreringsutstyr) er absolutt nøytralt på alle områder. Det er det ikke.

    Faktum er vel sannsynligvis at ingen har noensinne hørt noen som helst opptak i innspillingshistorien slik de virkelig er. Følgelig vet vel heller ikke de som har gjort et opptak helt hvordan det egentlig låter, siden de aldri har hørt det uten noen som helst farging eller modifisering av noe slag. Denne erkjennelsen kan få hvem som helst til å se nøytralitetsbegrepet vi hifientusiaster bruker i et helt nytt lys. Da kan det være interessant å spørre seg om det egentlig er et hensiktsmessig begrep å bruke. Og videre om det er et hensiktsmessig mål å søke.

    Mvh Vidar P
     
    U

    utgatt60135

    Gjest
    Lydfolka har jo naturligvis hørt lyden med egne ører. Synes ikke man skal dra det for langt heller. Sannheten pleier å ligge et sted i mellom har jeg funnet ut :).
     

    Bach_Man

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2005
    Innlegg
    4.390
    Antall liker
    316
    Torget vurderinger
    3
    Opptakene vurderes med studiomonitorer som vurderes med innspillnger som vurderes med studiomonitorer osv. osv. (circle of confusion).

    Studiomonitorer kommer med alle mulige slags særegenheter (og langt ifra noe flat frekvenskurve), så hvordan kan man lage noe nøytralt ved hjelp av slike? Hvis lydmannen ratter lyden så at den høres ut som den levende musikken vil resultatet likevel bli annerledes med et annet sett høyttalere. Nøytralitet finnes ikke, som Vidar sier.
     
    U

    utgatt60135

    Gjest
    Bach_Man skrev:
    Opptakene vurderes med studiomonitorer som vurderes med innspillnger som vurderes med studiomonitorer osv. osv. (circle of confusion).
    Man kan jo selvsagt sammenligne opptaket i studio med hvordan det høres ut med egne ører på opptaksstedet. Da vet man endel om hvordan studiomonitorene og annet låter. Men da kommer også hukommelse inn i bildet, så helt lett er det jo ikke.
     

    toref

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Innlegg
    2.174
    Antall liker
    38
    Sted
    Trondheim
    Unntaket er live-opptak selvsagt. En andel orkestermusikk blir jo tatt opp med publikum til stede. Dette gjelder også annen musikk, f.eks. har jeg flere live jazz innspillinger. Her har man (potensielt) muligheten til å sammenligne lyden under fremføring med den fra anlegget etterpå.

    Mvh
     

    Fidelio

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.11.2008
    Innlegg
    2.745
    Antall liker
    668
    Jeg har helt sluttet å reflektere rundt hvordan anlegget lyder etter Naim og platespiller gjorde sitt inntog i heimen jeg. Én ting jeg legger merke til, imidlertid, er at jeg hører på musikk hele tiden nå, hvilket jeg ikke gjorde før. Pleide å "få nok". Ferdig med eksamen ;D, samboer drar ut i nitiden om morgenen og platespilleren går stort sett i ett til hun kommer hjem i sekstiden. Så spiser vi middag, og så setter jeg på mer plater. Fantastisk.
     

    toriamos

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.02.2005
    Innlegg
    2.255
    Antall liker
    24
    Torget vurderinger
    5
    Fidelio skrev:
    Jeg har helt sluttet å reflektere rundt hvordan anlegget lyder etter Naim og platespiller gjorde sitt inntog i heimen jeg. Én ting jeg legger merke til, imidlertid, er at jeg hører på musikk hele tiden nå, hvilket jeg ikke gjorde før. Pleide å "få nok". Ferdig med eksamen ;D, samboer drar ut i nitiden om morgenen og platespilleren går stort sett i ett til hun kommer hjem i sekstiden. Så spiser vi middag, og så setter jeg på mer plater. Fantastisk.
    Mye det samme her i huset. Desverre liker samboeren å se på TV. Vurderer faktisk av og til å kvitte meg med fjernsynet siden svineriet ofte kommer i konflikt med mitt behov for å høre musikk.
     

    leon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2008
    Innlegg
    1.582
    Antall liker
    166
    Sted
    Trondheim
    toriamos skrev:
    Fidelio skrev:
    Jeg har helt sluttet å reflektere rundt hvordan anlegget lyder etter Naim og platespiller gjorde sitt inntog i heimen jeg. Én ting jeg legger merke til, imidlertid, er at jeg hører på musikk hele tiden nå, hvilket jeg ikke gjorde før. Pleide å "få nok". Ferdig med eksamen ;D, samboer drar ut i nitiden om morgenen og platespilleren går stort sett i ett til hun kommer hjem i sekstiden. Så spiser vi middag, og så setter jeg på mer plater. Fantastisk.
    Mye det samme her i huset. Desverre liker samboeren å se på TV. Vurderer faktisk av og til å kvitte meg med fjernsynet siden svineriet ofte kommer i konflikt med mitt behov for å høre musikk.
    Ikke noe dum tanke dette toriamos :)

    Fidelio: Hjemme alene med platene sine er en god opplevelse..
     

    Fidelio

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.11.2008
    Innlegg
    2.745
    Antall liker
    668
    toriamos skrev:
    Mye det samme her i huset. Desverre liker samboeren å se på TV. Vurderer faktisk av og til å kvitte meg med fjernsynet siden svineriet ofte kommer i konflikt med mitt behov for å høre musikk.
    Enig, TV er og blir noe svineri. Har kuttet den ut for lenge siden. Imidlertid ser vi masse film og tv-serier her i huset, men disse skaffes slik jeg vil det og sees når vi vil. Har som regel selve HD-cap'en av en tv-serie et par timer etter den er sendt.
     
    I

    ijustpop

    Gjest
    Har en gammel crt stående på en benk med hjul i et hjørne. Ruller den litt fram når vi skal se Dagsrevyen og noen andre ting. En tilværelse helt uten tv er jeg ikke klar for, men gjem den litt bort så ender du opp med å kun se på det du virkelig har lyst til å se.
     

    draapen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.02.2007
    Innlegg
    419
    Antall liker
    9
    Wergeland skrev:
    Har en gammel crt stående på en benk med hjul i et hjørne. Ruller den litt fram når vi skal se Dagsrevyen og noen andre ting. En tilværelse helt uten tv er jeg ikke klar for, men gjem den litt bort så ender du opp med å kun se på det du virkelig har lyst til å se.
    Det samme har jeg gjort,den står bortgjemt helt til fredagen da dama kommer på besøk og skal se nytt på nytt,og etter det er det i skammekroken til neste helg ;)
    Her i huset er det musikken som bestemmer,og den går konstant fra jeg er ferdig på jobb til jeg skal legge meg :D
     

    Theater

    Medlem
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    39
    Antall liker
    3
    Torget vurderinger
    3
    Naim: Servicetid

    Sendte Naim cd-spilleren min (CD5i) inn på service i forrige uke. Spilleren skal i følge forhandler enten til Ljudtema i Sverige eller Naim i England da det ikke finnes Naim-autoriserte serviceverksteder her i landet. Noen som han en formening om hvor lang servicetid jeg bør regne med ? Har en følelse av at dette kan ta en stund ... :-\
     

    Fidelio

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.11.2008
    Innlegg
    2.745
    Antall liker
    668
    Naim: Servicetid

    Theater skrev:
    Sendte Naim cd-spilleren min (CD5i) inn på service i forrige uke. Spilleren skal i følge forhandler enten til Ljudtema i Sverige eller Naim i England da det ikke finnes Naim-autoriserte serviceverksteder her i landet. Noen som han en formening om hvor lang servicetid jeg bør regne med ? Har en følelse av at dette kan ta en stund ... :-\
    Cyrus i England bruker ca. 3 uker på en rep. Det er kanskje noe av det samme med Naim?
     

    Theater

    Medlem
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    39
    Antall liker
    3
    Torget vurderinger
    3
    Naim: Servicetid

    Fidelio skrev:
    Theater skrev:
    Sendte Naim cd-spilleren min (CD5i) inn på service i forrige uke. Spilleren skal i følge forhandler enten til Ljudtema i Sverige eller Naim i England da det ikke finnes Naim-autoriserte serviceverksteder her i landet. Noen som han en formening om hvor lang servicetid jeg bør regne med ? Har en følelse av at dette kan ta en stund ... :-\
    Cyrus i England bruker ca. 3 uker på en rep. Det er kanskje noe av det samme med Naim?
    Får håpe at det er tilfelle, men jeg har mine tvil. Har inntrykk av at Ljudtema i Norge ikke helt har å stable et skikkelig service-system på beina for produktene sine. Forhandleren min brukte 2-3 måneder og et lass med purringer bare på å få avklart hvor spilleren skulle sendes.
     

