Nå tror jeg det jammen er på tide med litt kristen musikk her inne - Jimmy Swaggart

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Den fantastiske predikanten, musikeren og skribenten Jimmy Swaggart har masse flott musikk med et budskap om kjærlighet og fred. Jeg tror at en plate som THERE`s ROOM AT THE CROSS FOR YOU kunne passe bra for å avløse striden om Maxwell`s forsterker.

    For den som ønsker kristen musikk på CD og DVD så har vi masse plater med Jimmy Swaggart

    Kontakt: pmaudio@online.no
    38 18 31 15
    www.pmaudio.no

    There`s room at the cross for you.jpg
    At Calvary.jpg
    All you need is Jesus.jpg
     

    Kommentarer

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.573
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    @Rune S: Hvorfor er du kritisk til at noen stiller kritiske spørsmål til hvordan religion blir misbrukt da?

    Om jeg vil lese eventyr, så liker jeg nok heller Ringenes Herre...
    Men joda, jeg har fått med meg en del og det tror jeg de fleste som stiller spørsmålstegn ved religion også har gjort og de fleste nevnt over er nok mere kyndige i bibelens innhold og religiøse lederes bruk av den enn de fleste. Men man kan kanskje ikke stille spørsmålstegn rundt religon og bruken av den med mindre man er kristen?
    Jeg har absolutt ikke noe problem med at folk stiller spørsmål:) Jeg kan uansett ikke svare for katolske prester,Jimmy Swaggart,Bush,korsfarerene,Olav den hildrande med øksa,osv. Ikke kan jeg gi et fullstendig svar på alle livets store spørsmål heller.
    Jeg er heller ikke perfekt,ekstremt langt derifra.
    Viss man er perfekt,hva i alle dager skal man da med en Gud?

    Det spørs litt hvordan man stiller spørsmålene også;-) Gud gjennomskuer hjertet og inngangen til spørsmålene bedre enn jeg gjør.
    Det har ingen hensikt for meg å krangle med folk som har svaret. Jeg tar det gjerne over en kaffekopp når man merker at man har gjensidig interesse av å diskutere.Internett diskusjoner ser ut til å vere et eget fenomen der folk ofte distanserer seg fra ærlighet og ofte folkeskikk.

    Som andre har vert inne på,det hele er basert på tro.Jeg har ingen bevis for andre.Skulle ønske jeg hadde det,men da hadde det ikke vert snakk om tro lenger vel?

    Så jeg tror i de fleste tilfeller så har det med inngangen hvert enkelt menneske har til de store spørsmål. Bibelen sier søk så skal du finne. Men da tror jeg man må søke med et åpent sinn,ekte og ærlig. Bare les i Bibelen hvordan Gud eller Jesus reagerte på mennesker som selv mente de hadde alle svarene,eller kom med et slags krav til Gud ala " Tja,vis meg noe fyrverkeri da farr,så kanskje.... "
    Innimellom så smeller Han til med jordskjelv og ting som levner liten tvil,brennende snakkende busker,osv. , men for de fleste mennesker så gjelder det nok mer en enkel rolig indre stemme som kaller hver enkelt til å ta et valg. Et valg om å tro.Da får man svar,da får man bevis,da blir ens indre forvandlet,Bibelen kaller det å bli født på ny.Der finnes masse vitnesbyrd av mennesker som kan fortelle om synlige ting bli forvandlet.Helbredelse,plutselig er avhengiheter som tidliere fremstod som umulig å gjør noe med brutt på et blunk.
    Slik er det tydeligvis lagt opp. Venter man på bevis før man skal tro,så venter de aller fleste forgjeves.
     

    atlechri

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    495
    Antall liker
    159
    Sted
    Undrumsdal
    Ganske interessant å argumentere for å se på alt som er politivt og godt i verden, for med det å få øye på gud....

    Det man ser på for eksempel et naturprogram er redigert for et formål. Det er sant, det er mye vakkert i naturen. Men det man ser i slike programmer er en redigert sannhet, en sannhet hvor det stygge er redigert bort, og dermed knapt nok noen sannhet lenger. Det er en sannhet som er konstruert for å behage og underholde, ikke for å informere.

