musicus stereo

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Musicus

ad hoc
    Ble medlem
    10.05.2025
    Antall liker
    613
    Sted
    Std
    Solund?

Hadde mange fine feriar på Losna som barn; ein gamal studiekompis av far min var ein av dei få fastbuande. Ytre Sogn må vel seiast å vera ekstremvarianten av Vestlandet.
    Litt syd av Askvoll , sjelefred og ro er hva det gir å komme "hjem", vi har ett lite bruk i familien som guttungen har begynt fatte interesse for.
    Hadde selv fantastiske somre der i området med dyrehold, sommerjobb, fiske og båtliv 😊

Musicus

ad hoc
    Ble medlem
    10.05.2025
    Antall liker
    613
    Sted
    Std
    Etter å passert Lavik på vei utover havner man i Hyllestad/Vestland, fortsatt ikke helt fremme men...

IMG_0377.jpeg

Den følelsen en får like før en framme er :love: Alden, også kalt den Norske hesten er ett sikkert ref pkt!

IMG_0378.jpeg

Bare noen få meter igjen og opp fra fjæra...

IMG_0379.jpeg

og så kom bygda og roen 😊tilbake

IMG_0381.jpeg

Snart ut med denne som ligger rett nedenfor å teste havet og fiskelykken igjen 🙂

IMG_7799.jpeg

livet er oftest herlig, men noen ganger, bare herligere 🤤

Sist redigert:

Musicus

ad hoc
    Ble medlem
    10.05.2025
    Antall liker
    613
    Sted
    Std
    Vestlandet i denne skruden er bare fantastisk, poden ville ut på tur i dag og vi valgte en tur fra Flekke/Fjaler til Vadheim via Guddalen, lenge siden en har fartet der!

IMG_0443.jpeg

Det er ett fordon i taget som gjelder, både opp og ned, og nedover er det :love:

IMG_0444.jpeg

Heftig landskap, guttungen liker Vestlandsk natur, fjell, skog, sjø og innsjøer, elver og smale veier! Noe annet enn Svensk skjærgård, selv om ikke det er fy heller :cool:

Musicus

ad hoc
    Ble medlem
    10.05.2025
    Antall liker
    613
    Sted
    Std
    En sommer skive som har fått endel spilletid, spes i bilen :cool:

Röysopp "True Electric"

‘True Electric’ gathers together 19 studio versions of the music from Röyksopp’s ‘True Electric’ tour in 2023, featuring previously unreleased track ‘The “R”’ as well as newly-reworked versions of originals and remixes taken from their acclaimed catalogue. These include the celebrated Robyn collaboration ‘Do It Again’ featuring Robyn (from the 2014 Röyksopp & Robyn EP ‘Do It Again’) and ‘Running To The Sea’ featuring Susanne Sundfør (from the 2014 Röyksopp album ‘The Inevitable End’), as well as several tracks from their critically acclaimed ‘Profound Mysteries’ creative universe that resulted in three albums released throughout 2022.

Sist redigert:

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    35.568
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Spennende, Oban har jeg hatt nesen innenfor, og 14-åringen er fin!

Men den Innis & Gunn varianten er ukjent, kjøpt på Bolaget eller Polet?

Musicus

ad hoc
    Ble medlem
    10.05.2025
    Antall liker
    613
    Sted
    Std
    Spennende, Oban har jeg hatt nesen innenfor, og 14-åringen er fin!

Men den Innis & Gunn varianten er ukjent, kjøpt på Bolaget eller Polet?
    Systemet-bolaget, har "tillfälligt sortiment" eller sesong slipp, det kommer noen ganger i året og er vel verdt å vente på 🙂

Sist redigert:

Musicus

ad hoc
    Ble medlem
    10.05.2025
    Antall liker
    613
    Sted
    Std
    Ikke navnet på skiva den er " Ragged glory" det var ett strofe av en låt som siterades! 😎

Musicus

ad hoc
    Ble medlem
    10.05.2025
    Antall liker
    613
    Sted
    Std
    Runde #2

Ikeda Sai, fantastisk! Ørene var ikke med meg i første runde, men dette låter fantastisk, min venn TT sa tålmodig! men jeg klarte ikke helt, han fikk rett! Ifht første runde....

IMG_0473.jpeg

Japanerene klarer det igjen..

Musicus

ad hoc
    Ble medlem
    10.05.2025
    Antall liker
    613
    Sted
    Std
    Digitale filtre osv, denne kom kom litt plutselig inn i hifi livet, sendes fra ett sted i Midt Norge isf sammen med 🤔

ikeda IS-2T Black

og deres sölvkabling..ISL-3

1753275930101.png

må jo dette bli...digitale filtre, my.....🤭

Thomasd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2009
    Antall liker
    2.879
    Sted
    Ås
    Torget vurderinger
    3
    Løkholmen? Vi prøvde oss på en tur til Strömstad i dag. Var ulykke og omkjøring fra Løkholmen og frem. Det gikk sakte kan man si. I Strömstad var det ikke en parkeringsplass å oppdrive. Lærer jo aldri, brukte så lang tid at vi bare måtte reise hjem til bikkja igjen. Ble noen timer med aircondition i bilen da 😆 Så har vi på en måte hvert innom Strömstad i sommer og🥴

Musicus

ad hoc
    Ble medlem
    10.05.2025
    Antall liker
    613
    Sted
    Std
    Løkholmen? Vi prøvde oss på en tur til Strömstad i dag. Var ulykke og omkjøring fra Løkholmen og frem. Det gikk sakte kan man si. I Strömstad var det ikke en parkeringsplass å oppdrive. Lærer jo aldri, brukte så lang tid at vi bare måtte reise hjem til bikkja igjen. Ble noen timer med aircondition i bilen da 😆 Så har vi på en måte hvert innom Strömstad i sommer og🥴
    Tångene/Källvik på vei ut mot Capri!
    jo Haldens brannvesen/uttrykksleder kjørte foran meg på E6 så jeg rakk svinge av og ta gamle veien inn 😊
    Strømstad er vanskelig på denne tiden ja, godt en har innomhus garasje selv 😅

Musicus

ad hoc
    Ble medlem
    10.05.2025
    Antall liker
    613
    Sted
    Std
    Kom over noen " oldies" gode sådan idag :)

Gerry Mulligan er en long time favorit!
    IMG_0481.jpeg

Samt noen damer, riktignok i en annen sjanger men sjarmerende i seg! Tror jammen alle org fra 60 tallet og 80 tallet på LL :unsure:

IMG_0486.jpeg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn