NAD c658

Pål gundersen

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.03.2020
Innlegg
1.923
Antall liker
2.507
Sted
Østfold
Torget vurderinger
7
Hei, så ett innlegg på FB i stad som jeg svarte på. Det gjelder nad c658 pre amp. Jeg har også klaget på min da dac hakker når jeg svitsjer fra streaming til lp, analog inn. Svaret var at den måtte sendes til fabrikk og at det kunne ta lang tid før den kom tilbake. Ga egentlig opp da. Men jeg har kjøpt meg en subwoofer nå og merkelig nok så gir den lyd ikke noe særlig høyere enn en promp. Googlet dette og det viser seg at det er en feil på produktet. Noe med for lavt signal ut på sub 1 og sub 2 utgangene. Det var dette han på FB klaget på også. Han fikk en ny men samme problem. Hva bør/skal jeg gjøre i en sånn kinkig situasjon? Be om å få tilbake pengene tvert? Har tidligere sendt mailer uten å få svar. Hi fi klubben er jo en svær kjede så de burde jo føyet seg litt da tydlighvis er en pre amp medproblemer. Mvh Pål
 

na_X

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.09.2013
Innlegg
4.331
Antall liker
3.680
Torget vurderinger
1
Ring de om du ikke får svar på mail, eller sjekk spam i eposten din muligens?
 

Pål gundersen

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.03.2020
Innlegg
1.923
Antall liker
2.507
Sted
Østfold
Torget vurderinger
7
Ring de om du ikke får svar på mail, eller sjekk spam i eposten din muligens?
De har svart en gang på tlf. Det var da jeg fikk beskjed om at jeg ble uten pre amp i mnd. Som jeg sier, da ga jeg opp litt. Men en ting er hvertfal sikkert. Jeg skal ikke ta tapet. Kan jo hende jeg skal selge den en dag.
 

AleksanderMR

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.06.2019
Innlegg
258
Antall liker
156
Dette får meg til å fundere. I høst fikk jeg en NAD C298 inn i anlegget. Fra før bruker jeg en C368. Tidligere var subwoofer koblet til line out/subwoofer på C368, men når jeg fikk inn effektforsterkeren koblet jeg subwooferen på effektforsterkeren sin line-out. Lydnivået på subwooferen ble betraktelig lavere. Måtte skru gain på subwoofer opp med kanskje 120 grader.
 
Topp Bunn