Naim

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • kmolds

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.10.2010
    Innlegg
    373
    Antall liker
    758
    Sted
    Ulsteinvik
    Selv om mange på det engelske Naimforumet er positive til alt Naim gjør er det heldigvis litt mer balansert. De fleste har vel vært fornøyde med 4.8 mens noen har vært misfornøyde. Min ND555 har nytt godt av de ymse oppdateringene. Det er noen som syns det er veldig kjipt at lyden kan forandre seg fra en oppdatering til den neste. Det kan jeg forstå. Personlig syns jeg endringene har vært til det positive.
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.328
    Antall liker
    3.438
    Sted
    Sunnmøre
    Dette er jo besynderleg.

    Streaming er nesten utelukkande databehandling, fyrst og fremst på HTTP-nivå. Til sjuande og sist også i TCP/IP-stakken og i firmware/drivarar for nettverkskort, men for desse siste kan eg ikkje fatta at Naim skal ha utvikla eigne løysingar. Det einaste ein streamer skal levera, er ein bitperfect PCM-straum til ein DAC (anten denne er frittståande eller integrert).

    Har Naim stadfesta at oppdateringa endrar lyden?
     

    BritFi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.11.2012
    Innlegg
    2.905
    Antall liker
    1.924
    Sted
    Tilbake i Oslo, igjen.
    Torget vurderinger
    3
    Dette er jo besynderleg.

    Streaming er nesten utelukkande databehandling, fyrst og fremst på HTTP-nivå. Til sjuande og sist også i TCP/IP-stakken og i firmware/drivarar for nettverkskort, men for desse siste kan eg ikkje fatta at Naim skal ha utvikla eigne løysingar. Det einaste ein streamer skal levera, er ein bitperfect PCM-straum til ein DAC (anten denne er frittståande eller integrert).

    Har Naim stadfesta at oppdateringa endrar lyden?
    Sakser fra mitt eget innlegg under.
    Dette skriver Naim marketing selv i tråden etter update:

    «Someone on the Naim Audio Facebook group has reported improved sound quality with 4.8. YMMV.
    We’re certainly very happy how it sounds, or we would not have released it. Naim legend, Roy George himself mastered this one.»

    Men jeg hørte umiddelbart endring etter update (Brukt UQ i 10 år, og ikke lest først at lyd kunne endre seg) derfor googling av Naim SW update 4.8, som ledet meg til tråden
    Noen snakker om endring i div.støy parametere og mye og rart som kan gir virkninger som «tonekontroll».
     

    kmolds

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.10.2010
    Innlegg
    373
    Antall liker
    758
    Sted
    Ulsteinvik
    Jeg har veldig liten peiling på slikt. Men at programvareoppdateringer endrer/forbedrer lyden er vel ikke noe ukjent? dCS, f.eks, legger stor vekt på dette, slik jeg har forstått det. Hentet fra nettet: "dCS Audio has introduced a software update for its Bartok streaming DAC/preamp/headphone amplifier. Bartok 2.0 is available as a no-cost update for existing dCS Bartok customers. Bartók 2.0 includes performance upgrades that had been exclusive to the dCS Vivaldi and Rossini platforms. Bartok 2.0 is a significant update to the mapping algorithm that controls the dCS Ring DAC. It also includes improvements to DSD upsampling and adds new filter options. It will be delivered as an update to the main FPGA software and Mosaic Processor."
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.328
    Antall liker
    3.438
    Sted
    Sunnmøre
    Jeg har veldig liten peiling på slikt. Men at programvareoppdateringer endrer/forbedrer lyden er vel ikke noe ukjent?
    Eg tenkjer at det er rimeleg at kan vera slik for DAC-komponenten (jf. dømet ditt), men ikkje for streamerdelen. Men når Naim har desse i same boks (med gode grunnar, heilt sikkert) er det jo ikkje lett å seia kva som er kva.
     

    BritFi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.11.2012
    Innlegg
    2.905
    Antall liker
    1.924
    Sted
    Tilbake i Oslo, igjen.
    Torget vurderinger
    3
    Jeg har veldig liten peiling på slikt. Men at programvareoppdateringer endrer/forbedrer lyden er vel ikke noe ukjent? dCS, f.eks, legger stor vekt på dette, slik jeg har forstått det. Hentet fra nettet: "dCS Audio has introduced a software update for its Bartok streaming DAC/preamp/headphone amplifier. Bartok 2.0 is available as a no-cost update for existing dCS Bartok customers. Bartók 2.0 includes performance upgrades that had been exclusive to the dCS Vivaldi and Rossini platforms. Bartok 2.0 is a significant update to the mapping algorithm that controls the dCS Ring DAC. It also includes improvements to DSD upsampling and adds new filter options. It will be delivered as an update to the main FPGA software and Mosaic Processor."
    Det som er litt uheldig her, er at det ikke nevnes i Naims beskrivelse av oppdateringene at det blir endring i lydsignatur.
    Jeg lastet ned ny SW for Tidal Connect, fixe bugs på noen iRadio stasjoner o.l.
     

    flippin

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.03.2010
    Innlegg
    116
    Antall liker
    128
    Torget vurderinger
    1
    Jeg fikk oppdatert min Uniti 2 i går. Synes at det er vanskelig å si om lyden endret seg, men synes uansett at det er veldig positivt at de kommer med ny software for å holde produktene oppdaterte og fullt funksjonelle.
     

    hifi1953

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.08.2010
    Innlegg
    147
    Antall liker
    67
    Torget vurderinger
    12
    ND5 XS2; Jeg har en cd spiller med både digital og analog utgang, og helanalog forsterker. Jeg koblet digital utgang fra cd til digital inngang på Naim, men får ikke lyden ut via analog utgang på Naim. (Kan selvsagt kjøre analog ut fra Cs og direkte i forsterker), men dette var en test. BNC,har ikke prøvd optisk. Er jeg helt jordet, eller skal det la seg gjøre?
     

    hifi1953

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.08.2010
    Innlegg
    147
    Antall liker
    67
    Torget vurderinger
    12
    Det er SP/Dif ut fra Cd-spiller. Cambridge Azur 740C. Benytter overgangsadapter som følger med Naim
     

    hifi1953

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.08.2010
    Innlegg
    147
    Antall liker
    67
    Torget vurderinger
    12
    Hei, fant ut av det, og det virker. Løste seg ved å finne riktig digital inngang i Naim- appen.
     

    kmolds

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.10.2010
    Innlegg
    373
    Antall liker
    758
    Sted
    Ulsteinvik
    Siden jeg er litt jålete fikk jeg lyst på en LP12 i eik som matchet bedre møblene på hytta. Tanken var å kjøpe inn litt deler brukt og et eikeplinth, Karousel og litt til nytt. Jeg fant først en pent brukt motor og en Majik-strømforsyning på Finn. Men så, selvfølgelig, dukket det opp en Aro og Kore på Finn. Et kjapt søk på kleinanzeigen i Tyskland og der lå det en Naim Prefix til salgs. Jeg hadde en gammel og for tiden ubrukt Supercap liggende, så da passet det liksom. Alt ble kjøpt og en avtale laget med Odd Rune på Eksakt. I august var jeg hos Odd Rune og fikk sett på at han mekket sammen min hytte-LP12. Det i seg selv var ganske kult, og i tillegg lyttet vi litt til god musikk på mye bra utstyr fra Linn. Siden jeg for tiden jobber og studerer har jeg mindre tid enn vanlig. Det tok derfor over to mnd fra jeg hentet min LP12 til jeg fikk tatt den i bruk. Jeg var litt bang for at dette ikke skulle funke spesielt bra, men heldigvis syns jeg det spiller meget bra! Moralen i denne lille fortellingen er at det lønner seg å ha en gammel
    LP12_prefix_påhytta.jpg
    Supercap på lur. Man vet aldri når man får manipulert seg selv til å få bruk for den!
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.328
    Antall liker
    3.438
    Sted
    Sunnmøre
    ^ Korleis er det med Aro; altså, er unipivot-opplegget noko som held seg bra over tid, eller vert det lett slitt/slarkete?
     

