Tusen takk!
Men den er på vei alt!
Hehe...hadde fint levd med det slik det er nå, men den der eventuelle Accuphase riaa'n spøker for hastige avgjørelser ennå, men riktig go er denDet blir en fin julepresang til far dette![]()
Takker Evo, ha du og dere noen fine dager ogsåGod jul til deg og dine![]()
Lå vel i korta at dette ble hos deg.Jeg er ikke så julig av meg! så det er vel egentlig mer en tilfeldighet at jeg ble gitt æren å gi disse nødne Japanerne, permanent oppholdstillatelse! De hadde fått det godt ett annet sted sikkert, bevares, men jeg hadde ikke om de gikk vibrere, så nestekjærligheten til seg selv blomstrer!!
Ikeda IST-201
![]()
...og for Japanese only! egentlig Ikeda 9TP
![]()
Så får man se hva nyåret har med seg, vinyl er dyrt og deilig!!![]()
Du har jaggu store fingre når du trenger pinsett for å bytte filter
Heisann! Nå står det et par hos meg og spiller på Leben CS300XS! Hentet de i går og spiller fint altså!!Ett av de mest vellydende oppsettene mine vil jeg minnes, rundt 2010/2011
Aspara, AMR & EAR
Vis vedlegget 888996
Vis vedlegget 888997
Vis vedlegget 888998
Vis vedlegget 889000 Vis vedlegget 889001
mvh
Heisann! Nå står det et par hos meg og spiller på Leben CS300XS! Hentet de i går og spiller fint altså!!![]()
Du har helt rett, HL2. Veldig pene og ikke noe sprekker osv.. i forhold til størrelse og ikke minst pris så er jeg veldig imponert ja.. GøyNydelig! Det paret jeg fikk av HL2 (lillebrorsan) var ferskvare, ikke helt ferdige med alu ringen og mer til, de der ser ju strøkne ut, mye lyd i de talerene der, jeg ser rett når jeg ser HL2? oppgraderte til HL6 litt senere, ikke fy de heller![]()
Driver å jobber med plassering!Du har helt rett, HL2. Veldig pene og ikke noe sprekker osv.. i forhold til størrelse og ikke minst pris så er jeg veldig imponert ja.. Gøy![]()
Driver å jobber med plassering!Du har helt rett, HL2. Veldig pene og ikke noe sprekker osv.. i forhold til størrelse og ikke minst pris så er jeg veldig imponert ja.. Gøy![]()
Mye vellyd i de små der jaDriver å jobber med plassering!
Der ja!
Du får si i fra om du kjeder deg en dag du er i MossDer ja!
Mine har soundcare på, fikk de med. Får se om jeg tester og sett de på spikesDu får si i fra om du kjeder deg en dag du er i Moss![]()