Når skal bjornh merkes som bransjeaktør, og bør bransjeaktører få være moderator

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.532
Torget vurderinger
2
geirf2 skrev:
Er det rart det blir krig? Uansett, høvdingen har min støtte. Ellers burde vel dette ligge an til en avstemming da? Eller så må man stemme over om reglene skal endres.
På lik linje med kongen så har jeg Veto-rett på forumet, og jeg synes vi skal la denne saken ligge. Bjørn har som sagt ikke overtrådt sitt mandat, og hva er det da egentlig å snakke om?

Mvh
Høvdingen

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Antall liker
3
Høvdingen skrev:
geirf2 skrev:
Er det rart det blir krig? Uansett, høvdingen har min støtte. Ellers burde vel dette ligge an til en avstemming da? Eller så må man stemme over om reglene skal endres.
På lik linje med kongen så har jeg Veto-rett på forumet, og jeg synes vi skal la denne saken ligge. Bjørn har som sagt ikke overtrådt sitt mandat, og hva er det da egentlig å snakke om?

Mvh
Høvdingen
Det prinsippielle etter min mening.

Han gjør ikke noe galt, men for at alle 10 000 medlemmer er klar over situasjonen, så bør det komme tydeligerere frem.

Det synes jeg at balanserer bedre med reglene.

PK

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Antall liker
3
Takker for at du fulgte opp mitt ønske bjornh.

Virker som det bare var jeg som menete det sånn ca, men jeg synes det er ryddigere slik.

Det er mer synlig, og det er bra!

Nå kan vi jo starte en tråd med hvor mange bransjeaktører bør være innblandet i modereringen på hfs?
Høvdingen er en selvfølge.

Men den diskusjonen tar vi etter hvert.

Mvh

PK

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.103
Torget vurderinger
1
Hvis det blir ryddigere slik enn det var så gjør det jo ikke så mye.

Mvh. Bjørn

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Antall liker
3
bjornh skrev:

Mvh. Bjørn
Det er i hvertfall et skritt på veien. Slike ting bør være enda mer synlig, men med Høvdingens veto gidder jeg ikke starte ny tråd med diskusjon rundt emnet.

Det er bl.a interessant om en i bransjen kan bli moderator direkte eller om man i så fall må bli det etter hvert, og ha utført god moderering for å beholde "plassen".

PK

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.103
Torget vurderinger
1
pks skrev:
bjornh skrev:

Mvh. Bjørn
Det er i hvertfall et skritt på veien. Slike ting bør være enda mer synlig, men med Høvdingens veto gidder jeg ikke starte ny tråd med diskusjon rundt emnet.
Høvdingen eier jo Hifisentralen. Og holder åpent for alle. Hifisentralen er jo i utgangspunktet et tilbud til de som ønsker å delta, ikke en rettighet, for å si det litt brutalt.

Mvh. Bjørn

Topp Bunn