Nå kan du teste Skogrand kabler i 30 dager.

Godt nytt år til alle gamle og nye kunder og takk for et meget underholdende, lærerikt og inspirerende 2011!

Vi stoler på ørene dine. Nytt av året er derfor at vi tilbyr en refusjonsordning hvis du ønsker å returenere kablene du har kjøpt slik at du får mulighet til å erfare våre svært godt omtalte kabelmodeller i dine egne kjente og mer eller mindre nøye kalibrerte omgivelser.

Mer om dette finner du her under Return Options:

http://www.skograndcables.com/pricing/

På våre sider finner du nå i tillegg omtaler og tester gjort av blant annet Josh Ray fra Sonic Flare, John Darko fra Digital Audio Review, Norm Luttbeg fra The Stereo Times, Greg Petan fra Dagogo, Wojtek Pacula fra HighFidelity.pl og Matej Isak fra Mono & Stereo.

Vi ønsker deg et år fylt med ren audioglede!

Vedlegg

Kommentarer

Informasjon om bruker

Gjest
Medlem siden
Antall liker
0
Link til alle artikler
105
sine annonser
Bransjenyheter
Lansering av MOON 371 og Compass-kolleksjonen

Lansering av MOON 371 og Compass-kolleksjonen

• 1
Vi gratulerer Simaudio med lanseringen av sin nye integrerte forsterker MOON 371 og starten på det som skal bli den nye Compass-kolleksjonen! Simaudio, som står bak MOON, søker å formidle...
Fortsett
Bransjenyheter
Høsttoner hos Mala Audio - Hva kan du oppleve?

Høsttoner hos Mala Audio - Hva kan du oppleve?

• 0
Nå nærmer det seg raskt. Her er litt av innholdet vi presenterer under Høsttoner 2025
Fortsett
Bransjenyheter
Mio - Verdens «Feteste» HIFI-hund

Mio - Verdens «Feteste» HIFI-hund

• 38
Noen vil kanskje argumentere for at dette ikke er en forsida sak, men velger likevel å legge ut litt om det da jeg vet mange har inne har ett forhold til Mio. « Jeg må dessverre fortelle at...
Fortsett
Audiophile.no
Hifimessen i Horten 2025 – Del 2: Arve sine inntrykk

Hifimessen i Horten 2025 – Del 2: Arve sine inntrykk

• 0
Det er etter kvart vorte ein tradisjon for Audiophile-redaksjonen å besøke Hortenmessa. Ettersom vi bur ganske spreidd, er dette ein av dei få sjansane vi har til å møtes og finne på eit kvart i...
Fortsett
Audiophile.no
Hifimessen i Horten 2025 – Del 1: Stig Arne sine inntrykk

Hifimessen i Horten 2025 – Del 1: Stig Arne sine inntrykk

• 0
Me har vore vekke heile helga, og då må det skrivast ferdaminne, må vite. Eller messereportasje. Sei meg, korleis skriv ein eigentleg ein messerapport? Og grunnen til at eg spør, er at den vanlege...
Fortsett
Bransjenyheter
FLYTTESALG med spinnville priser!

FLYTTESALG med spinnville priser!

• 5
Lydglede skal flytte og en mengde varer skal ut til veldig gode priser. Det er en god miks av alt, men spesielt mange høyttalere og kabler er linet opp, samt at vi benytter muligheten til å fornye...
Fortsett
Topp Bunn