U
utgatt25555
Gjest
Høres bra ut! hyggelig du titter innom trådenDenne pressingen satt som et skudd! Full nytelseDen er ekstremt! bra.Da, landet omsider Kate, på vinyl! Denne skal åpnes og nytes ved anledning
![]()
mvh![]()
mvh
Høres bra ut! hyggelig du titter innom trådenDenne pressingen satt som et skudd! Full nytelseDen er ekstremt! bra.Da, landet omsider Kate, på vinyl! Denne skal åpnes og nytes ved anledning
![]()
mvh![]()
Sjekket ut! fikk ikke helt fot eller overbevisning av den karen derTenkte på din musikksmak da jeg hørte denne. Kanskje verdt en lytt, hvis du ikke allerede har gjort det
Vis vedlegget 429571
Denne må jeg hive meg overInnimellom en en relativt progressiv bestillings takt den siste uka, så sniker det inn seg noe fra sidelinjen, som en gave fra ex’n
Sophie Zelmani ”my song”
![]()
mvh
Snakk om episk skive! Resultatet av flere uker med kjeftig,verbale slag og endeløse krangler mellom Smith og producer John Cale, og med Mapplethorpes fantastiske coverbilde.Slenger innom en annen gammel favis...på vinyl...
![]()
mvh
Pondus er det alltid plass til! Og helgen som begynner i kveld, tror jeg meget påHøres ut som du har en flott helg fremfor deg! Bra at det fremdeles er plass til Pondus i hylla. Står ikke tilbake for noe fra det store utland. Kos deg![]()
Flott tråd dette, musicus. Har plukket opp mange gode musikktips og synes det er mange fine refleksjoner om ymse temaer i tråden. Noe passer meg godt, mens andre ting om ikke annet utvider horisonten og nysgjerrigheten uten at det nødvendigvis samsvarer med egne preferanser.
En av de bedre trådene her inne, imo.
Har ikke mye av PG, men denne har jeg. Aner ikke om den er sk "original vinyl", men hvordan finner man ut av det? Uansett, flotte skiver!
Kanskje er jeg litt utenfor her men med orginal mener jeg att den er fra tiden rundt da den ble sleppt, og ingen ny eller re issue!..Har ikke mye av PG, men denne har jeg. Aner ikke om den er sk "original vinyl", men hvordan finner man ut av det? Uansett, flotte skiver!
Vi er enige, spm mitt var kun et forsøk på å finne ut om mitt eks var originalt eller en re.Kanskje er jeg litt utenfor her men med orginal mener jeg att den er fra tiden rundt da den ble sleppt, og ingen ny eller re issue!..Har ikke mye av PG, men denne har jeg. Aner ikke om den er sk "original vinyl", men hvordan finner man ut av det? Uansett, flotte skiver!
mvh
Du kunne evt slå op i et rock-leksikon og se efter plademærke/nr.Har ikke mye av PG, men denne har jeg. Aner ikke om den er sk "original vinyl", men hvordan finner man ut av det? Uansett, flotte skiver!
Discogs!! Mitt ex (kjöpt for en rimelig peng på brukten) er Charisma/Virgin og det stemmer med 1983, om man sjekker mot den koden som står stamped på selv skiven...så viser det nok at det ikke er ett förste opplag, men 1983 reissue.Vi er enige, spm mitt var kun et forsøk på å finne ut om mitt eks var originalt eller en re.Kanskje er jeg litt utenfor her men med orginal mener jeg att den er fra tiden rundt da den ble sleppt, og ingen ny eller re issue!..Har ikke mye av PG, men denne har jeg. Aner ikke om den er sk "original vinyl", men hvordan finner man ut av det? Uansett, flotte skiver!
mvh
Du får skramle sammen til den Gbg turen så kan vi samles til noe seriös botanisering på brukten, det er mye hyggeligere å lete vinyl blant brukte enn nye, slo det meg riktig hardt når jeg var innom Andra Lång og fant RLJ igårOm coveret er trykket i hovedstaden, er det vel rimelig å anta at du har en norsk pressing, skulle jeg mene. Det minner meg på at jeg må ut å lete etter denne. Mitt eks ble lånt bort til en kamerat for mange år siden. Han likte nok skiva såpass at han har fortrengt hvem som eier den..
Det skal jeg virkelig gjøre, musicus. Tenkte faktisk på det bare for noen timer siden..!Du får skramle sammen til den Gbg turen så kan vi samles til noe seriös botanisering på brukten, det er mye hyggeligere å lete vinyl blant brukte enn nye, slo det meg riktig hardt når jeg var innom Andra Lång og fant RLJ igårOm coveret er trykket i hovedstaden, er det vel rimelig å anta at du har en norsk pressing, skulle jeg mene. Det minner meg på at jeg må ut å lete etter denne. Mitt eks ble lånt bort til en kamerat for mange år siden. Han likte nok skiva såpass at han har fortrengt hvem som eier den..
mvh
Sjekket det opp mot linken litt lengre opp? Det er ikke ett förste UK opplag/trykk, men kan jo alikevel väre ett förste France opplagSå lyder mitt eks av PG:
Plays Live (2xLP, Album) Charisma, Phonogram 812 445-1 France 1983