|
Det er antagelig like enkelt å stikke ståltråden ned i døra mellom glasset og gummilisten, for så å huke tak i en av armene på låsekassen. Ikke sikkert du treffer riktig arm første gang, men av erfaring er dette langt enklere å få til enn å prøve å huke tak i låseknappen.maestro skrev:Finn en stiv ståltråd, lag en smal løkke i ene enden og en vinkel i den andre og stikk den inn mellom døra og karosseriet. Lirk løkka over låseknappen og dra (vri) den opp. Ev. kan du lage deg en blegg og kile opp (ut) døra fra oversida for så å dra opp knappen med en ståltråd med løkke el.lign. Peace of cake!
Hvis du sikter til meg så har jeg tidligere hatt en jobb der åpning av låste biler var en del av arbeidsoppgavene.erato skrev:Det er skremmende å tenke på hvordan dere har ervervet disse kunskapene.
Biltyv?el_mariachi skrev:Hvis du sikter til meg så har jeg tidligere hatt en jobb der åpning av låste biler var en del av arbeidsoppgavene.erato skrev:Det er skremmende å tenke på hvordan dere har ervervet disse kunskapene.
Bra el_mariachi. ;Del_mariachi skrev:Hvis du sikter til meg så har jeg tidligere hatt en jobb der åpning av låste biler var en del av arbeidsoppgavene.erato skrev:Det er skremmende å tenke på hvordan dere har ervervet disse kunskapene.
Gjennom politiet.erato skrev:Det er skremmende å tenke på hvordan dere har ervervet disse kunskapene.
Ring Falken/Viking.montesi skrev:Trudde jeg hadde bilnøklene i hånda da jeg smekket igjen låsen, men det var visst nøklene til huset 8)
Hva skal jeg gjøre nå?
Jeg må rett og slett bøye meg i støvet for din evne her og i andre tråder til å finne utrolig treffende bilder ;DGjestemedlem skrev:
Takk.Nightpuma skrev:Jeg må rett og slett bøye meg i støvet for din evne her og i andre tråder til å finne utrolig treffende bilder ;D