HähNy CD på ønskelista?![]()
HähNy CD på ønskelista?![]()
CD Spiller
Häh?CD Spiller![]()
Ser du har lagt ut CD spilleren din for salg, kommer det ny inn ?
hehehe, vet ikke ennå men jag har ønskerSer du har lagt ut CD spilleren din for salg, kommer det ny inn ?
Skader ikke dethehehe, vet ikke ennå men jag har ønsker![]()
Vet ikke helt ennå, avhenger av salget av den jeg harNy CD-spiller på vei?
Lykke tilVet ikke helt ennå, avhenger av salget av den jeg har![]()
Mest trolig så sover’n med bommulshansker om natta åsså SoundscapeIkke noe å si på finishen der nei. Må jo nesten bruke hvite bommulshansker heretter.![]()
Takker!Gratulerer med C-57. Jeg er spent på å høre dine inntrykk av denne.
Takker, jo det låter riktig lovendeGratulerer! Nydelig RIAA!![]()
Du o kjetterske mannDet er nesten så jeg også begynner å like fargen på Accuphase. Lekkert! Det oser kvalitet i alle ledd av oppsettet! Slitan!!!![]()
Takker
Takk det samme motorenGratulerer med flott riaaNyt helgen Mr
mvh
Takker så meget B, jeg er meget nøydGratulerer. Det der er et heftig oppsett![]()
Hehe, det er behövlig notert...og kommentert av husets frue, hun vil ikke ha malerier "oppunder taket" så det kommer komme en rokerig så småning omGratulerer med ennå et klasse produktEgen hylle krever høyde så hadde nok hevet maleriene noe mer
gismo
Eg trur han har rett.time will tell (not show! som alle skriver feil, according too en Skotsk kollega)
Presis, det var vel omtrent slik det ble beskrevet, og den Norske varianten setter den braEg trur han har rett.
Er det ikkje ein norwenglish feil som har vore brukt så ofte, gjerne som halvvegs spøk, at det har vorte normalisert?
I mitt øyra er den beste norske varianten er «så får tida visa», då unngår ein å bruka «vil» i tydinga «kjem til».