    Se gjerne på dagsrevyen også. Se på barna som drukner i middelhavet. Se på barna som vi lar drukne i middelhavet.

    Man kan velge om man vil søke smalt etter gud, eller bredt etter en sann og helhetlig forståelse av det som foregår rundt oss.

    Man kan lulle seg inn i en konstruert verden hvor det er greit å vente på at noen skal gripe inn og ordne opp for oss. Eller man kan samle den informasjonen som er å få tak i og bruke den til handling.

    Pick your poison.
    Vel talt Zomby. Du er vel inne på noe som filosofene omtaler som den relevante situasjon (ble litt keitete når oversatt til norsk...) mao helheten.
     

    Sven_Palvig

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    3.908
    Antall liker
    1.745
    Sted
    Sjælland. Danmark.
    amanda-le-bail--a-string-of-pearls.jpg


    En fremragende sangerinde jeg kan anbefale og måske en cd for pmaudio at tage ind. Jeg tror ikke den er kendt mange steder.

    Hun har en flot stemme, men desværre er nogle af numrene tilsat efterklang osv. Men stemmen og budskabet er vidunderligt.

    Amanda Le Bail - A String of Pearls

    Nr. 4 "Someone Told Me" er så smukt.

    Jeg skal have skaffet flere med Amanda.
     
    S

    Syncrolux

    Gjest
    Takket være denne tråden fikk jeg endelig ræva i gir for å melde meg ut av Statskirken.
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.907
    Antall liker
    5.884
    Torget vurderinger
    2
    Nå er vel strengt tatt ikke dette en tråd som var tiltenkt å diskutere om det finnes en Gud eller ikke, men en tråd som omfatter kristen musikk.

    Mvh
    Høvdingen
     
    D

    Desillusjonert

    Gjest
    ...Venter man på bevis før man skal tro,så venter de aller fleste forgjeves...
    I mellomtiden kan man eksemepelvis se på vitenskapen. Den er ørlitt mere fokusert på å finne "sannheten" utifra gitte kriterier og basert på gjentagene hendelser... :confused:

    Jeg skal ikke ta din tro fra deg, om du ikke prøver å tre den over hodet mitt! :cool::)


    Men som Høvding sier, dette handler om kristen musikk og da ville jeg nevne Mr Mister, som jeg alltid har trodd har hatt en kristen tilnærming. Men som jeg nå har skjønt ikke nødvendigvis har det. Ihvertfall ikke i følge sanger og bassist Richard Page, men co-writer Lang hadde vistnok noen andre tanker i hodet da han skrev teksten.

    Uansett, Kyrie og Broken Wings kan sikkert tydes i mange retninger, men passer jo forsåvidt inn i denne tråden også og er gode sanger :)
    Welcome_to_the_Real_World_CD_cover.jpg
     
    Sist redigert:

    Fjernis 2.0

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.02.2015
    Innlegg
    2.954
    Antall liker
    316
    Jeg ser ikke noen feil i det trådstarter skriver, eller er det slik at vi skal sette alle artister til livs som har gjort noe galt?

    Jeg regner med at Swaggart er kjent i kristenmiljøet og trådstarter nevner til og med kristen musikk i overskriften, hvorfor skal man absolutt inn å lage kvalm i tråden når man ikke liker musikken eller personen tråden handler om?

    Det har faktisk blitt slik på forumet at man kan ikke gå inn i en eneste tråd uten at det er spydigheter mot andre, har man flaks så kan side 1 være uten dette, men sjelden er det. Til og med 70 talls band tråden var full av krangel og galle.

    Du er allerede en av de jeg ser på som sentral-mafiaen, du er ikke en av de 6 som er i den harde kjernen men ikke langt unna, du får spørre kjernen om det er plass til deg.

    Denne var en tråd jeg ikke hadde tenkt å gå inn å lese fordi kristen musikk interesser meg ikke, men når jeg så hvor fort antall poster tok seg opp så visste jeg hva og hvem som holdt på.