    Fidelio

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.11.2008
    Innlegg
    2.745
    Antall liker
    668
    Naim: Servicetid

    Theater skrev:
    Fidelio skrev:
    Theater skrev:
    Sendte Naim cd-spilleren min (CD5i) inn på service i forrige uke. Spilleren skal i følge forhandler enten til Ljudtema i Sverige eller Naim i England da det ikke finnes Naim-autoriserte serviceverksteder her i landet. Noen som han en formening om hvor lang servicetid jeg bør regne med ? Har en følelse av at dette kan ta en stund ... :-\
    Cyrus i England bruker ca. 3 uker på en rep. Det er kanskje noe av det samme med Naim?
    Får håpe at det er tilfelle, men jeg har mine tvil. Har inntrykk av at Ljudtema i Norge ikke helt har å stable et skikkelig service-system på beina for produktene sine. Forhandleren min brukte 2-3 måneder og et lass med purringer bare på å få avklart hvor spilleren skulle sendes.
    Da jeg skulle sende Cyrus pre'en min til rep, ringte jeg først Cyrus og fikk beskjed om at jeg skulle sende den til Sverige. Han som tok telefonen hos importøren der gav ikke akkurat inntrykk av at dette kom til å gå fort. Ringte Cyrus tilbake og spurte pent om jeg kunne sende den rett til dem likevel, og det gikk greit.

    Disse små produsentene i England er åpenbart koselige folk som er lette å ha med å gjøre, så det beste er kanskje å få den tilbake fra Sverige og ringe Naim og spørre om de kan ta den direkte?
     

    balthar

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2008
    Innlegg
    741
    Antall liker
    12
    Naim: Servicetid

    Theater skrev:
    Fidelio skrev:
    Theater skrev:
    Sendte Naim cd-spilleren min (CD5i) inn på service i forrige uke. Spilleren skal i følge forhandler enten til Ljudtema i Sverige eller Naim i England da det ikke finnes Naim-autoriserte serviceverksteder her i landet. Noen som han en formening om hvor lang servicetid jeg bør regne med ? Har en følelse av at dette kan ta en stund ... :-\
    Cyrus i England bruker ca. 3 uker på en rep. Det er kanskje noe av det samme med Naim?
    Får håpe at det er tilfelle, men jeg har mine tvil. Har inntrykk av at Ljudtema i Norge ikke helt har å stable et skikkelig service-system på beina for produktene sine. Forhandleren min brukte 2-3 måneder og et lass med purringer bare på å få avklart hvor spilleren skulle sendes.

    theater...sorry to write in english, but this time it is easier for me

    sorry to hear the problems. if you don´t have any guaranty anymore, it most probable would be clever to send it directly to naim...the biggest problem here is the customs. they delay quite lot and in the x-mass time anyway. i prefer to transport with ups standard. it´s not necessary cheep , but they do all the custom paper and deliver in time ( 4 days with standartshipping )....then you need to add the time naim would use to repair ) ...i send my stuff always to the german naim service ( musicline ). they do always an outstanding job and are fast.

    if you prefer naim in england : why don´t you just give naim a call ? they are very helpful and can give you any details how to accelerate the process. i wouldn´t necessary relay on ljudtema...

    hilsen b
     

    balthar

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2008
    Innlegg
    741
    Antall liker
    12
    steinar...hva skier nor cds3 går ? hva med alle cder ?

    hilsen b
     

    Theater

    Medlem
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    39
    Antall liker
    3
    Torget vurderinger
    3
    Naim: Servicetid

    balthar skrev:
    theater...sorry to write in english, but this time it is easier for me

    sorry to hear the problems. if you don´t have any guaranty anymore, it most probable would be clever to send it directly to naim...the biggest problem here is the customs. they delay quite lot and in the x-mass time anyway. i prefer to transport with ups standard. it´s not necessary cheep , but they do all the custom paper and deliver in time ( 4 days with standartshipping )....then you need to add the time naim would use to repair ) ...i send my stuff always to the german naim service ( musicline ). they do always an outstanding job and are fast.

    if you prefer naim in england : why don´t you just give naim a call ? they are very helpful and can give you any details how to accelerate the process. i wouldn´t necessary relay on ljudtema...

    hilsen b

    Det gjenstår garanti på cd-spilleren så jeg må nok gå 'omveien' via forhandler og distributør. Satser på at spilleren går direkte til Naim i England uten at dette tar så alt for lang tid, men som du sier må jeg vel regne med at ting kan dra ut på grunn av juleposten :)
     

    Chalshus

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.251
    Antall liker
    3.521
    Sted
    Horten
    Torget vurderinger
    7
    Da har balthar vært her og satt opp ny spiller. Fornøyd nå. Takk.

