musicus stereo

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• raw

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.10.2015
    Antall liker
    1.588
    Sted
    Kristiansand
    Takker så mye raw, en kort stund igår gav meg ett første inntrykk av att det er mer av alt + "litt til" som kommer fra Ktema. Nå er ikke alltid "mer av alt" nødvendigvis lykker i seg selv i mine örer , men her klaffer det riktig så godt, men så er det jo også storebror til Accordo som jeg virkelig likte. Element eestyckningen er jo selvsagt fler og större enn fra en liten taler men den Serbelinske Mester "signaturen" er der, mye! Nydelige helt enkelt! timbre & soundstage er helt i min gate 🤩
    Tenker det er helt rett med gulvstående i stua, jeg. Moro å lese at en voksen mann får sånne gleder av den fine hobbyen vår. Takk for at du deler. Regner med at du spiller litt Sylvian framover, he he...

musicus

ad hoc
    Ble medlem
    10.05.2025
    Antall liker
    2.701
    Sted
    Std
    Torget vurderinger
    2
    Tenker det er helt rett med gulvstående i stua, jeg. Moro å lese at en voksen mann får sånne gleder av den fine hobbyen vår. Takk for at du deler. Regner med at du spiller litt Sylvian framover, he he...
    Takker igjen! hehe han snurret igår kveld, "Manafon", som å få en ny innspilling, herremin for en stage, varme, fylde og oppløsning, og det med ht plassering utgangspunkt bare litt bredere enn de små, skal skynde meg langsomt med plasseringen, om det låter så godt fra start 😄

• Liker
    Reaksjoner: raw

musicus

ad hoc
    Ble medlem
    10.05.2025
    Antall liker
    2.701
    Sted
    Std
    Torget vurderinger
    2
    Grattis igjen!

Hvis de klarer seg der de står nå, så er det ingen grunn til bekymring. Faktisk fyller de ut rommet bedre. I sum bidrar de til bedre balanse og harmoni. (Jeg får slutte her før folk tror at jeg drikker te med lillefingeren pekende ut😬 . Bælmer i meg en lunken øl nå, med et mandig fast grep! 🍺 ).

Hvis de skulle trenge mer rom bak, så finnes det jo tiltak som motarbeider det, så dette går nok bra👍
    Jo de klarer seg bra, så å si rett ut av eskene, men ting tar jo tid så de kommer justeres sakte og målrettet over tid, lett å bli forelsket i disse hører jeg! Er jo vant til små talere så en liten tilvenning til mer robuste og solide pågår 🤩

Tweedjakke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Antall liker
    8.451
    Sted
    Tid og rom
    Det er nok, finishen er Piano High Gloss Black, mye lysspill i den arch formen...
    Når eg tenkjer over det (alt ein kan tenkja på!), trur det også kjem av vinklinga: Det ser ut som om linja mellom fremre og bakre innerfot står 90 grader på frontvegg.

Uansett, gratulerer igjen.

musicus

ad hoc
    Ble medlem
    10.05.2025
    Antall liker
    2.701
    Sted
    Std
    Torget vurderinger
    2
    Når eg tenkjer over det (alt ein kan tenkja på!), trur det også kjem av vinklinga: Det ser ut som om linja mellom fremre og bakre innerfot står 90 grader på frontvegg.

Uansett, gratulerer igjen.
    Takker så mye, det er store sorte perler disse!
    Ikke minst spiller nok vidvinkelen i iphone 17 Pro (bra kamera) hjernen ett lite puss, vinkler, kromning och talerenes egne buede side vegger ser ikke helt ut på bild som i virkeligheten her hjemme ;)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn