Tror ikke jeg har radio engang jeg lars_eriklars_erik skrev:Gismo; du tuller nå, ikke sant? ???gismo skrev:PILS på radio`n, hva er det da :
Pils er noe jeg drikker når jeg lytter på HAIFAI`en og noen ganger da jeg ser fotball TV`n
gismo
Alle kjenner da til P.I.L.S.- Populær musikk Ispedd Litt Sladder.
Eller![]()
Du bor altså så langt inne i De Dype Skoger på Hedmarken?gismo skrev:Tror ikke jeg har radio engang jeg lars_eriklars_erik skrev:Gismo; du tuller nå, ikke sant? ???gismo skrev:PILS på radio`n, hva er det da :
Pils er noe jeg drikker når jeg lytter på HAIFAI`en og noen ganger da jeg ser fotball TV`n
gismo
Eller![]()
8) gismo
Så du poster dine innlegg på sentralen ved hjelp av telepatisk kontakt med Høvdingens server?gismo skrev:Tror ikke jeg har radio engang jeg lars_eriklars_erik skrev:Gismo; du tuller nå, ikke sant? ???gismo skrev:PILS på radio`n, hva er det da :
gismo
Eller![]()
8) gismo
Snooker, curling og bowling (den engelske versjonen, Bowls heter den vel) er vel det eneste av sport som er verdt å å få med på fjernsynet. K1 var moro i begynnelsen, men så ble det bare sirkus og fjas av det på linje med wrestling. (med ekstremdopede amerikanske fotballspillere, 3 meter høye koreanere og alt annet av lignende artister de greide å putte i manesjen)pengesluk skrev:Snooker er favoritt-TV sport. Andre fornuftige kroppslige varianter er K1, motorsport (rånevarianter som rallycross etc. unntatt), speedskiing, dart, osv. - m.a.o. varianter som sjelden eller aldri er å finne på NRK's kanaler. Men jeg betaler lisensen med glede...slowmotion skrev:Det hender da jeg ser på sport på tv. Snooker for eksempel.
Jeg husket veldig godt det året curling dukket opp som prøvegren i OL, tilbake på åttitallet. Jeg ble overrasket over hvilken fantastiske tv-idrett det var, og fulgte med hver kamp jeg kunne siden det. Mistet litt interessen under siste OL, men det er den vintersporten som ved siden av skiskyting nesten har klart å holde min interesse de siste 25 årene. Men bare nesten. Over så mange år er interessen nødt til å ha noen bølgedaler, som under siste OL. Om interessen har tatt permanent skade vil kanskje denne vinteren vise, men det er i alle fall den sporten på is som har klart å holde min oppmerksomhet lengst til nå.Gjestemedlem skrev:Snooker, curling og bowling (den engelske versjonen) er vel det eneste av sport som er verdt å å få med på fjernsynet. K1 var moro i begynnelsen, men så ble det bare sirkus og fjas av det på linje med wrestling.pengesluk skrev:Snooker er favoritt-TV sport. Andre fornuftige kroppslige varianter er K1, motorsport (rånevarianter som rallycross etc. unntatt), speedskiing, dart, osv. - m.a.o. varianter som sjelden eller aldri er å finne på NRK's kanaler. Men jeg betaler lisensen med glede...slowmotion skrev:Det hender da jeg ser på sport på tv. Snooker for eksempel.
Har ikke fulgt med på mange år dog, spiller Hendry fremdeles?
Klarsynte bør holde sammen, gismo. Vi med snåsaskaft må kjempe for vår rett på sentralen, så vi holder et åpent øye for andre med samme gudegitte gaver. Men du kan føle deg trygg på at din hemmelighet holdes fortsatt hemmelig av meg, slik at du ikke blir mobbet ihjel av Deffern og kompani...gismo skrev:lars_erik og baluba...hvordan kunne dere ane det :
;D ;D gismo
Dette bør vi holde helt privat baluba 8)baluba skrev:Edit: Ooops, skrev jeg det i full offentlighet?
Hadde man klart å fjærne alt fotball-vrøvlet fra ordinære kanaler - og over på betal-TV, så hadde jeg vært mer enn fornøyd. Selv TV2-nyheter fremstår fra tid til annen mer eller mindre som "Fotballnytt m/innslag av andre saker"dandare skrev:Verdenscupåpning på langrenn - hvem i h.... Eller er det på tide å få en egen dedikert sportskanal?
Våre lokale snåsaaspiranter har fått tilstrekkelig pavlovsk trening nå til at hver gang de tenker ut noe nytt tullball, så tenker de automatisk på Gjestemedlem og hvilke kommentarer de kan risikere. Så tenker de igjennom tingene en gang til før de poster noe, og finner som oftest ut at dette stor sett hadde samme genialitetsgrad som noe pønsket ut av et fnisete cannabishode litt ut på natten på en tvilsom fest... og så lar de det være til neste morgen, og er glad for det.baluba skrev:Klarsynte bør holde sammen, gismo. Vi med snåsaskaft må kjempe for vår rett på sentralen, så vi holder et åpent øye for andre med samme gudegitte gaver. Men du kan føle deg trygg på at din hemmelighet holdes fortsatt hemmelig av meg, slik at du ikke blir mobbet ihjel av Deffern og kompani...
Edit: Ooops, skrev jeg det i full offentlighet?
Ja, men han har ikke vunnet noen rankingturnering siden 2005. Imidlertid gjorde han en 147 i turnering i år.Gjestemedlem skrev:Har ikke fulgt med på mange år dog, spiller Hendry fremdeles?
Hendrys 147-ere er Zen.Slubbert skrev:Ja, men han har ikke vunnet noen rankingturnering siden 2005. Imidlertid gjorde han en 147 i turnering i år.Gjestemedlem skrev:Har ikke fulgt med på mange år dog, spiller Hendry fremdeles?
Hva, har FEM kjøpt rettighetene til Premier League?BT skrev:Det er jo bare å switshe over på FEM, så får man fyllt kvelden med klarsynte, spøkelseshistorier fra virkeligheten med påfølgende demonutdrivelser, og folk som prater med døde.
Gjestemedlem skrev:Snooker, curling og bowling (den engelske versjonen, Bowls heter den vel) er vel det eneste av sport som er verdt å å få med på fjernsynet. K1 var moro i begynnelsen, men så ble det bare sirkus og fjas av det på linje med wrestling. (med ekstremdopede amerikanske fotballspillere, 3 meter høye koreanere og alt annet av lignende artister de greide å putte i manesjen)pengesluk skrev:Snooker er favoritt-TV sport. Andre fornuftige kroppslige varianter er K1, motorsport (rånevarianter som rallycross etc. unntatt), speedskiing, dart, osv. - m.a.o. varianter som sjelden eller aldri er å finne på NRK's kanaler. Men jeg betaler lisensen med glede...slowmotion skrev:Det hender da jeg ser på sport på tv. Snooker for eksempel.
;DGjestemedlem skrev:Hva, har FEM kjøpt rettighetene til Premier League?BT skrev:Det er jo bare å switshe over på FEM, så får man fyllt kvelden med klarsynte, spøkelseshistorier fra virkeligheten med påfølgende demonutdrivelser, og folk som prater med døde.
Kan være det er noen tusen her i landet som er LITT uenig med deg her...cybervision_ skrev:Hvem bryr seg om fotball?