Musikk til date?

madsun

Hi-Fi interessert
Ble medlem
05.02.2003
Antall liker
4
Blir du skikkelig lei dama; Mayhem "Chainsaw gutsfuck" :)

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Antall liker
5
Det kommer selvfølgelig an på dama, men jeg hadde definitivt fløyet om det hadde blitt for mye Kari, Frk Heart og Diana Skrål, gru og huttetu. (De færreste damer er ute etter god lyd når de er på date)

Derimot synes jeg Komponenten har gode forslag som garantert ikke vil skremme vekk den utkårede.

Det som ville gjort meg myk og øm er;
Elliot Smith - Either or
Midnight Choir - den akustisk live skiva
Mazzy Star - Tonight i might see
Thomas Dybdal - alle tre er gode
Minor Majority - de to siste
Belle & Sebastian - boy with the arab strap
Bonnie prince Billy - darkness

Og selvfølgelig Karen Jo Fields og Karin Park som allerede er nevnt.

Lin

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.246
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
6
Sett på William Hut, og dama er din for livet!!! Han synge trusene av dama før du vet ordet av det...................... ;-)

ToreA

Medlem
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
7
Sted
Alta
Hvis du kommer deg til 'målområdet' på daten, er Enigma - 'MCMXC' en sikker vinner! ::)

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Antall liker
3.731
Torget vurderinger
0
Siden de fleste av dere er ganske ALENE i heimen om å bruke "lyd-rommet", så må den enkleste anbefaling bli:

Den DAMA som overnatter mer enn én gang når du spiller DINE favoritter, er det verdt å satse på videre..............................

Hvis ikke....................er du garantert et ensomt HELVETE i ditt deilige, lille krypinn av en kjellerbod/garasje for å kose deg med lyd/bilde resten av livet. Get Yourself A Life !

Til ettertanke !

Galakse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.12.2004
Antall liker
0
Sted
Lier
Siden de fleste av dere er ganske ALENE i heimen om å bruke "lyd-rommet", så må den enkleste anbefaling bli:

Den DAMA som overnatter mer enn én gang når du spiller DINE favoritter, er det verdt å satse på videre..............................

Hvis ikke....................er du garantert et ensomt HELVETE i ditt deilige, lille krypinn av en kjellerbod/garasje for å kose deg med lyd/bilde resten av livet. Get Yourself A Life !

Til ettertanke !
Hehe, det høres ut som om flere av dere har denne tankegangen. Jeg har ikke det, jeg liker allslags musikk. Poenget for min del er at musikken må ha en viss kvalitet over seg, da går det an å høre på.
Når jeg spør om musikk til date, så spør jeg om musikk som jenter på min egen alder (ca 22) liker... både som bakgrunnsmusikk og musikk til mer aktiv lytting.

By the way - har blitt kjent med ei som digger ACDC   8)

Case closed!

(takk for mange gode tips, mye bra musikk her!)

K

kbwh

Gjest
"I got some John Coltrane on the stereo babe
to make you feel all right
I got som fine wine in the freezer mama
I know what you like"

- Dream Syndicate/John Coltrane Stereo Blues.

Ikke sett på Dream Syndicate-låta på daten, men John Coltrane! Ballads f.eks.
Har funket i heimen ;D

T

Thomas_Lutro

Gjest
Spill noe du liker! Du må for all del ikke fremstille ditt forhold til musikk som noe annet enn det er.

Med mindre du er ute etter en affære som avsluttes over frokosten, da....

K

kbwh

Gjest
By the way - har blitt kjent med ei som digger ACDC   8)

Case closed!

(takk for mange gode tips, mye bra musikk her!)
Så ikke den, gitt. Damer på 22 som liker AC/DC er jo artig da (Back in black kom ut i '80...).

Tråden er uanset fin, så jeg ber om tilgivelse for å ha gjenopplivet den.

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
3.980
Absolute Music - Love Songs (2CD).

....nå var Espen veldig ironisk. Hvis hun ikke sporens straks stikker av etter denne er det noe veldig galt... ;D

Topp Bunn