    Det manglet en del av sentral-mafiaen da jeg dro fra jobben, men jeg ser at 2 har kommet til etter det, i morgen eller i kveld kommer vel resten.

    Nå har dere snart klart å jage alle som har en lidenskap og kunnskap for dette fra forumet, nå har dere begynt på bransjeaktørene, stå på.
    Hvem er du som opphøyer deg til dommer på forumet? Utrolig tarvelig adferd i min bok. Liker du det ikke så kjemp mot saklig og ikke begynn med personkarakteristikker og hersketeknikker. Eller la være!
    Trondmeg rakk før meg, så da trenger jeg bare støtte de ordene som Trondmeg har sagt og som jeg også hadde lyst til å fortelle denne herremannen Fjernis 2.0 !!

    gismo
    +1 LAVMÅLS innlegg Fjernis 2.0 med høyst unødvendig spark under beltestedet.

    Powerpoint
    Lavmål eller ei så er det sant, nå mangler det kun et nick i denne tråden av de jeg regner som sentral mafiaen, ikke alle som har postet i tråden er i mafiaen men alle unntatt en av mafiaen har skrevet i tråden.

    Tråden handlet om musikken og ikke personen Swaggart, selv om BB har en annen mening.

    Nå tror jeg det jammen er på tide med litt kristen musikk her inne - Jimmy Swaggart

    Den fantastiske predikanten, musikeren og skribenten Jimmy Swaggart har masse flott musikk med et budskap om kjærlighet og fred. Jeg tror at en plate som THERE`s ROOM AT THE CROSS FOR YOU kunne passe bra for å avløse striden om Maxwell`s forsterker.

    For den som ønsker kristen musikk på CD og DVD så har vi masse plater med Jimmy Swaggart
    Lurer på om dere hadde skrevet like mye dritt og latterliggjort personen som hadde startet en tråd om muslimsk musikk, etter hva jeg har lest tidligere av de mest ivrige til å slenge dritt i tråden så tror ikke jeg det.
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.093
    Antall liker
    8.033
    Torget vurderinger
    12
    Den sannheten er nok bare din Fjernis. Siden du er så ivrig på å omtale mafiaen så synes jeg du kan navngi den eller la være å hinte om det hele tiden. Din sannhet er uansett langtfra universell så det er greit å kalle den din mening og ikke sannhet.
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.907
    Antall liker
    5.884
    Torget vurderinger
    2
    Nå må dere slutte med denne kranglingen om "mafia", og holde dere til tema.
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.093
    Antall liker
    8.033
    Torget vurderinger
    12
    Sir, yes, sir!

    Sigvart Dagslands Hymns synest eg er eit framifrå album.
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.907
    Antall liker
    5.884
    Torget vurderinger
    2

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.573
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Fine svar Rune S. :D
    Takk det samme,Sven :)
    Kunne tenkt meg å trykke liker på mange innlegg i denne tråden,men det går visst ikke.

    Høvdingen,beklager avsporing fra min side,skal prøve å skjerpe meg :)

    Liker veldig godt Jerusalem sine plater.
    Her et spor fra den første skivå :

    Her fra siste albumet , "She" :
     

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Nå må dere slutte med denne kranglingen om "mafia", og holde dere til tema.
    Tråden var allerede ute av tema på post 2 og så reagerer du ikke før nå, helt utrolig.
    Jeg var på ferie i Sardinia uten wifi dekning, og jeg kom ikke hjem før torsdag. Ergo reagerte jeg ikke før nå.
    Vi er tidlig i august. Det hender at folk på denne tiden har noe som kalles ferie. Selv høvdinger har slikt. Men å tenke på det var visst for fjernt for Fjernis. Helt utrolig.

    Beklager, men denne oppførselen til Fjernis provoserer meg ganske kraftig.
     
    Sist redigert:

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Aha, så du hadde et tidligere nick? Det ante meg.

    Og er det et mål i seg selv for deg å "lage dritt" i bransjeaktør-tråder? I så fall har du kanskje snart TO tidligere nick.
     

