Naim

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Ang flatcap2xs vs 150 som strømgiver, bør Flatcapen være et bedre valg for jobben. Hadde jeg hatt en nap200, ville jeg ikke lengre vært sikker.

    Når det kommer til valget mellom Hicap2 og nap200, vil det vel være best å starte oppgraderingen så nær kilden som mulig? Altså ikke forsterke den ikke helt optimale Flatcap/202, men vente til Hicap/202 kombinasjonen er på plass?
     

    MaKi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Innlegg
    3.989
    Antall liker
    229
    Torget vurderinger
    4
    Jeg synes det høres fornuftig ut.

    Griffenfeldt skrev:
    Når det kommer til valget mellom Hicap2 og nap200, vil det vel være best å starte oppgraderingen så nær kilden som mulig? Altså ikke forsterke den ikke helt optimale Flatcap/202, men vente til Hicap/202 kombinasjonen er på plass?
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    272
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Griffenfeldt skrev:
    Når det kommer til valget mellom Hicap2 og nap200, vil det vel være best å starte oppgraderingen så nær kilden som mulig? Altså ikke forsterke den ikke helt optimale Flatcap/202, men vente til Hicap/202 kombinasjonen er på plass?
    Fornuftig i prinsipp, men her vet jeg ikke helt om det er noe poeng. Jeg tror det er mer vilkårlig, men kun ut fra egen erfaring med disse apparatene. Selv tror jeg mange vil oppleve at en 200 vil gi et større løft enn en HiCap i en slik setting du beskriver, men faktorenes rekkefølge er forsåvidt likegyldig dersom man skal ende opp med komplett 202/HC/Napsc/200 allikevel. Så det er hipp som happ i mitt syn. Kanskje best å la tilgjengeligheten bestemme.

    Men skjønner at du leter etter moralsk støtte for å oppgradere til HC før ferien altså… :)
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Jeg er på utkikk etter det som gjør den beste oppgraderingen per se. Jeg ser for meg neste oppgradering vil gi større musikalsk innsik og veien dit er vel bla lavere støygulv som vil gi økt fokus på instrumenter og mørkere bakgrunn. Sånn i korte trekk. Mulig det er en grei beskrivelse av hva nap200 vil gjøre?
     

    toriamos

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.02.2005
    Innlegg
    2.255
    Antall liker
    24
    Torget vurderinger
    5
    Jeg har 200, men ikke Hicap. Ikke alle som liker Hicap til 202/200.
     

    Petterone

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.02.2010
    Innlegg
    1.394
    Antall liker
    725
    Sted
    Rogaland
    Torget vurderinger
    4
    Jeg får vel gjøre bot og innrømme at jeg har en teddy på min 200/202 combo :-[
    Det var i hvert fall ett steg i riktig rettning for meg,ville tro att en orginal hicap ville tatt det litt lenger ?men dette blir veldig subjektivt da


    Men noe som foreløpig er en skuffelse er HI-Line,fikk en i helgen og syntes faktisk det ikke gir meg noe som helst,heller de motsatte
    Men ok,den skal få litt tid på seg,de gamle audioqest har vert glimmrende,faktisk det importøren bruker selv er jeg blitt fortalt
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Mulig en Nap200 er veien å gå som første steg. Tar ikke syvmilssteg, så det er greit å vite hva man skal prioritere. Mulig det er noen som kan forbarme seg over en stakkar med å selge meg en 200 her inne? Ny-kjøp skjer ikke før tuppa får tenner..
     

    Fidelio

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.11.2008
    Innlegg
    2.745
    Antall liker
    668
    Hurra! Snakket nettopp med Ian på UHES, og han forklarte meg hvordan jeg skulle åpne Supernait'en. De som bygget forsterkeren hos Naim hadde rett og slett glemt å klemme topunktstilkoblingen som gir strøm til volum-LEDen ordentlig på. Jaja, dette er jo så engelsk som det kan få blitt :) Så da ser forsterkeren endelig ut som den skal (med "kakemonsterøyne").
     

    MaKi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Innlegg
    3.989
    Antall liker
    229
    Torget vurderinger
    4
    Det er godt, Fidelio. Man får litt mer ro i sjelen når ting fungerer som det skal og ikke trenger å sendes noe sted heller.

    ML-rack er på plass. Beklagligvis var det hakk i ett hjørne på to ulike hyller, produsenten lurte på om jeg ville ha nye hyller eller rabatt, så ingen motvillighet å spore der. Jeg prøver meg litt uten platespilleren tilkoblet, så får vi se hvor fort abstinensene kommer. Kanskje like greit snart uansett, lille frøken Ki blir nok klåfingra når hun kommer i oktober. Skal jo riktig nok ikke krabbe med det første.

    Ibl føler seg nok hjemme. De har fått murvekk bak seg, og tror de er i sitt hjemland. Dette er den gamle ytterveggen i huset som er lagd av siporeks. Musikk/lese/vinter/sommer/peisstue er bygd på senere, og har type utepanel for å minske skillet mellom været ute og rommet inne.
    Artig effekt, egentlig. Planen er å male det lyseblått etterhvert, da rommet allerede har ett visst maritimt preg.
    Ved anlegget ser man utgang til terrasse, ved høyttaleren inngang fra dagligstue.

    Anlegget skal muligens tilbake til samme vegg som høyttalerne står mot, da racket nå tar litt mye av rommet.



     

    Brasse

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Innlegg
    5.095
    Antall liker
    9
    Ah, herlig! Vanskelig å ikkje elske Olivenaim!
    Racket er riktig så lekkert. Om eg finn ei løysning på prosjektor så ryk tven ut og då skal eit slikt inn.
     

    Liotheles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2002
    Innlegg
    2.825
    Antall liker
    720
    Torget vurderinger
    4
    Noen Naimister her inne som benytter Harbeth høyttalere?
    Erfaringer og inntrykk?
     

    bruce2

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.12.2007
    Innlegg
    382
    Antall liker
    199
    Torget vurderinger
    1
    Griffenfeldt skrev:
    Ang flatcap2xs vs 150 som strømgiver, bør Flatcapen være et bedre valg for jobben. Hadde jeg hatt en nap200, ville jeg ikke lengre vært sikker.
    Jeg ser poenget ditt. Det er sikkert riktig. Min erfaring er at 200 definitivt er bedre strømgiver til 202 enn flatcap. Jeg tror det gir mest sjelefred å oppgradere til 200. ;) Da har du et balansert system. Naim sine "suggested systems" har en tendens til å ha noe for seg. Hicap kan alltid komme senere.
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Nå har jeg satt inn en annonse hvor jeg ønsker å kjøpe en Nap200, men det har vært heller labert med tilbakemeldinger.
    Hvorfor finnes det ikke butikker i Norge som tar inn brukt Naim? Da kunne jeg ha kjøpt en ny Nap200 med 112x/150/Flatcap2xs som innbytte. Bruktsalg her inne er bortkastet tid foran qwerty'en.
     

    Chalshus

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.246
    Antall liker
    3.488
    Sted
    Horten
    Torget vurderinger
    7
    Griffenfeldt skrev:
    Hvorfor finnes det ikke butikker i Norge som tar inn brukt Naim?
    Kanskje fordi salget av nye Naimprodukter ikke er så veldig høyt? ;)
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Salget av nytt hadde vel blitt stimulert hvis man kunne tatt innbytte? Hvis bruktsalg i butikk hadde vært et problem, kunne jeg forstått det bedre ( men det vet vi ikke pr dags dato )
     

    Bach_Man

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2005
    Innlegg
    4.390
    Antall liker
    316
    Torget vurderinger
    3
    Griffenfeldt skrev:
    Nå har jeg satt inn en annonse hvor jeg ønsker å kjøpe en Nap200, men det har vært heller labert med tilbakemeldinger.
    Hvorfor finnes det ikke butikker i Norge som tar inn brukt Naim? Da kunne jeg ha kjøpt en ny Nap200 med 112x/150/Flatcap2xs som innbytte. Bruktsalg her inne er bortkastet tid foran qwerty'en.
    Enig i at det hadde vært kjekt med en innbytteordning, men du gir vel kanskje svaret selv i siste setning, og det spørs vel i tillegg hvor mye en forhandler ville gitt deg for utstyret. 112x/150 er vel kanskje ikke det letteste å selge av Naimutstyr, to generasjoner gammelt, klemt inne i en litt anonym posisjon mellom Nait og Reference. Men som komplett sett er det kanskje enklere å omsette, det er vel ingen som kjøper disse idiosynkratiske komponentene hver for seg.
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Jeg stresser uansett ikke med salg av noe. Har en pode på 6 som snart flytter inn i eget krypinn på loftet jeg holder på å bygge. Mulig han får det til egen forlystelse. Nap200 kommer når den kommer.
     

    Nolfi

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.07.2006
    Innlegg
    440
    Antall liker
    22
    Torget vurderinger
    4
    Kan det virkelig være meningen man skal ned under halv pris for å få solgt sin CD5XS? Det er nesten for slemt til å være sant :(
     

    jaerbo

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.10.2004
    Innlegg
    164
    Antall liker
    1
    Torget vurderinger
    8
    Nolfi skrev:
    Kan det virkelig være meningen man skal ned under halv pris for å få solgt sin CD5XS? Det er nesten for slemt til å være sant :(
    Naim - secondhand markedet er stille for tiden.... Bare se på den CDS3 som ligger til 20K.... Den har lagt der en god stund nå....

    Går vel litt i bølgedaler dette - for ca. 1 år siden var det helt motsatt, alt av Naim forsvant ganske fort til litt over 1/2 pris.....

    Ha is i magen ;)

    JE
     

    emokid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Innlegg
    5.235
    Antall liker
    6.368
    Når resten av bruktmarkedet ligger på 1\3 av nypris så kan man vel ikke vente så mye mer?
     

    nilsen64

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.06.2007
    Innlegg
    1.367
    Antall liker
    89
    generelt er bruktprisene på cd spillere for full fart nedover ser jeg, andre medier tar over. best å beholde den man har.
    så en cd555 head unit til 6000 pund forleden.
     

    Bach_Man

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2005
    Innlegg
    4.390
    Antall liker
    316
    Torget vurderinger
    3
    CDen er jo død, og har vært det i flere år, det må man bare innse når man kjøper en cdspiller i dag. Som en investering med håp om senere bytte og oppgradering er det håpløst, interessen er på nedadgående. Se bare på diskusjonen i hifi generelt. Det DACer og nettverksspillere som diskuteres. For to-tre år siden var det dyre cdspillere. Dagens unge voksne har aldri kjøpt en CD i hele sitt liv. Jeg kjøper cder, men det er så lenge mellom hver gang jeg bruker cdspilleren at den godt kunne forsvunnet uten at jeg hadde merket stort til det. Platene rippes og stues bort, og filene distribueres til musikkbibliotek og iphone.

    På den andre siden kan jo CD-brukende musikkelskere uten byttemani nå sikre seg en virkelig toppspiller for en billig penge, en investering som det går an å ha glede av i flere tiår dersom Naim har delelageret i orden.
     

    Fidelio

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.11.2008
    Innlegg
    2.745
    Antall liker
    668
    Sitter og koser med med musikk gjennom Supernait, den begynner å bli litt varmere i trøya nå. Har gått og siklet på den lenge, og selv om jeg strengt tatt ikke trenger den, passer den veldig fint inn her, hvor musikken hovedsaklig blir spilt fra PC, og DAC'en i den får gjort en jobb. Og for å være helt ærlig, hadde jeg ikke trodd det skulle være stor forskjell fra Nait 5i. Alt lyder egentlig helt fantastisk her nå. Det virker som høytalerne mine liker Supernait mye bedre enn Nait 5i, så det kan være at kvalitetshoppet blir litt "forsterket" av at systemet nå er i bedre balanse, jeg vet ikke.

    Fikk en PM her med spørsmål om DAC i Supernait vs. Cantatis Overture-kortet. Analog ut fra Cantatis (med Chord Anthem 2) inn i Supernait lyder muligens en smule klarere og kjappere enn coax ut fra Cantatis (Chord Prodac kabel) inn i Snait DAC, men det er fint lite, veldig vanskelig å høre forskjell. Det som er klart, er hvor utrolig bra kilde Cantatiskortet er for kun 2k, tror man skal lete lenge etter bedre vfm.

    En morsom ting: En kompis av meg, som har "arvet" hi-fi fra meg, kjøpte min 5i. Han hadde fra før en Moodlab DAC (NOS DAC, lyder varmt og veldig fint), Chord kabler, og mine gamle B&W 686. Han har brukt en rimelig crappy Pioneerforsterker inntil nå. Da vi koblet opp Nait'en hos ham, ble det virkelig andre boller, makan til forandring! Han satt bare og gliste da jeg dro, mens Oscar Peterson Trio spilte for fulle mugger.
     

    nilsen64

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.06.2007
    Innlegg
    1.367
    Antall liker
    89
    Fidelio skrev:
    Da vi koblet opp Nait'en hos ham, ble det virkelig andre boller, makan til forandring!
    he,he, første gang jeg hørte naim var det bare og kaste ut røraparatene, ja selvfølgelig var det en liten nait og høgtalere var et par skoesker jeg hadde på loftet: b&w 600 et eller annet, ;) etter det har oppgraderingene kommet som perler på ei snor og det som er så bra er at hver oppgradering virkelig gir mening. :D
     

    Liotheles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2002
    Innlegg
    2.825
    Antall liker
    720
    Torget vurderinger
    4
    Fidelio skrev:
    Sitter og koser med med musikk gjennom Supernait, den begynner å bli litt varmere i trøya nå. Har gått og siklet på den lenge, og selv om jeg strengt tatt ikke trenger den, passer den veldig fint inn her, hvor musikken hovedsaklig blir spilt fra PC, og DAC'en i den får gjort en jobb. Og for å være helt ærlig, hadde jeg ikke trodd det skulle være stor forskjell fra Nait 5i. Alt lyder egentlig helt fantastisk her nå. Det virker som høytalerne mine liker Supernait mye bedre enn Nait 5i, så det kan være at kvalitetshoppet blir litt "forsterket" av at systemet nå er i bedre balanse, jeg vet ikke.

    Fikk en PM her med spørsmål om DAC i Supernait vs. Cantatis Overture-kortet. Analog ut fra Cantatis (med Chord Anthem 2) inn i Supernait lyder muligens en smule klarere og kjappere enn coax ut fra Cantatis (Chord Prodac kabel) inn i Snait DAC, men det er fint lite, veldig vanskelig å høre forskjell. Det som er klart, er hvor utrolig bra kilde Cantatiskortet er for kun 2k, tror man skal lete lenge etter bedre vfm.

    En morsom ting: En kompis av meg, som har "arvet" hi-fi fra meg, kjøpte min 5i. Han hadde fra før en Moodlab DAC (NOS DAC, lyder varmt og veldig fint), Chord kabler, og mine gamle B&W 686. Han har brukt en rimelig crappy Pioneerforsterker inntil nå. Da vi koblet opp Nait'en hos ham, ble det virkelig andre boller, makan til forandring! Han satt bare og gliste da jeg dro, mens Oscar Peterson Trio spilte for fulle mugger.
    Flott du er fornøyd Fidelio :)
    Ja, Supernait er en super forsterker for oss som har tatt steget inn i den "nye" digitale hverdagen og har bruk for en innebygget DAC.
    Forøvrig er det bare å starte sparing til en Highcap, da hakesleppet er stort når du hører hva den tilføyer både preamp og dac delen av en Supernait. VIRKELIG en VFM-oppgradering IMO ;)
     

