Mye trafikk i dag?

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Antall liker
3
300 inne på sentralen ser jeg. er det mer enn vanlig?

Har fått denne feilmeldingen flere gonger i nå:

PK

Vedlegg

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Antall liker
14.047
Sted
Nær folkeskikken, men fremdeles ute i skauen.
Torget vurderinger
39
Samme i går kveld også, masse feil meldinger og får ikke logget inn, busy server forsøk igjen senere og utrolig tregt forum. Forsøkte og slette noen annonser isted og fikk beskjed om jeg ikke hadde tilgang til min egen konto og at jeg måtte kontakte administrtator for og få slettet......... er det hacker angrep på gang eller det for liten server som er problemet ?
Her betaler man for 6 bit linje og skal være så moderne, men når man er på HFS nå for tiden føles det som om man er tilbake i tiden med telefon modemer ;D

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.286
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Jepp...dette har jeg opplevelsen av i tre dager nå...Tar JÆ lang tid...og blir kasta ut...Hva skjer Høvding...????? :eek:

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Antall liker
14.047
Sted
Nær folkeskikken, men fremdeles ute i skauen.
Torget vurderinger
39
Oversett den som kan :p :p :p

SELECT p.filepath AS pFilepath, p.filename AS pFilename, p.aid AS pAid, p.filesize AS pFilesize, p.title AS pTitle, p.caption AS pCaption, p.owner_name AS pOwner_name, p.owner_id as pOwnerId, p.ctime AS pCtime, p.hits AS pHits, p.pid AS pPid, p.pic_rating AS pPic_Rating, p.votes AS pVotes, p.pwidth AS pWidth, p.pheight AS pHeight, p.user1 as pUser1, p.user2 as pUser2, p.user3 as pUser3, p.user4 as pUser4, c.cid as cCid, c.name as cName, c.description as cDescription, c.pos as cPos, c.parent as cParent, c.thumb as cThumb, a.aid AS aAid, a.title AS aTitle, a.description AS aDescription, a.visibility as aVisibility, a.pos as aPos, a.category as aCategory, a.thumb as aThumb, a.keyword as aKeyword FROM cpg1410_pictures AS p LEFT JOIN cpg1410_albums AS a ON p.aid = a.aid LEFT JOIN cpg1410_categories AS c ON a.category = c.cid WHERE 1 AND p.approved='YES' AND ((a.visibility = 0 OR a.visibility IS NULL) AND (a.alb_password IS NULL OR a.alb_password = "")) ORDER BY p.ctime DESC LIMIT 0,8

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.027
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Huff.....!!

Regner med at de som leverer denne varen har fått ordre om å ordne opp ;)

(her går det nå i gamle gode Jonas Fjeld Band skiver ;D)

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Enkelte dager vil det gå litt tregere pga. oppgraderinger, backup, antall brukere m.m.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Jeg tror jeg fant årsaken, og nå håper jeg at alt er normalt igjen.

LydMekk

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2003
Antall liker
2
Nei, ikke bra enda. Faller ut tilstadighet. Finner ikke websidene osv.

toref

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.04.2006
Antall liker
39
Sted
Trondheim
Det har fungert utmerket såvidt jeg har erfart i dag høvding. Fint at du fant problemet. :) Hva var i veien forresten? Det var liksom så _hinsides_ tregt igår..

Mvh

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
I dag er det på'n igjen

Connection Problems
Sorry, SMF was unable to connect to the database. This may be caused by the server being busy. Please try again later.

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Antall liker
3
Jepp.. skjedde rundt halv 4 med meg..

PK

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Ja, nå vi passerer 300 brukere på en gang så hender det at serveren får litt problemer. Jeg har vurdert å oppgradere hardware lfor å løse saken, og jeg skal se nærmere på dette.

Mvh
Høvdingen

Topp Bunn