    kmolds

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.10.2010
    Innlegg
    373
    Antall liker
    758
    Sted
    Ulsteinvik
    ^ Korleis er det med Aro; altså, er unipivot-opplegget noko som held seg bra over tid, eller vert det lett slitt/slarkete?
    Tror det holder seg fint. Men jeg vet ikke med sikkerhet. Jeg kan bare ikke huske å ha lest at dette skal være noe problem. Jeg har jo lest litt om Aro på det engelske forumet.
     

    kmolds

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.10.2010
    Innlegg
    373
    Antall liker
    758
    Sted
    Ulsteinvik
    Kveldens spilleliste. Det er greit å ha litt dupletter slik at noe kan bli på hytta. Når jeg tenker meg om burde jeg ha flere dupletter. Når jeg søker på Led Zeppelin i samlingen min (på Discogs) ser jeg at jeg har 37 plater av Led Zeppelin:cool:
    LP12_prefix_påhytta_playlist.jpg
     

    BritFi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.11.2012
    Innlegg
    2.905
    Antall liker
    1.924
    Sted
    Tilbake i Oslo, igjen.
    Torget vurderinger
    3
    Naim reperatører i Norge?

    Hei venner av Naim,

    Jeg har min trofaste sliter for TV lyd, en UnitiQute «1.5» som er oppdatert med nyeste SW og som har vært i mitt eie siden ny i 2012/13. Nå har mer eller mindre siste rest av lys i displayet forsvunnet.
    Enheten er i «mint condition» men blir for dyrt å sende til Naim/England for fix.
    Noen her på berget som fixer Naim? Evt.: Noen her som har forsøkt seg på display bytte på «grønne» Naim?
     

    BritFi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.11.2012
    Innlegg
    2.905
    Antall liker
    1.924
    Sted
    Tilbake i Oslo, igjen.
    Torget vurderinger
    3
    Ingen her som har sendt inn sin Naim til en norsk reperatør?
    Er det bare displayet på Uniti serien som er eneste feil Naim kan taes på;?

    Prøvde innhente tilbud fra et par andre kjente reparatører i UK, men ingen hittil som kan/vil ta display bytte på Naim.
    Om det skyldes mangel på display, eller om det er en vanskelig jobb -vet ikke.
     

    kmolds

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.10.2010
    Innlegg
    373
    Antall liker
    758
    Sted
    Ulsteinvik
    Jeg har bare sendt inn til service/DR-oppgradering. Det displayet er en kjent svakhet. Det er nok ganske dyrt å få det fikset hos Naim mtp transport og hva det koster i forhold til bruktverdien. Jeg har en Uniti som er i daglig bruk og med display som ikke virker. Jeg har bare akseptert at det er slik. Jeg er ganske sikker på at det ikke finnes en norsk reparatør. Jeg fant en post på det engelske Naimforumet fra februar 2021 og da skal det ha kostet 140 pund å få fikset displayet. Hva dette koster nå vet jeg ikke.
     

    BritFi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.11.2012
    Innlegg
    2.905
    Antall liker
    1.924
    Sted
    Tilbake i Oslo, igjen.
    Torget vurderinger
    3
    Hei!

    Jeg så at det hadde vært en type kampanje, men det er det ikke nå mer og det er antydet noen tusenlapper.
    Har sendt forespørsel til Multirom, kanskje de kan hjelpe meg.
    Jeg veksler mellom å bruke denne som integrert eller streamer/HUB, med coax digital ut til annen DAC og forsterker.
    For å gjøre alle nødvendige endringer ifm dette, så MÅ jeg ha displayet leselig. Ikke mulig å gjøre dette på Naim appen.
    Kanskje kan man gå inn via IP adr.eller kabel til en service meny?
     

    Stover

    Tittel… itt
    Ble medlem
    03.04.2022
    Innlegg
    644
    Antall liker
    1.985
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Har som kmolds, sendt inn produkter for oppgradering og reparasjon (en gang) og alltid benyttet importøren. Du har kan hende truffet en akilles her ift pris vs alder på produktet, men hva er alternativet? Til sammenligning gir eksempelvis recap en svært god opplevelse i så måte :)
     
    Sist redigert:

    BritFi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.11.2012
    Innlegg
    2.905
    Antall liker
    1.924
    Sted
    Tilbake i Oslo, igjen.
    Torget vurderinger
    3
    Hører med Multirom om det tilbudet for rep hos Naim er aktivt, og om det i tilfelle også gjelder for norske kunder.
    Om det gjør, så er det ikke noe å lure på. Jeg har 192kHz versjon av UnitiQute 1, og det er visst et krav for det nyeste displayet at dette kortet er på plass. OM det er samme som brukes på UQ2 da.
    Om jeg sender inn, så er det jo fristende med service og evt.recap o.l da.
    UQ var langt forut sin tid, har alle funksjoner jeg behøver og lar seg fortsatt oppdatere til nyeste SW fra Naim:)
     

    sbf

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.06.2009
    Innlegg
    178
    Antall liker
    214
    Torget vurderinger
    1
    Har folk erfaringer med å kombinere forforsterkere fra andre merker med effektforsterkere fra Naim?

    Særlig SS fra Luxman eller Accuphase. Eller rør generelt?
     

    BritFi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.11.2012
    Innlegg
    2.905
    Antall liker
    1.924
    Sted
    Tilbake i Oslo, igjen.
    Torget vurderinger
    3
    Har som kmolds, sendt inn produkter for oppgradering og reparasjon (en gang) og alltid benyttet importøren. Du har kan hende truffet en akilles her ift pris vs alder på produktet, men hva er alternativet? Til sammenligning gir eksempelvis recap en svært god opplevelse i så måte :)
    Quten er levert til Multirom nå, og tar seg en tur til Salis:)
    Det er en fast og ikke gæern pris på dette fra Naim. Kan sende inn selv for å spare noen hundrelapper, men
    tryggest at Isak S.og Co tar seg av dette.
    MTP at Quten er dønn strøken, eiet av meg siden ny i 2013, og ellers fungerer mot alt og alle slik jeg bruker den, så blir det småpenger:) En QUAD ble innkjøpt i går for å gjøre nytten som TV forsterker/DAC/Streamer.
     

    Stover

    Tittel… itt
    Ble medlem
    03.04.2022
    Innlegg
    644
    Antall liker
    1.985
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Tester «lyd ut i rommet» med Atom HE.

    Har tilgjengelig NAP155XS/ Focal Aria 906K2, samt aktive Acoustic Energy AE1 (som har fått gode omtaler sammen med HE).

    Foreløpig foretrekkes Naim/ Focal komboen med god margin, fremfor aktive AE1 (uten at det betyr at aktivt er dårlig).
     
    Sist redigert:

    Stover

    Tittel… itt
    Ble medlem
    03.04.2022
    Innlegg
    644
    Antall liker
    1.985
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Har folk erfaringer med å kombinere forforsterkere fra andre merker med effektforsterkere fra Naim?

    Særlig SS fra Luxman eller Accuphase. Eller rør generelt?
    Har ingen erfaring med den varianten.
    I utgangspunktet vil kanskje en komplett kombinasjon fra samme merke, det være seg Naim eller andre, utgjøre bedre synergi?

    Bruker du Naim kilde vil jeg si du mister brukervennlighet som eksempelvis system automation og det vil kreve kabeloverganger.

    Leser fra moderforumet at både SS og rør blir benyttet så da er det vel bare å prøve ut, men jeg går ikke personlig god for at det er en god løsning elektrisk sett 😊
     
    Sist redigert:

    sbf

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.06.2009
    Innlegg
    178
    Antall liker
    214
    Torget vurderinger
    1
    Har ingen erfaring med den varianten.
    I utgangspunktet vil kanskje en komplett kombinasjon fra samme merke, det være seg Naim eller andre, utgjøre bedre synergi?

    Bruker du Naim kilde vil jeg si du mister brukervennlighet som eksempelvis system automation og det vil kreve kabeloverganger.

    Leser fra moderforumet at både SS og rør blir benyttet så da er det vel bare å prøve ut, men jeg går ikke personlig god for at det er en god løsning elektrisk sett 😊
    Absolutt. Har tro på «intern» synergi. Men er litt for glad i japanernes tonekontroller og andre duppeditter til å droppe de.
    Samtidig så blir det fort dyrt for effekter derfra, og watt-behovet mitt dekkes godt av f.eks 250DR

    Så går det mye internett-rykter om at Naim tidvis funker dårlig kombinert med annet, dog alltid av obskure årsaker som intern kabling etc.
    Har egentlig null tro på slikt, men ser samtidig sjeldent at folk mixer og matcher Naim med annet, så da er jo spørsmålet hvilken ild røyken kommer fra :)
     

    MaKi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    229
    Torget vurderinger
    4
    Hvis det er Naim-lyd man vil ha, så får man det hvis man har Naim-bokser. Jeg ville ikke blandet. I hvert fall ikke på pre og effekt.
     

    sbf

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.06.2009
    Innlegg
    178
    Antall liker
    214
    Torget vurderinger
    1
    Grei tilbakemelding det, men så er det jo også svaret på et litt annet spørsmål.
    Har null problem med å forstå at en mix ikke låter nøyaktig likt et renraset oppsett, men så er det altså årsaker til at Naim-pre ikke er aktuelt for meg.

    Og "Naim-lyd" er i seg selv heller ikke viktig for meg. Jeg vil ha bra lyd + et spesifikt utvalg av funksjoner, og spørsmålet er altså om det er noen spesifikk grunn til at Naim ikke egner seg til å kombinere med andre produsenter?
     

    MaKi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    229
    Torget vurderinger
    4
    Foruten det elektriske, overganger mm. så er det at lydfilosofien er ganske så annerledes fra de fleste merker.
     

    Stover

    Tittel… itt
    Ble medlem
    03.04.2022
    Innlegg
    644
    Antall liker
    1.985
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Dersom du søker svar på om det vil fungere, så er nok svaret ja. Utover det er det vel som med de fleste andre hifikombinasjoner, uforutsigbart resultat.

    Min dyrkjøpte erfaring er; dersom du har en poweramp som håndterer høyttalerne og en god kilde, er det preampen som i stor grad skaper magien.

    Når det er sagt, det er jo bare å prøve sjøl, Luxmann, Ear eller hva det måtte være av preamper for å gjøre gitte påstander til skamme 😊

    Hentet fra PinkFishMedia:
    This I must disagree with...the majority of the Naim sound seems to come from its preamps. I have tried non Naim preamps with Naim poweramps and have been uniformly disappointed. But using Naim preamps with non-Naim poweramps can sometimes produce spectacular results. Especially when the power amps are valves!!
     
    Sist redigert:

    kmolds

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.10.2010
    Innlegg
    373
    Antall liker
    758
    Sted
    Ulsteinvik
    Etter litt leting på det store interwebbet etter et rimeligst mulig alternativ falt valget på en Argon Dab Adapter3 MK2. På Biltema fant jeg en optisk kabel til 39 kroner. Qben fungerer helt utmerket til bakgrunnsmusikk og NRK Jazz er vel alt man trenger til slikt. Adapteret er lite og bildet lyver litt. Veldig fornøyd!
    Dab_qb_hytta.jpg

    Om noen lurer på hvorfor de nederste vinduene er dekket til er dette fordi foxterrieren drives til vanvidd av ekornene utenfor:)
     

    Fivus

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.01.2020
    Innlegg
    800
    Antall liker
    558
    Torget vurderinger
    2
    Jeg bruker Matrix I-mini som forforsterker til NAP100, og det fungerer helt fint. Har ikke sammenlignet med noe annet, men hvis V1 dacen dukker opp ville det være fristende å sjekke hvordan den låter med tanke på synergien.
     