    Nolfi

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.07.2006
    Innlegg
    440
    Antall liker
    22
    Torget vurderinger
    4
    OK, så salg av CD til en "god" pris er utelukket for tiden. Jeg har mer nytte av den enn å selge den billig for å spare til en ny og bedre modell. Det er tross alt en CD5XS, så den kan oppgraderes. Jeg har også 112/150 kombo, så hva vil være lurest for meg å gjøre med tanke på oppgradering? Jeg burde nok sætte meg mer inn i de ulike strømforsyningene, men hvis noen kan peke meg i riktig retning, blir jeg glad :)
    Høyttalerne skal også oppgraderes på et tidspunkt, men det får jeg vente med til jeg finner et virkelig bra sett.
     

    ketilb

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.10.2009
    Innlegg
    483
    Antall liker
    135
    Sted
    Sør-Helgeland
    Torget vurderinger
    15
    En brukt flatcap2x er vel det mest økonomiske, to-i-en psu, en del til cd-spiller og en del til pre-amp. Har bare prøvd flatcap2x med cd5x, ikke cd5xs som du har. Her gjorde den en positiv forskjel, og med nac112 bør den vel også være en oppgradering. Om det er nevneverdig forskjel på flatcap2x og flatcapxs, det er jeg usikker på. Fascia (overflatestruktur på fronten) er dog forskjellig, 2x matcher 112/150 og xs matcher cd5xs. Teddy Pardo og andre har alternative psu’er, du kan dog forvente disse har en egen lydsignatur. Noen foretrekker denne, men personlig foretrekker jeg naims psu’er, hvor jeg oppfatter klangen som litt rikere/fyldigere. Har selv eid teddycap i to omganger og både flatcap og hicap, og har derigjennom erfart, at den på papiret (eller ifølge omtale) beste psu, ikke nødvendigvis er den som passer mitt spesifikke system best. Balansen er det viktigste, og i mine øyne (ører) hører flatcap til på entry-level nivå (nait5/naitxs/112/122/122x/152xs), mens hicap hører til på reference-nivå (snait/202/282).
     

    Nolfi

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.07.2006
    Innlegg
    440
    Antall liker
    22
    Torget vurderinger
    4
    Tusen takk for svar. Skal se om noen har en sånn til salg.
     

    Sting

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.01.2007
    Innlegg
    637
    Antall liker
    73
    Sted
    Sola
    Torget vurderinger
    14
    Skriv gjerne litt mer om Supernait og erfaringer med forskjellige tilkoblinger. Synes endel av de testene som finnes (feks i HiFi+) er litt vanskelige å tolke..

    Mvh Tom
     

    jaerbo

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.10.2004
    Innlegg
    164
    Antall liker
    1
    Torget vurderinger
    8
    Har noen tips/erfaring med hvilken last som passer i Superline for Benz Miro ACE SL?
    Takknemmlig for evt hjelp på dette området.

    Mvh JanErik
     

    ketilb

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.10.2009
    Innlegg
    483
    Antall liker
    135
    Sted
    Sør-Helgeland
    Torget vurderinger
    15
    Sting skrev:
    Skriv gjerne litt mer om Supernait og erfaringer med forskjellige tilkoblinger. Synes endel av de testene som finnes (feks i HiFi+) er litt vanskelige å tolke..

    Mvh Tom
    Supernait har jo mange tilkoblingsmuligheter - analog/digital/pre/power/psu/sub/biamp/ipod/headset - er det noe spesielt du er interessert i?