     
    K

    Kaarelars

    Gjest
    Gratulerer Alshus.

    Hva med balthar, noen ny platespiller på gang?
     

    draapen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.02.2007
    Innlegg
    419
    Antall liker
    9
    Grattis med flott spiller Alshus...

    Moro med nye ting man kan kose seg med i juleferien ;)
     
    S

    Steinar O

    Gjest
    balthar skrev:
    steinar...hva skier nor cds3 går ? hva med alle cder ?

    hilsen b
    Vet ikke helt enda. Samme som du kanskje?

    Vinyl i første omgang så får vi se. Om det skulle dra ut, har jeg alltids en liten boks som leverer, dog ikke i nærheten av cds3.

    Det er nok få som vet å verdsette eller å bruke så mye penger på en cd kilde idag, tiltross for at dette antakelig er noe av det beste man får i markedet.

    Jeg er beredt på å beholde den, men om noen i markedet vil gi det jeg vil ha, så selger jeg.
     
    K

    Kaarelars

    Gjest
    Nait2. Forsterkeren spiller med meget god kontroll, dynamikk, rytme og utrolig engasjerende.
    Nyoverhalt og har minst 10 gode år foran seg.

     

    balthar

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2008
    Innlegg
    741
    Antall liker
    12
    tja...nå spiller den hos deg christian...og den spillter skremende bra med lille naiten og sbl...

    det må jeg si...gi den 2 - 3 dager mer

    resten forteller du bedre sel, nor du har hørt på vinylen du kunne ikke høre på flere månter...det var på tiden ;)...mye bra i sammlingen...!!!



    vi får ser vis dps 2, som er på vei, holder sin mål...

    man må ja har noe nyt å lekker med ;)

    hilsen b
     

    balthar

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2008
    Innlegg
    741
    Antall liker
    12
    Steinar O skrev:
    balthar skrev:
    steinar...hva skier nor cds3 går ? hva med alle cder ?

    hilsen b
    Vet ikke helt enda. Samme som du kanskje?

    Vinyl i første omgang så får vi se. Om det skulle dra ut, har jeg alltids en liten boks som leverer, dog ikke i nærheten av cds3.

    Det er nok få som vet å verdsette eller å bruke så mye penger på en cd kilde idag, tiltross for at dette antakelig er noe av det beste man får i markedet.

    Jeg er beredt på å beholde den, men om noen i markedet vil gi det jeg vil ha, så selger jeg.

    ja forstår...og den lille box er fra slimdevices ? eller logitech ?
     

    MaKi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Innlegg
    3.989
    Antall liker
    229
    Torget vurderinger
    4
    Gratulerer, Christian. Moro at det endelig kom en skikkelig spiller på plass.
    Har ikke noe imot å få hørt din eller balthars nye, for den saks skyld :)


    C. Alshus skrev:
    Da har balthar vært her og satt opp ny spiller. Fornøyd nå. Takk.

     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    273
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Phonosophie er nydelige de. Jeg hadde etpar billigutgaver av designen, Thorens TD2001 og TD3001. Ikke på langt nær samme kvalitet på detaljer, men ser likedan utvendige. Ypperlig spillestil; Phonosophie bibeholder den smoothe musikalske flyten fra TD'ene, men tilfører vel dynamikk og pr&t til de ellers litt dynamisk vage og flate Thorensene, har jeg hørt. Og hørt.. :)

    Leon; HC2 til salgs; er det planer på gang?

    Mvh Vidar P
     

    leon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2008
    Innlegg
    1.582
    Antall liker
    166
    Sted
    Trondheim
    Leon; HC2 til salgs; er det planer på gang?

    Mvh Vidar P
    [/quote]

    Jeg har 2stk. Så planen er og selge den ene..
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn