NÅ er vel Julen over!?!?

Jeg orker ikke mer pepperkake! Jeg drar til butikken og spiller litt rock’n Roll! Høyt!

Og du er velkommen mellom 15-18 i dag!!

GARANTERT NULL JULEMUSIKK OG SMÅKAKER!!
IMG_1641.jpeg
IMG_1634.jpeg
IMG_1633.jpeg

Kommentarer

Caron

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.09.2014
Antall liker
511
Sted
Svelvik, Vestfold
Absolutt jul enda her i huset, og det blir det til 13. dag jul. Viktig å holde på tradisjoner 😉. Skjønt litt enig i musikkvalget, Celine Dion's special times har fått snurra ferdig, Kari Bremnes' flotte "Ennu Her" som jeg fikk i julegave av fruen har overtatt, pluss diverse annet vakkert, tøfft og groovy. Fortsatt god jul 🎄🧑‍🎄🎁😃

oyvjorge

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2002
Antall liker
621
Sted
Akershus,Vestby
Torget vurderinger
13
Ja! Og dette er UTROLIG viktig😁 Men jeg synes at mange starter jula alt for tidlig, og da blir man jo lei og slenger ut juletreet 3. dag. Tror dette er butikker og næringslivet som produserer julete ting sin feil.

666

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.09.2013
Antall liker
6.482
Torget vurderinger
14
1 Januar er julepynten ute og inne pakket ned.

OKA

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2002
Antall liker
465
Sted
Bergen
Julen begynner julaften. Treet gjerne tatt inn og pyntet lille. Så senker roen seg, og jeg er absolutt ikke lei 3. juledag!

Informasjon om bruker

Hifi&Vinyl
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
2.966
Link til alle artikler
110
Hifi&Vinyl sine annonser
Bransjenyheter
Nye åpningstider!

Nye åpningstider!

• 1
Det er fremdeles sommer, men vi går fra sommer-åpningstider tilbake til normalen. Det betyr at vi er åpent Tor-Lør 12-17! Vi har brukt sommeren til å skaffe nye plater som fortløpende har blitt...
Fortsett
Bransjenyheter
Sommertider hey hey, Sommertider!

Sommertider hey hey, Sommertider!

• 3
Som det står skrevet på O store Internett er det åpent hver lørdag i Juli kl 12-16. Men noen ganger er vi der utenom, siden vi lengter slik til butikken. Som i dag. Mellom kl 12-15 om noen vil...
Fortsett
Bransjenyheter
Pinseåpent!
Bransjenyheter
Vi vant! 50% på vinyl* i helgen!

Vi vant! 50% på vinyl* i helgen!

• 4
Etter Tottenhams seier i Europacupen spurte flere om ikke det kvalifiserte til 50% off på vinyl i helgen? Greit, så her kommer det: *50% på alle plater med førpris opp til 150,- (Altså alle i...
Fortsett
Bransjenyheter
Påskehjelpen 2025

Påskehjelpen 2025

• 9
Allerede sliten og lei påskejaget? Frykt ikke. Også i år stiller vi opp for deg med moralsk støtte, forståelse og godt selskap! Vi holder åpent: Onsdag 16.4 12-16 Lørdag 19.4 12-15 Verkstedveien...
Fortsett
Bransjenyheter
Vårmesse hos HIFI&VINYL
Topp Bunn