Nå er Isotek på rundtur i våre butikker🔌

I disse dager er Bjørn Hegelstad på rundtur i våre butikker for å demonstrere nyheter fra Isotek.
Kom innom du også og få en demonstrasjon ut av de sjeldne.
Hvor du kanskje til og med blir overbevist over hva som blir neste oppgradering til ditt stereoanlegg 🥳


Meld interesse på butikkenes egne eventer i linker under her:

- Soundgarden Bergen 29 November
- Trondheim 30 November
- Oslo 1 Desember
- Soundgarden Forus Lørdag 3 Desember

Ønsker dere velkommen til IsoTek demo!

IsoTek er et Engelsk selskap som er kjent for sine prisvinnende strømrensere. Ved å sørge for at dine produkter er forsynt med ren strøm som ikke legger til forvrengning og støy vil dine produkter ha best mulig arbeidsbetingelser for å yte sitt beste.

Forbedringene som IsoTek-komponenter gir til lydkvalitet er umiddelbare og dyptgripende. Støygulvet synker og lyden får større fokus, med redusert støy og forbedret klarhet. Bassen blir strammere og bedre definert, diskanten får mer plass og "luft" og den generelle musikalske ytelsen fremstår mer solid og dynamisk og dermed mer "ekte". I AV-systemer er bildekvaliteten på samme måte forbedret, med rikere farger, forbedret dybde og større definisjon. Oppdag IsoTek og utløs ditt systems fulle potensial.


Les mer om Isotek her:

Skjermbilde 2022-11-29 kl. 21.29.20.png
 

Kommentarer

Kanki

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.08.2014
Innlegg
219
Antall liker
63
I AV-systemer er bildekvaliteten på samme måte forbedret, med rikere farger, forbedret dybde og større definisjon.
Dette høres jo helt utrolig ut. Her kan vel IsoTek med enkelhet presentere noen før- og etterbilder, siden det er snakk om bilder og ikke lyd? Hvilke kvaliteter i bildet er det som endres, helt spesifikt?
 

Dharmabum

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2010
Innlegg
1.169
Antall liker
1.385
Torget vurderinger
11
Var på demo i Bergen i dag. Isoacoustics - ta pengene mine! Det funker! Har Gaia 3,evo premier strømkabler, aquarius evo 3 strømfilter og zazen dempeplattform fra før, nå står v5 Aquarius for tur! I direkte sammenligning hørte jeg forbedringen kontra evo3👍
 

Dharmabum

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2010
Innlegg
1.169
Antall liker
1.385
Torget vurderinger
11
Dette høres jo helt utrolig ut. Her kan vel IsoTek med enkelhet presentere noen før- og etterbilder, siden det er snakk om bilder og ikke lyd? Hvilke kvaliteter i bildet er det som endres, helt spesifikt?
Det ble nevnt, helt spesifikt :Rikere farger, forbedret dybde og større definisjon.
 

Kanki

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.08.2014
Innlegg
219
Antall liker
63
Det ble nevnt, helt spesifikt :Rikere farger, forbedret dybde og større definisjon.
Hva betyr disse begrepene? For eksempel «forbedret dybde» - hvordan kan et bilde i det hele tatt få mer dybde enn det allerede har?
 

Ask4me22

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.06.2016
Innlegg
565
Antall liker
671
Det ble nevnt, helt spesifikt :Rikere farger, forbedret dybde og større definisjon.
At bildekvaliteten i AV-systemer blir forbedret, det må jo være raskt å verifisere.
Hegelstad var jo legendarisk for oppsett av CRT projektorer osv , så hvis han fremdeles har kalibrerings utstyr for å måle kontrast gråtone, fargerom osv så må jo slike påstandre være enkelt å verifisere.
Bare kjøre en kalibrerings runde med f.eks Calman og sjekk den genererte rapporten. Trenger jo ikke forandre noen ting i oppsettet) bare en kjøring før og etter bruk av IsoTek og sjekke eventuelle forbedringer eller variasjoner dE på en objektiv helt repeterbar måte.

Hvis de ikke kan verifisere slike påstander på en mer vitenskapelig måte bør de vel ikke bruke slike påstander til markedsføring, for de er vel ikke ute etter å lure kundene sine?
 