    BritFi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.11.2012
    Innlegg
    2.905
    Antall liker
    1.924
    Sted
    Tilbake i Oslo, igjen.
    Torget vurderinger
    3
    Min erfaring med Naim er ikke stor, men jeg har en UnitiQute (På service nå) og kjøpte når denne var ny en NAP100.
    Også har jeg hørt en del Naim hos andre da. Mitt inntrykk er at Naim produkter støyer en del (Type sus/brus, trafo høres i høyttaler o.l) Kanskje mest for komponenter i den rimeligere enden(?)
    Uansett så introduserte Quten mye støy på NAP100, og jeg har hørt kritikk av V1 på det samme, så kanskje lurt å høre litt på Naim forumet.
    Jeg testet også et par andre typer pre på NAP100, en god forsterker men hverken denne eller Quten jeg bruker til TV gav/gir meg den PRaT eller spesiell «house sound» synes jeg. Gode produkter, men kanskje må man opp i kjeden før det er særlig å hente i så måte?
    Nå som jeg kun har plass til skoesker, så hadde det vært kult å teste en av de siste NAP igjen:)
     

    Fivus

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.01.2020
    Innlegg
    800
    Antall liker
    558
    Torget vurderinger
    2
    Helt tyst i mine høyttalere. Hvilke høyttalerkabler bruker du? Jeg må vel si at komboen jeg har virker ganske nøytral, noe som sikkert skyldes Matrix. Den var litt kjedelig i hovedanlegget, så jeg flyttet den opp til tv-stua.
     

    BritFi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.11.2012
    Innlegg
    2.905
    Antall liker
    1.924
    Sted
    Tilbake i Oslo, igjen.
    Torget vurderinger
    3
    Helt tyst i mine høyttalere. Hvilke høyttalerkabler bruker du? Jeg må vel si at komboen jeg har virker ganske nøytral, noe som sikkert skyldes Matrix. Den var litt kjedelig i hovedanlegget, så jeg flyttet den opp til tv-stua.
    Bruker som nevnt ikke Naimen nå, den er hos Naim for å bytte display.
    Om jeg har benyttet den som integrert (Har brukt den mest som HUB/streamer gjennom digital coax out) så har jeg vekslet mellom Naims egen HT kabel som jeg har loddet Naims plugger på, eller Supra Ply 3.4s

    Men da har du samme erfaring som meg, effekten NAP 100 er stille, det er Naims pre som introduserer støy så vær litt OBS på dette før du evt bytter pre.
     

    toriamos

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.02.2005
    Innlegg
    2.255
    Antall liker
    24
    Torget vurderinger
    5
    Der fikk jeg endelig kvitta meg med alt jeg hadde av Naim - 252/300, Supercap, Superline - you name it. Solgte til og med LP12 for å være på den sikre siden.
    Deilig med litt fidelisk frihet.
    - Stor var min overaskelse da jeg fikk en pakke i dag - der lå det jaggu Supernait 3.
    Tydeligvis bestilt av meg.
    Må si jeg synes den gjør det bra.
    Trenger en liten Superline - ser det ligger en på Finn.
    Har en PS Audio riaa, som er meget god, men må ha en Superline - føler jeg.
    Ingen som har en Snaic 5 å selge - tenker å strømforsyne Superline fra Supernait til å begynne med…
     

    Stover

    Tittel… itt
    Ble medlem
    03.04.2022
    Innlegg
    644
    Antall liker
    1.985
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Deilig med litt fidelisk frihet.
    Ingen som har en Snaic 5 å selge - tenker å strømforsyne Superline fra Supernait til å begynne med…
    Hmmm, er veldig fin mm riaa’en i SN3 også da, om du vil ha det enkelt?
    Du kan låne en snaic 5-5 av meg, inntil du får tak i en?
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn