U
utgatt25555
Gjest
Hahaha, impulse og musicus, ikke lenger innehavere av WB-platespillere. En skam!
Spøk til side, det er rart å miste dere, brothers in arms
![]()
hehehe, hangarounds vettu, plutselig en dag så er man der igjen
mvh
Hahaha, impulse og musicus, ikke lenger innehavere av WB-platespillere. En skam!
Spøk til side, det er rart å miste dere, brothers in arms
![]()
Hehe, du har helt rett, det gir bedre opplevelser!Bedre og henge med Mike Oldfield og Kent enn i kabeltråder
O
Mye bedre,Mike Oldfield har mye bra han. Liker best 80 talls låtene hansHehe, du har helt rett, det gir bedre opplevelser!Bedre og henge med Mike Oldfield og Kent enn i kabeltråder
O
mvh
Jeg har vel en 2-3 sølvskiver av ham og nu denne på vinyl som jeg ikke har hatt på mange år, tror den er fra 82-83 engang...den skal få sin premiere på Rega´n når jeg er hjemme igjen fra jobbMye bedre,Mike Oldfield har mye bra han. Liker best 80 talls låtene hansHehe, du har helt rett, det gir bedre opplevelser!Bedre og henge med Mike Oldfield og Kent enn i kabeltråder
O
mvh
O
Får hanke inn litt MO på vinyl jeg ogsåJeg har vel en 2-3 sølvskiver av ham og nu denne på vinyl som jeg ikke har hatt på mange år, tror den er fra 82-83 engang...den skal få sin premiere på Rega´n når jeg er hjemme igjen fra jobbMye bedre,Mike Oldfield har mye bra han. Liker best 80 talls låtene hansHehe, du har helt rett, det gir bedre opplevelser!Bedre og henge med Mike Oldfield og Kent enn i kabeltråder
O
mvh
O
mvh
Precis!, tanken var att man gjör seg jo noen refleksjoner om hvorfor...og hvordan...man utöver hobbien...over tid...tidvis domineres det av interessen for lyd (utstyret) og andre tider igjen av musikken og budskapet i den...Men du har vel ikke grunnstøtt, kompis? Du har stukket en ny kurs og navigerer mot en annen havn.