Caucaso

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.03.2011
Innlegg
285
Antall liker
88
Torget vurderinger
17
Var på demo i Bergen i dag. Isoacoustics - ta pengene mine! Det funker! Har Gaia 3,evo premier strømkabler, aquarius evo 3 strømfilter og zazen dempeplattform fra før, nå står v5 Aquarius for tur! I direkte sammenligning hørte jeg forbedringen kontra evo3👍
Isotek ( England) og Isoacoustic (Canada) er forkjellige produkter
 

Dharmabum

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2010
Innlegg
1.169
Antall liker
1.385
Torget vurderinger
11
Isotek ( England) og Isoacoustic (Canada) er forkjellige produkter
.. Selvfølgelig,må være min hifi dysleksi! Demoen var lagt opp på samme måte som isoacoustics gjorde det i München, mulig jeg umiddelbart tenkte dette var den norske versjonen med a/b testing/sammenligning for selv å høre at produktene virker . En "freudian slip".
 

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Innlegg
2.935
Antall liker
753
.. Selvfølgelig,må være min hifi dysleksi! Demoen var lagt opp på samme måte som isoacoustics gjorde det i München, mulig jeg umiddelbart tenkte dette var den norske versjonen med a/b testing/sammenligning for selv å høre at produktene virker . En "freudian slip".
Nå er vel ikke dette noe diskusjonstråd, men det stemmer at det er samme type demo. Og ligner også på Nordost sine demoer! Det blir fort hør forskjellen FØR og ETTER, og så må man innrømme at det er en forskjell. Men det betyr jo ikke at man nødvendigvis synes forskjellen er verdt pengene. Selv har jeg 3 Isotek-bokser, men tror ikke jeg har behov for å oppgradere dem. Ser de er i Trondheim i dag hvor jeg bor. Får se om jeg stikker innom en tur.
 

TheJensizm

Hi-Fi interessert
Ble medlem
12.12.2013
Innlegg
70
Antall liker
16
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Fikk gleden av å være med på dette på Forus i dag.

Er mer eller mindre nyslått eier av V5 Elektra og fikk vite ganske mange ting som, i tillegg til opplevelsen den har gitt for mitt eget anlegg, gjør at jeg bare kan anbefale Isoteks produkter på det absolutt varmeste!

(Feks er det lagt opp til at du kan kombinere feks en V5 Elektra med den billigere V5 Polaris via seriekobling om du skulle har behov for flere uttak)

Før brukte jeg PS Audio, fra nå av er det kun Isotek:)

Takk for praten Bjørn!
 

Informasjon om bruker

Soundgarden
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
149
Link til alle artikler
61
Soundgarden sine annonser
Bransjenyheter
Premiere- og demodager hos Soundgarden Oslo 13-14 oktober

Premiere- og demodager hos Soundgarden Oslo 13-14 oktober

  • 17
I forbindelse med kommende helgs mange spennende aktiviteter i Oslos HiFi-butikker, så krydrer Soundgarden helgen med storfint besøk fra Electrocompaniet! Du kan fredag og lørdag få snik-lytte...
Fortsett
Bransjenyheter
Oktoberkampanje fra Electrocompaniet hos Soundgarden

Oktoberkampanje fra Electrocompaniet hos Soundgarden

  • 0
Vi har ekstra hyggelige priser på et utvalg produkter fra våre venner på Tau nå i oktober Du kan få den meget anerkjente integrerte forsterkeren ECI80D med hele 29% rabatt. Storebror ECI6DX...
Fortsett
Bransjenyheter
Vestlandets store Hi-Fi messe 2023!

Vestlandets store Hi-Fi messe 2023!

  • 4
Det nærmer seg høstens vakreste eventyr på Vestlandet. Vi i Soundgarden trøkker til og drar i gang en skikkelig butikkmesse med massevis av bransjefolk og leverandører fra inn og utland. Det...
Fortsett
Bransjenyheter
SA Silverback 1 trådløse vegghøyttaler!

SA Silverback 1 trådløse vegghøyttaler!

  • 0
EISA har igjen drysset priser over de beste produktene i mange kategorier. En av de vi i Soundgarden er mest stolte av å representere er våre danske venner i Roskilde, System Audio. SA var og har...
Fortsett
Bransjenyheter
Ny supertest av Electrocompaniet AW800m, Nå i HiFi News (UK)

Ny supertest av Electrocompaniet AW800m, Nå i HiFi News (UK)

  • 1
Vi og kunder har blitt blåst over ende over ytelsen til nye Electrocompaniet AW800m effektforsterkeren, både som monoblokk og i stereo. Derfor er det hyggelig å se at mottakelsen rundt i verden...
Fortsett
Bransjenyheter
Yamaha kommer med nye analoge forsterkere med streaming

Yamaha kommer med nye analoge forsterkere med streaming

  • 2
Yamaha utvider sortimentet med "audiofile" stereoforsterkere med streaming. Vi har allerede levert mange av den meget gode R-N2000A som med Yamaha sin meget fine MusicCast plattform og Hdmi ARC...
Fortsett
Topp Bunn