NAF - En god investering!

rumath

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2004
Antall liker
228
Ei, jeg arbeider ikke i, eller kjenner ingen som arbeider i NAF. I løpet av 5 år har jeg måttet benytte veihjelp to ganger, og hver gang har servicen vært strålende!
I dag opplevde jeg at bilens starter ikke ville slå inn, fikk strøm, men ingenting skjedde...
Stort trykk hos NAF i dag, så ventetiden var tre timer. De kom, forsøkte å fikse feilen, men endte opp med å ta den på planet. Vi kjørte bilen til verkstedet jeg benytter, og fikk den av. Så kjørte de meg lik gjerne hjem, en omvei på ca. 4 km. fra hvor de skulle.

TAKK NAF. Håper flere tegner medlemsskap, da dette er verdt pengene med god margin. :)

Så er det leting etter ny bil for min del... nå er jeg lei!

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Antall liker
1.713
Torget vurderinger
4
Vet ikke hva du har i dag, men
kjøp deg en Audi A4 97 modell....
Kødder bare, hvis du vil ha lite av overaskende verkstedregninger så er japse tingen.
For.eks Honda.

G

Gjestemedlem

Gjest
Jeg er ikke medlem, men benytter alltid NAF til Eu-kontrollen. Det svarer seg. Å gi et verksted blankofullmakt til å finne obligatoriske jobber til seg selv er virkelig lite lurt.

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
296
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Jeg er NAF-medlem uten veihjelp. Det koster kr. 490,- /år.
Fordi vi kjøper nye norske BMW'er, og bytter til nye ved generasjonsskifter, så har vi alltid fri veihjelp for hver av bilene våre i kjøpsavtalen og IF overtar etter det, og trenger det derfor ikke fra NAF. Vi har forresten aldri brukt veihjelp, og du skal vel ha rimelig mye driftsstans for at det skal være noen økonomisk hensikt. Veihjelp fra NAF, Viking etc lokalt får man enten man er medlem eller ei om man trenger det, mange av oss har utgiftsdekning for slikt via bilimportør eller bilforsikring uansett.

Det er sånn sett bare i beste fall noen hundrelapper å spare på slikt i et NAF-medlemsskap. Særlig siden dette medlemsskapet er mye dyrere enn uten veihjelp. 500,-/år blir 5000,-/10år. Osv.

http://naf.no/no/Medlemskap-og-fordeler/

Så hvorfor er jeg NAF-medlem? Jo ganske enkelt av økonomiske årsaker, og så liker jeg å lese Motor. For det første fordi vi kjører mye, og fyller på Statoil. Der får vi omtrent 80 øre/l i rabatt på NAF-kortet. Med et forbruk på f.eks 5000 liter/år så gir det kr.4000,- i rabatt, som er flere tusen bedre enn andre kort jeg har sett.

For det andre pleier vi å leie feriehus hos Novasol i Sverige og Danmark omtrent hvert år, til det kan man kanskje budsjettere 20.000,-/år. NAF gir oss 10% der, så det blir 2000,- spart der også. Det er en del andre småbesparelser også. Tipper jeg sparer 4.000-5.000,-/år på medlemsskapet jeg, før jeg har regnet med hva jeg kan prute meg til uten medlemsskap da. I tillegg er Motor et hyggelig blad, og NAF Veibok er finfin.

rumath

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2004
Antall liker
228
I dag kjører jeg en 307sw 2005 mod.
Tror jeg går for 7 års garanti jeg, og bytter noen år før garantien løper ut. Synes Sportage ser bra ut.

Topp Bunn