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Aha, så du hadde et tidligere nick? Det ante meg.

    Og er det et mål i seg selv for deg å "lage dritt" i bransjeaktør-tråder? I så fall har du kanskje snart TO tidligere nick.
    Og det var nytt for meg at Høvdingen har meldeplikt om at han har vært på ferie.
     

    Fjernis 2.0

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.02.2015
    Innlegg
    2.954
    Antall liker
    316
    Aha, så du hadde et tidligere nick? Det ante meg.

    Og er det et mål i seg selv for deg å "lage dritt" i bransjeaktør-tråder? I så fall har du kanskje snart TO tidligere nick.
    Ja det er jo jeg som lagde kvalme i denne tråden ikke sant, ikke dere som kun har hatt som mål å snakke dritt i denne tråden i flere dager.

    Så hvorfor skal jeg utestenges når det tydligvis er tillatt på forumet, PM lagde en tråd om salg av et produkt og allerede i post 2 var det en som linket til en annen artist og lurte på om dette er bra nok, hva er forskjellen?

    Hvordan skal jeg vite at han hadde ferie, hadde alle moderatorer ferie?
     
    Sist redigert:

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.333
    Antall liker
    9.692
    Det jeg ikke helt forstår,viss folk har et snev av interesse å finne ut litt om hvem Gud virkelig er hvorfor ikke prøve å søke kilden?
    Må man på død og liv søke etter de verste eksempler av mennesker som sannsynligvis ikke lever nær Gud,og lese på ateist.com for å finne analysen av hvem og hva Gud er?

    Mange omtaler Gud konsekvent som blodtørstig og grusom. Da er det kanskje på tide at man tar seg noen kvelder og legger seg ned og kikker opp på stjernene,smake etter neste gang man eter noe god mat,kjenne etter på kjærligheten mellom mennesker,se litt på hvor nøye sammensatt for eksempel menneskroppen er,åpne opp øynene når man er ute i naturen er på safari eller ser et godt naturprogram,kjenner etter på lykkefølelsen,ser litt på hvor stort universet er,osv osv. Alt dette og veldig mye mer er enten skapt av en Gud/Skaper eller så har det oppstått av en smell og et magisk støv for 4.5 milliarder år siden.......

    Viss man er veldig opptatt av kristne,ja så prøv å studer noen eksemplar av arten som man med stor sannsynlighet kan si lever nær Gud da vel til en forandring.Man finner ingen perfekte blant de heller,men det kan vere mulig å se spor av Gud i noen av de.
    I stedet er man sykelig opptatt av at noen som kaller seg kristne har hatt seg med unge gutter,horet rundt,lyver,osv. Alt er ting som Gud kaller synd og at synd får konsekvenser for oss,altså er det ikke Guds vilje og ikke noe Gud ville ha gjort.

    Det jeg ikke helt forstår,viss folk har et snev av interesse å finne ut litt om hvem Allah virkelig er hvorfor ikke prøve å søke kilden?
    Må man på død og liv søke etter de verste eksempler av mennesker som sannsynligvis ikke lever nær Allah,og lese på ateist.com for å finne analysen av hvem og hva Allah er?

    Mange omtaler Allah konsekvent som blodtørstig og grusom. Da er det kanskje på tide at man tar seg noen kvelder og legger seg ned og kikker opp på stjernene,smake etter neste gang man eter noe god mat,kjenne etter på kjærligheten mellom mennesker,se litt på hvor nøye sammensatt for eksempel menneskroppen er,åpne opp øynene når man er ute i naturen er på safari eller ser et godt naturprogram,kjenner etter på lykkefølelsen,ser litt på hvor stort universet er,osv osv. Alt dette og veldig mye mer er enten skapt av en Allah/Skaper eller så har det oppstått av en smell og et magisk støv for 4.5 milliarder år siden.......

    Viss man er veldig opptatt av muslimer,ja så prøv å studer noen eksemplar av arten som man med stor sannsynlighet kan si lever nær Allah da vel til en forandring.Man finner ingen perfekte blant de heller,men det kan vere mulig å se spor av Allah i noen av de.
    I stedet er man sykelig opptatt av at noen som kaller seg muslimer har hatt seg med unge gutter,horet rundt,lyver,osv. Alt er ting som Allah kaller synd og at synd får konsekvenser for oss,altså er det ikke Allahs vilje og ikke noe Allah ville ha gjort.
     

    oct

    Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Innlegg
    12.260
    Antall liker
    8.271
    Sted
    Oslo
    Husker ikke om jeg har postet denne i tråden, men synes den passer:



    mvh
     

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Man behøver ikke akkurat være rakettforsker for å tenke seg at folk kan ha ferie i begynnelsen av august, men det beste du kunne komme opp med, var altså å buse ut med "helt utrolig". Helt utrolig.

    Men, av respekt for dem som følger Høvdingens bønn(!) om å holde seg til temaet kristenmusikk, og av frykt for at også jeg skal få et tidligere nick, legger jeg inn årene hva denne diskusjonen angår, og prøver å holde meg til musikk i stedet.
     
    Sist redigert:

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    41.238
    Antall liker
    88.057
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Hva skjedde med tråden nå?

    edit: innlegget før mitt ble visst slettet
     

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Og Frelsesarméens sanger er robuste, og tåler godt litt rufsete fremføringer. Deres album "Perleporten" er et godt eksempel. Særlig liker jeg Hellbillies' "Å hvor salig å få vandre", men den fant jeg ikke på youtube. Men albumet som sådan kan anbefales. Iallfall deler av det... ;)
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    41.238
    Antall liker
    88.057
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Bjørn Eidsvåg har vel musikk med et bittelite kristent tilsnitt? (Denne blir ofte ønsket i begravelser vet jeg)

     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    12.005
    Antall liker
    27.279
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Når jeg var riktigt liten fantes noe som hette Søndags skole i Sverige, jeg rakk og få med noen leksjoner innen det blev slutt:p Våres lokala officer(Hedemora) og ingen mindre enn selveste Lapp-Lisa holdt ibland sang og spill for oss:)
    Det var tider det!


     
    Sist redigert:

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Når jeg var riktigt liten fantes noe som hette Søndags skole i Sverige, jeg rakk og få med noen leksjoner innen det blev slutt:p Våres lokala officer(Hedemora) og ingen mindre enn selveste Lapp-Lisa holdt ibland sang og spill for oss:)
    Det var tider det!


    Vakkert!
     

    oct

    Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Innlegg
    12.260
    Antall liker
    8.271
    Sted
    Oslo
    @ bluesbreaker & Steinar:LIKER!


    mvh
     

    joha

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    872
    Antall liker
    473
    Torget vurderinger
    1
    Får vel gjøre bot og bedring, og foreslå litt musikk. Har dessverre ingen amerikanske mørkemenn på spillelista, men en som tør å tale Roma midt i mot ihvertfall:

     

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    @ bluesbreaker & Steinar:LIKER!


    mvh
    Sjænk ju, oct.

    Kan noen fortelle hvordan jeg enkelt kan poste lydfilen med Hellbillies' Å hvor salig å få vandre som jeg har på pc'en? Jeg forsøkte å laste den opp på youtube, men jeg fikk beskjed om den ikke ble "behandlet". Nå var det jo ingen video - kan det ha vært årsaken?
     

    Geir61

    Medlem
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    45
    Antall liker
    63
    Kristent musikk, noen favoritter:

    Barry Mcguire: Han hadde en verdenshit i 1966, tror jeg, "Eve of Destruction". Han ble kristen og ga etter det ut bla en plate som heter "Lighten up". I mine ører er det et mesterverk. Han kobler sin gamle hit, i en ny versjon, opp mot sangen "Don't blame God for the sins of America". En sang som refser det bestående "kristne" samfunnet, og peker på hva som er ekte vare. Noen sitat: "On every dollar bild and every Silver coin, we read: in God we trust, but whithout of fear we kill" "We have million dollar churches, but nowbody is on their knees". (Så får dere unnskylde hvis det er feil engelsk i sitatene, de er tatt på hukommelse, og jeg er ikke god i engelsk.) Han har med seg topp musikere på plata, den holder musikalsk i dag også.
    Larry Norman: "Only visiting this planet", dype tekster, bra rock, og noen ballader.
    Den svenske gruppa "Salt", ga ut to plater på 70 tallet, nemlig den som heter bare "Salt" og "Opus 2". Ikke veldig forkynnende, men gode tekster som får deg til å tenke, jazz-rock, en ballade og noe blues. Veldig bra!
    Og så en favoritt gjennom mange år,som har vært nevnt før her: "Jerusalem". Var på konsert med de i 2014, i Luleå, Sverige. Topp kvalitet, og Uffe har ikke tapt seg med årene. Han har minst samme glød som før, og stemmen er like bra som for 30 år siden. Deres plate "Krigsmann" er min favoritt, men "She", som er deres siste studioskive er også meget bra. Men, de fleste platene deres er bra. Så, det var mitt foreløpige bidrag.
     

    oct

    Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Innlegg
    12.260
    Antall liker
    8.271
    Sted
    Oslo
    @ Geir61: ^^ Umulig å mislike:). Og takk for info om Bobby McGuire. Visste ikke at han ble kristen.


    mvh


    Ole Christian
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…

Informasjon om bruker

pmaudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
312
Link til alle artikler
276
pmaudio sine annonser
Bransjenyheter
Solid Tech -tilbake hos PM Audio igjen – fra og med 1. juli 2024

Solid Tech -tilbake hos PM Audio igjen – fra og med 1. juli 2024

  • 7
En gladmelding – for oss / PM Audio – og for våre gamle Solid Tech kunder – og forhåpentligvis for våre nye Solid Tech kunder, og for våre forhandlere. Etter å ha vært ute i hifimøbelkulden i...
Fortsett
Bransjenyheter
Nytt agentur hos PM Audio:: Vinylcare Technologies

Nytt agentur hos PM Audio:: Vinylcare Technologies

  • 0
Vacuum platevaskere fra tyske Vinylcare Technologies Vinylcare overtok HANNL, som vi har jobbet med i mange år. Vinylcare leverer diverse servicedeler til HANNL Se utvalget her...
Fortsett
Bransjenyheter
Kalista ( Metronome )::: Dreamplay X og Mantax-nå i demoracket

Kalista ( Metronome )::: Dreamplay X og Mantax-nå i demoracket

  • 0
Så er endelig ekstremproduktene til Kalista/Metronome på plass i demoracket og snart klart til demo. Dreamplay X ( SACD drivverk og Nettverkspiller / Streamer ) med ekstern strømforsyning Mantax...
Fortsett
Bransjenyheter
Nye sendinger fra Analogue Productions og Mobile Fidelity ankommet

Nye sendinger fra Analogue Productions og Mobile Fidelity ankommet

  • 1
Siste sending fra Analogue Productions ankom i går, med bl.a. Steely Dan Aja UHQR og The White Stripes - Elephant UHQR, Genesis, Phil Collins mm... Se her...
Fortsett
Bransjenyheter
Ny sending fra Analogue Productions og Mofi har landet

Ny sending fra Analogue Productions og Mofi har landet

  • 0
Vi kjører på og bygger lager på Analogue Productions og Mobile Fidelity - og andre Undertittelen på PM Audio logoen i dag er: HIFI OG MUSIKK, som refererer til både hifi-utstyr pluss LP plater...
Fortsett
Bransjenyheter
Enda en nyhet fra Frankrikes referansemerke - Metronome: AQWO 2

Enda en nyhet fra Frankrikes referansemerke - Metronome: AQWO 2

  • 0
AQWO 2 etterfølger den første integrerte SACD/CD/DAC spilleren ( AQWO 1 ) hos Metronome AQWO 2 er en fullverdig DAC / CD / SACD spiller pluss Streamer Til mer info på nettbutikken...
Fortsett
Topp Bunn