    Har selv bare så vidt testet dac'en i supernait med m2tech hiface og naims dc1 kabel (coax-utgaven) fra en macbook. Hørtes ok ut for meg, men endte med å foretrekke cd-spiller av andre årsaker. Tænker jeg en dag prøver å koble tv'en på også, mest av nysgjerrighet. Kjøpte ikke supernaiten på grunn av dac'en, så har ikke viet den så mye oppmerksomhet.

    Har hadd en liten sub koblet til 'sub out' med en blue jeans lc-1 kabel. Det fungerte såpass lovende, at naims nsub før eller siden vil bli føyd til systemet her, også via 'sub out', og ikke via høytalerterminalene, som ellers er mest vanlig med naim.

    Har sammenliknet supernaits egen headamp med naims dedikerte headamp, Headline (med en napsc strømforsyning). Sistnevnte er klasser bedre, men bør vel også være det. Som jeg forstår det, er supernaits headamp mer tenkt som add-on, enn som kjernefunksjon.

    Har så hadd hicap og teddycap tilkoblet hver for seg i perioder. Foretrekker som tidligere nevnt hicap, og synes den fungerer bra uansett kilde. Har lest testene du (Sting) refererer til, men forstår helt ærlig ikke alverden. Målestokken for meg har egentlig altid bare vært om jeg får mer eller mindre lyst til å lytte på musik, og hicap gir mer lyst.

    Teddycap fungerte tålelig med en naim cd5x som kilde, men slett ikke tilfredsstillende med min naim cdx2. Mye å gjøre med balansen i systemet, tror jeg. Den har en slankere bass enn hicap, noe som sagtens kan være bra i noen sammenhenger/systemer.

    Ovennevnte er blott min personlig erfaring og tolkning, Sting, jeg vet ikke om det var noe i denne dur, du etterlyste? Flere i tråden bruker supernaitens digitale innganger (stover, fidelio, tomkver), de kan sikker kommentere på dette. Mange i tråden har erfaring med eksterne strømforsyninger, og kan sikkert langt bedre beskrive effekten, enn jeg med mitt simple 'mer/mindre lyst'.


    Mvh Ketil
     

    tomkver

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.02.2007
    Innlegg
    200
    Antall liker
    245
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    2
    Hei Sting

    Jeg er også en av de som har anskaffet seg Supernait den siste tiden. Jeg må først si at jeg er helt ny på Naim, så jeg har lite med erfaring. Jeg startet med en Naim Nait XS for ca 6 uker siden, og en Cambridge DacMagic, siden jeg bruker litt digital utstyr.

    Jeg ble veldig overrasket over lyden Naim XS, og dette var morsomt å høre på, og ,med masse "driv" Begynte å lese meg litt opp på Supernait, og da mest pga mulighetene for digitale innganger. Fikk et veldig bra tilbud fra min lokale kjøpmann, g valgte da å slå til på det.

    Bruker 3 digitale innganger på Supernait, og det er Imac, Getboks/tv og Blue-rayspiller(HDMI til TV og digitalt ut fra drivverk) Kjører også analog lyd fra Blue-ray spilleren( på sacd plater).

    Har oppgradert Supernait med Hi-Cap og har også investert i Headline/Napcs. Den store forskjellen med Hi-cap som jeg merker med min lille erfaring er at lydbildet blir mer rolig.

    Venter på et nytt rack og da kommer det nye bilder :)

    Håper dette er et lite svar på spørsmålene dine, og spør gjerne mer :D

    mvh

    Tom
     

    Fidelio

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.11.2008
    Innlegg
    2.745
    Antall liker
    668
    Kommer sikkert en reference-integrert snart, Superdupernait:) Hvis de kaller den dèt skal jeg kjøpe den utelukkende pga navnet.
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17


    Bestilte meg en Premiere cable fra vår venn på Flashbacksales. Denne skal erstatte 5-pin-rca kabelen mellom 202-rega dac.
    Den kom på 3874 kr 387 kr..
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn