Nærmere konserthuset kommer du faktisk ikke!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • HIGH-END HI-FI I OSLO KONSERTHUS

    I tillegg til at vi fyller butikken med utstillere, produktnyheter og demonstrasjoner, slår vi på stortromma med forestillinger
    i Oslo Konserthus. Her kan du oppleve "Norges dyreste stereoanlegg", et drømmeoppsett med de råeste produktene som demonstreres hele helgen. Det kan være lurt å booke godplassen så tidlig som mulig

    NB: Det er MEGET begrenset plass! På grunn av dette vil billetter som ikke avbestilles senest 24 timer før forestillingen belastes med 100,-. For avbestilling send e-post til: event@oslohificenter.no

    Alle våre forestillinger har plasser for funksjonshemmede.
    Bruk kontaktskjemaet nederst på siden for å booke billetter

    Høyttalere: KEF Muon

    Subwoofer: Burmester S8

    Effektforsterkere: Burmester 909

    Forforsterker: Burmester 077

    CD-Spiller: Burmester 069

    Mediaspiller: Burmester Musiccenter 111

    Platespiller: Avid Acutus Reference SP

    Tonearm: SME Serie V

    Pickup: DS Audio DS-W1

    Strømfilter: IsoTek Genesis & Super Titan

    Kabler: Nordost Odin 2

    12109025_956965197693643_2103778486873811914_n (1).jpg

    12118736_956965247693638_8223447624418318602_n.jpg

    12074940_956965234360306_1288112556506767715_n.jpg

    12088158_956965211026975_821586708741167341_n.jpg
     

    Kommentarer

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Sikle, sikle :cool:

    Det kunne være artig å vite prisen på dette sikleobjektet. Men man må kanskje oppsøke åstedet for å få vite den?
     

    Funk4Ever

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.12.2014
    Innlegg
    177
    Antall liker
    91
    Sted
    Oslo
    Sikle, sikle :cool:

    Det kunne være artig å vite prisen på dette sikleobjektet. Men man må kanskje oppsøke åstedet for å få vite den?
    Har akkurat kommet hjem derfra nå. Geir opplyste at anlegget totalt koster ca 11 mill, så det er bare å dra Visaen :)
     

    oct

    Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Innlegg
    12.260
    Antall liker
    8.268
    Sted
    Oslo
    Kjenner igjen egen vinylrigg:rolleyes::cool:. Pickup er ikke nevnt, men regner m. Lyra Atlas:confused:.


    mvh
     

    FZ

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Innlegg
    3.798
    Antall liker
    352
    Torget vurderinger
    3
    Bling bling .....................

    Det der ville jeg aldri dradd inn i huset.
     

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3

    bjornid

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    02.10.2007
    Innlegg
    222
    Antall liker
    131
    Sted
    Ensjø, Oslo
    Jeg skal innom på søndag. Det blir spennende å høre. Antar at selv med såpass heftig elektronikk og utstyr, så skal det mye til for å fylle konserthuset med lyd. Men, den som hører får se.
     

    Funk4Ever

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.12.2014
    Innlegg
    177
    Antall liker
    91
    Sted
    Oslo
    Jeg skal innom på søndag. Det blir spennende å høre. Antar at selv med såpass heftig elektronikk og utstyr, så skal det mye til for å fylle konserthuset med lyd. Men, den som hører får se.
    Jepp, det er selvfølgelig bra lyd på det 11 mill anlegget, men lokalet er ikke akkurat egnet. Den beste lydopplevelsen for meg var (nok en gang) Adytons store høyttalere (med åtte basser) kjørt på et nytt Bel Canto system. Himmelsk (og høyttalerne var jo nærmest gratis, bare NOK 800.000 :D ).
     

    bjornid

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    02.10.2007
    Innlegg
    222
    Antall liker
    131
    Sted
    Ensjø, Oslo
    Jeg skal innom på søndag. Det blir spennende å høre. Antar at selv med såpass heftig elektronikk og utstyr, så skal det mye til for å fylle konserthuset med lyd. Men, den som hører får se.
    Jepp, det er selvfølgelig bra lyd på det 11 mill anlegget, men lokalet er ikke akkurat egnet. Den beste lydopplevelsen for meg var (nok en gang) Adytons store høyttalere (med åtte basser) kjørt på et nytt Bel Canto system. Himmelsk (og høyttalerne var jo nærmest gratis, bare NOK 800.000 :D ).
    Av det jeg har hørt av Adyton, må jeg nesten si meg enig. Knallyd, fantastisk trøkk og moro, og dette har ikke vært i spesielt egnede rom eller vært de dyreste modllene. Synd de fleste (alle) modellene ligger utenfor budsjett.
     

    Funk4Ever

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.12.2014
    Innlegg
    177
    Antall liker
    91
    Sted
    Oslo
    Jeg skal innom på søndag. Det blir spennende å høre. Antar at selv med såpass heftig elektronikk og utstyr, så skal det mye til for å fylle konserthuset med lyd. Men, den som hører får se.
    Jepp, det er selvfølgelig bra lyd på det 11 mill anlegget, men lokalet er ikke akkurat egnet. Den beste lydopplevelsen for meg var (nok en gang) Adytons store høyttalere (med åtte basser) kjørt på et nytt Bel Canto system. Himmelsk (og høyttalerne var jo nærmest gratis, bare NOK 800.000 :D ).
    Av det jeg har hørt av Adyton, må jeg nesten si meg enig. Knallyd, fantastisk trøkk og moro, og dette har ikke vært i spesielt egnede rom eller vært de dyreste modllene. Synd de fleste (alle) modellene ligger utenfor budsjett.
    Ja, dessverre. Får satse på en tlf fra Eurojackpot i kveld :)
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.424
    Antall liker
    12.959
    Kjenner igjen egen vinylrigg:rolleyes::cool:. Pickup er ikke nevnt, men regner m. Lyra Atlas:confused:.


    mvh
    Pickup var en ny type som var optisk, til den nette sum av NOK 90.000,-.

    Optical cartridge |
    Aha, da snakker vi DS Audio DS-W1 tenker jeg.
    Dette årets snakkis på de store messene i utlandet.
    Ken Kessler har ført testen av vidunderet i pennen i siste nummer (November 2015) av HiFi News & Record Review.
    Som alltid fornøyelig lesning fra KK.
    Selv fikk jeg lytte til musikk via ekvipasjen på messa i Munchen i mai 2015.
    Joda, ikke ueffent.
    Moro at noen tenker litt alternativt rundt pick-up.

    Forøvrig sier noe meg at det er Herr Tømmerviks eget anlegg som er satt opp i et mindre rom i konserthuset.
    Ha en riktig god messe helg folkens.
     

    JENO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.07.2003
    Innlegg
    2.599
    Antall liker
    1.377
    Sted
    Saksvik - Trøndelag
    Sikle, sikle :cool:

    Det kunne være artig å vite prisen på dette sikleobjektet. Men man må kanskje oppsøke åstedet for å få vite den?
    Har akkurat kommet hjem derfra nå. Geir opplyste at anlegget totalt koster ca 11 mill, så det er bare å dra Visaen :)
    Det var lite membranareal for 11 mill;)
    Blankt metall er viktigere for lyden enn membranareal vøttø... Men spøk til side, Muon tror jeg kan være skikkelig bra, men prisen er selvsagt tøysete.
     

    Funk4Ever

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.12.2014
    Innlegg
    177
    Antall liker
    91
    Sted
    Oslo
    Kjenner igjen egen vinylrigg:rolleyes::cool:. Pickup er ikke nevnt, men regner m. Lyra Atlas:confused:.


    mvh
    Pickup var en ny type som var optisk, til den nette sum av NOK 90.000,-.

    Optical cartridge |
    Aha, da snakker vi DS Audio DS-W1 tenker jeg.
    Dette årets snakkis på de store messene i utlandet.
    Ken Kessler har ført testen av vidunderet i pennen i siste nummer (November 2015) av HiFi News & Record Review.
    Som alltid fornøyelig lesning fra KK.
    Selv fikk jeg lytte til musikk via ekvipasjen på messa i Munchen i mai 2015.
    Joda, ikke ueffent.
    Moro at noen tenker litt alternativt rundt pick-up.

    Forøvrig sier noe meg at det er Herr Tømmerviks eget anlegg som er satt opp i et mindre rom i konserthuset.
    Ha en riktig god messe helg folkens.

    Jepp, mye av det er Geir sitt.
    De høyttalerne er for øvrig designet av en industridesigner som også jobber for Aston Martin og Snøhetta (var med på Ground Zero i NY). Kun laget i 100 eks. Den pick-upen er visstnok ikke lett å få tak i ennå.
     

    DagT

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.05.2013
    Innlegg
    2.561
    Antall liker
    3.099
    Sted
    Oslo
    Jeg skal innom på søndag. Det blir spennende å høre. Antar at selv med såpass heftig elektronikk og utstyr, så skal det mye til for å fylle konserthuset med lyd. Men, den som hører får se.
    Jepp, det er selvfølgelig bra lyd på det 11 mill anlegget, men lokalet er ikke akkurat egnet. Den beste lydopplevelsen for meg var (nok en gang) Adytons store høyttalere (med åtte basser) kjørt på et nytt Bel Canto system. Himmelsk (og høyttalerne var jo nærmest gratis, bare NOK 800.000 :D ).
    Støtter den, og artig å høre konstruktøren selv forklare :)
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.986
    Antall liker
    10.606
    Sted
    Skien
    Mange oppsett i dag på OHFC var virkelig vært å ta turen synes nå jeg da. Synes OHFC er flinke til å lage messe`r i sin egen butikk(dette er den beste jeg har vært på hos de) Tøft at de tok et av systemene til Oslo konserthus, sist jeg var der var på konsert med Diana Krall :) så gøy å oppleve et hifi system i samme rom. Bra at de for så mange konstruktører/representanter fra så mange merker til messen, artig å lærerikt å snakke med de som faktisk jobber å utvikler sine produkter hver dag.
    Har personlig aldri vært så veldig glad i Adyton høyttalere men de nye jeg hørte i dag må jeg si satt som ei kule på de låtene jeg hørte.
    Synes de nye stativ høyttalleren til Gryphon også overrasket med tanke på de små kassene.

    Mvh: Espen L
     

    Funk4Ever

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.12.2014
    Innlegg
    177
    Antall liker
    91
    Sted
    Oslo
    Mange oppsett i dag på OHFC var virkelig vært å ta turen synes nå jeg da. Synes OHFC er flinke til å lage messe`r i sin egen butikk(dette er den beste jeg har vært på hos de) Tøft at de tok et av systemene til Oslo konserthus, sist jeg var der var på konsert med Diana Krall :) så gøy å oppleve et hifi system i samme rom. Bra at de for så mange konstruktører/representanter fra så mange merker til messen, artig å lærerikt å snakke med de som faktisk jobber å utvikler sine produkter hver dag.
    Har personlig aldri vært så veldig glad i Adyton høyttalere men de nye jeg hørte i dag må jeg si satt som ei kule på de låtene jeg hørte.
    Synes de nye stativ høyttalleren til Gryphon også overrasket med tanke på de små kassene.

    Mvh: Espen L
    Enig, alltid mye bra. De små Gryphonene låt bra, men oppsettet med Diablo300 og de minste gulvstående fungerte ikke for meg. Ble litt grøt (selv om jeg var den som satt i sweet-spot). Men, jeg har sittet i det rommet en times tid sammen med Geir og spilt på de høyttalerne med 4kwatt forsterkeren. DET var en opplevelse!
     

    Tommyna

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.11.2010
    Innlegg
    172
    Antall liker
    116
    Sted
    Oslo
    Ja, dette var heftige saker. Både 11-mllionersanlegget og Adytonene. I tillegg nydelig låt i det rørbaserte Audio Research-oppsettet på det lille rommet....

    Øystein fra OHC fyrer opp vinylriggen:

    image.jpg
    image.jpg
     
    Sist redigert:

    Absolutt

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2013
    Innlegg
    1.028
    Antall liker
    330
    Sted
    Kristiansand
    Torget vurderinger
    7
    Nå som det er så mye skatte-snok på nett, lurer jeg på om OHC har levert millionanlegg til noen av norges rikeste? :D
     

    Creed

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.09.2009
    Innlegg
    281
    Antall liker
    151
    Kef Muon på superb elektronikk låt detaljert, dynamisk og balansert. De som har mulighet bør ta turen for å oppleve magien.

    Creed
     
    8

    8x12_TOM

    Gjest
    Skal innom en tur i dag for å overvære dette 11 mill anlegget. Skal bli spennende:)
     

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Et lite sidesprang: Hvis man satte sammen et anlegg hvor hver av komponentene var det dyreste som fantes, hva ville prisen bli da? Tipper den ville bli noe høyere enn skarve 11 mill. ;)
     

    TomVen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.01.2008
    Innlegg
    484
    Antall liker
    458
    Sted
    Jar
    Veldig bra opplegg! Sier litt om fagkunnskapen når de får til lyd av slikt kaliber i Konserthuset. I tillegg var det mange vellydende oppsett i butikken, og hyggelig og imøtekommende personale. Har ikke gjort større investeringer hos OHFC siden jeg kjøpte Audio Innovations Series 500, Snell JII og Thorens TD 321/Helius Aureus på 80-tallet, men det er kanskje på tide å orientere seg mot OHFC igjen.
     
    8

    8x12_TOM

    Gjest
    Ikke hver dag en hører oppsett til den nette sum av 11 mill. Et imponerende skue i hvert fall. Var nok noe sent ute for bestilling av billetter til denne demoen, så det ble langt fra noen optimal plassering - flyttet meg tre ganger under lytteseansen. Likevel synes jeg det var potensial i dette, og bassen virket meget stram og kontrollert.
    Har fått med meg at det er flere som mener anlegget slet under fryktelig dårlige omgivelser, noe som selvfølgelig er bare pissprat. I et rom av denne dimensjon, med så langt til skadelige førsterefleksjoner mener jeg oppsette hadde gode forutsetninger til å yte bra, noe det helt sikkert også gjorde i sweet spot. Største problemet blir vel størrelsen på dette rommet og at volumet stadig nærmer seg maks yteevne. Det ble spilt på så og si maks uten at det var nevneverdig høyt. Regner vel med at det hadde vært så øra hadde blødd i anleggets vante omgivelser - stua til Geir T

    En stor takk til OHFC som bruker så mye energi for at vi skal kunne oppleve slikt.

    Mvh
    Hifipolitiet:)
     

    chris33

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.02.2011
    Innlegg
    166
    Antall liker
    31
    Sted
    Østlandet
    Hvor finner jeg oversikt over sangene som ble spilt? Mener noen nevnte at det skulle legges ut på
    Facebook siden, men finner ikke noe. Forøvrig utrolig bra lyd!
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Gratulerer med vel overstått, Geir - og takk for gjestfriheten! Det er ikke mange (aktører) i dette land som ser seg i stand til (pekuniært & mannskapsmessig) å dra i land et så gedigent prosjekt ... men du klarte det, og landet med ny rekord både i lengde og stil! Kudos!!

    Jeg hadde kun anledning til å overvære et show i Konserthuset, men det jeg fikk høre var bra! Du har engasjerte medarbeidere, og de gjør jobben solid og etterrettelig. Det oser kunnskap og glede ved det de gjør og sier - slikt kommer ikke av seg selv; alt koker ned til hva Schäfer'n selv står for ;)

    Personlig hadde jeg størst glede av "lysshowet" i PU'n Optical cartridge | Hadde jeg ikke lagt ned "noen" kroner i eget oppsett ville spiller m/PU & RIAA vært et selvsagt 1.valg. Makan til oppløsning ... nesten så jeg gremmes på egne vegne :D

    Cheers, og lykke til med 50års jubileumet!

    G
     

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    1.370
    Dette skulle jeg gjerne ha hørt. Helt rått!

    Men av nysgjerrighet hva er det som koster 11 mill? Iflg prisene på hjemmesiden og kommentar under Odin bildet så koster kabelpakka godt over 2 mill. Rack, Riaa, strømdingser kommer utenom + muligens noe annet jeg ikke ser på bildene - men koster det 4,5 mill?

    1.600.000,- Høyttalere: KEF Muon
    260.000,- (130.000,-pr) : Subwoofer: Burmester S8
    848.000,- (424.000,- pr) Effektforsterkere: Burmester 909
    235.000,- Forforsterker: Burmester 077
    340.000,- CD-Spiller: Burmester 069
    350.000,- Mediaspiller: Burmester Musiccenter 111
    190.000,- Platespiller: Avid Acutus Reference SP
    33.500,- Tonearm: SME Serie V
    90.000,- Pickup: DS Audio DS-W1
    400.000,- (2x 100.000+200.000) Strømfilter: IsoTek Genesis & Super Titan
    2.000.000,-? Kabler: Nordost Odin 2


    SUM 6.346.500,-
     
    Sist redigert:
    8

    8x12_TOM

    Gjest
    De snakket vel om at det ikke var tatt i bruk bassene på baksiden av KEF Muon. Det ble også nevnt at med de i drift hadde kabelbudskjettet godt opp en mill - nesten nok til godlyd bare det:)
     

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    1.370
    De snakket vel om at det ikke var tatt i bruk bassene på baksiden av KEF Muon. Det ble også nevnt at med de i drift hadde kabelbudskjettet godt opp en mill - nesten nok til godlyd bare det:)

    Koster å være kar ja, men med 3 mill i kabler så er det fortsatt 3.5 mill til annet stæsh
     
    8

    8x12_TOM

    Gjest
    De snakket vel om at det ikke var tatt i bruk bassene på baksiden av KEF Muon. Det ble også nevnt at med de i drift hadde kabelbudskjettet godt opp en mill - nesten nok til godlyd bare det:)

    Koster å være kar ja, men med 3 mill i kabler så er det fortsatt 3.5 mill til annet stæsh
    Kanskje de har dratt på litt på prisen da, for det er vel ikke til å stikke under en stol, at høy pris er viktig. Du hører jo stoltheten i stemmene når prisene annonseres.
    Noen holder på sånn og noen tenker motsatt. Det må være plass til alle vinklinger. Det er jo over 100 stk i Norge med formue over en halv mrd.
     
    Sist redigert:

    torem

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Innlegg
    2.935
    Antall liker
    753
    Dette skulle jeg gjerne ha hørt. Helt rått!

    Men av nysgjerrighet hva er det som koster 11 mill? Iflg prisene på hjemmesiden og kommentar under Odin bildet så koster kabelpakka godt over 2 mill. Rack, Riaa, strømdingser kommer utenom + muligens noe annet jeg ikke ser på bildene - men koster det 4,5 mill?

    1.600.000,- Høyttalere: KEF Muon
    260.000,- (130.000,-pr) : Subwoofer: Burmester S8
    848.000,- (424.000,- pr) Effektforsterkere: Burmester 909
    235.000,- Forforsterker: Burmester 077
    340.000,- CD-Spiller: Burmester 069
    350.000,- Mediaspiller: Burmester Musiccenter 111
    190.000,- Platespiller: Avid Acutus Reference SP
    33.500,- Tonearm: SME Serie V
    90.000,- Pickup: DS Audio DS-W1
    400.000,- (2x 100.000+200.000) Strømfilter: IsoTek Genesis & Super Titan
    2.000.000,-? Kabler: Nordost Odin 2


    SUM 6.346.500,-
    Jeg var dessverre ikke i Oslo i helga, men morsomt å lese kommentarene og se på bildene her.

    Hvis jeg absolutt skal pirke i grøten synes heller ikke jeg at dette ser ut som et anlegg til 11 mill. Det er i grunnen litt morsomt å tenke på at hvis dette oppsettet egentlig koster drøye 6 mill., så blir diskusjonen om hva man kunne ha brukt de ekstra 3-4 mill. til litt den samme som på billige oppsett. Man kunne da ha kostet på seg noen enda heftigere høyttalere, og man kunne sikkert gått lenger på digitalkilden. F.eks. en topprigget DAC/drivverk-løsning fra dCS, eller kanskje den dyreste DAC-en til MSB Technology.
     

    chris33

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.02.2011
    Innlegg
    166
    Antall liker
    31
    Sted
    Østlandet
    Da ser jeg spillelisten er lagt ut på Facebook.
    Stor takk til Oslo Hi-fi Center for en opplevelse som ikke blir glemt med det første!
     

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.642
    Antall liker
    1.368
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Da ser jeg spillelisten er lagt ut på Facebook.
    Stor takk til Oslo Hi-fi Center for en opplevelse som ikke blir glemt med det første!
    Hei og takk for tilbakemelding!

    Når det gjelder priser på anlegget er Odin2 kabelpakken som ble brukt særdeles kostbar, samt at vi har hatt noe missmatch mellom internt datasystem og vår nye nettside som skal være rettet opp i nå takket være innleggene her.

    Vi er glade for å kunne formidle musikkglede i en stor sal til mange mennesker og ser fram til en mulig neste gang!

    Vi hadde det meget gøy og det er fantastisk med all den positive tilbakemeldingen vi har fått på mail, sms, telefon og ansikt til ansikt med gamle og nye kunder. :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…

Informasjon om bruker

Oslo Hi-Fi Center
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
261
Link til alle artikler
436
Oslo Hi-Fi Center sine annonser
Bransjenyheter
Opplev Focal Scala Utopia EVO under Vårpuls 15. til 17. mars på @oslohificenter !!! 🎶🇫🇷🔥
Bransjenyheter
Nå er det ikke lenge igjen til VårPuls 2024

Nå er det ikke lenge igjen til VårPuls 2024

  • 22
Nå er det ikke lenge igjen til VårPuls 2024 Vårt eget Hi-Fi Show her på Vika! Showet er åpent og gratis for alle! Nyheter, Norgespremierer, Internasjonale utstillere, og ikke minst fantastisk lyd...
Fortsett
Bransjenyheter
Endelig er messen her!

Endelig er messen her!

  • 3
Vi gleder oss til å se dere alle! Det blir en rekke gode tilbud på nytt og brukt som er verdt å få med seg, ta turen innom eller sjekk ut vår nettbutikk ila helgen for å gjøre en rekke gode kjøp...
Fortsett
Bransjenyheter
Endelig Høstpuls måneden!

Endelig Høstpuls måneden!

  • 0
Endelig Høstpuls måneden! Velkommen til Oslo Hi-Fi Center den 13-15. Oktober! I tradisjon tro kommer det en rekke representanter fra både norske og utenlandske leverandører som viser frem og...
Fortsett
Bransjenyheter
Vi ønsker alle hifi-interesserte hjertelig velkommen innom, nå på lørdag! Kl 12- 16.

Vi ønsker alle hifi-interesserte hjertelig velkommen innom, nå på lørdag! Kl 12- 16.

  • 0
Dyktige Isak Strand fra Multirom, kommer innom hos oss og viser frem den nye Naim New Classic 300 Serien. Bestående av: NAIM NAC 332 Preamp NAIM NS 333 Steamer / dac NAIM NAP 350 Monoblokker NAIM...
Fortsett
Bransjenyheter
Endelig HøstPuls Igjen! VI ønsker alle velkommen!

Endelig HøstPuls Igjen! VI ønsker alle velkommen!

  • 0
Vi har gleden av å invitere til hi-fi messe hos oss i Dronning Mauds Gate! Årets Høstpuls går av stabelen 13-15. Oktober Les mer om eventet her: (https://oslohificenter.no/hostpuls-2023)...
Fortsett
Topp Bunn