Hei yasmanForhåpentligvis bare 3-4 uker nå så ankommer msb m-204...
Ventetid kan være oppskrytt.
Du har noe å glede deg til.
Det virker absolutt som du forstår hva det er du kommer til å få i hus.
Nok en gang gratulerer.
Fortsatt riktig god sommer.
Hei yasmanForhåpentligvis bare 3-4 uker nå så ankommer msb m-204...
HeisanDet har gått rykter om at RBN har The Analog Dac på hjemlån?������
Vi får håpe den står til forhåpningene?
Kanskje han skriver noen linjer her, når det synker ............inn.......?������
Har fulgt litt med på tråden din i det siste. Mye spennende lesing og flotte bilder. Skjønner godt hva du mener med "vil ha begjær" da jeg var dum nok til å låne Analog DAC med stort PSU og billigste transport (den som var rimeligere enn UMT, men som ikke lenger selges), før det var aktuelt å handle. Var noen tårer i øyekroken når riggen ble hentet. Føler ikke MSB produkter nødvendigvis gir en wow følelse når de settes inn i et oppsett, men de savnes når de forsvinner.HeisanDet har gått rykter om at RBN har The Analog Dac på hjemlån?������
Kanskje han skriver noen linjer her, når det synker ............inn.......?������
Det har synket inn. Det beste jeg har hørt av digitalt til nå. Kanskje ikke alle synes det, men det trigger noe hos meg som skaper et "vil ha" begjær.
Skummelt.
Se gjerne i min tråd RBN's tumleplass, innlegg #1263, der det er noen bilder og tekst rundt besøk av Frank Vermeylen og Frode Olsen.
Jeg kommer tilbake med lytteinntrykk senere da riggen har kommet tilbake og vil stå her en stund til.
RBN
TakkerHar fulgt litt med på tråden din i det siste. Mye spennende lesing og flotte bilder. Skjønner godt hva du mener med "vil ha begjær" da jeg var dum nok til å låne Analog DAC med stort PSU og billigste transport (den som var rimeligere enn UMT, men som ikke lenger selges), før det var aktuelt å handle. Var noen tårer i øyekroken når riggen ble hentet. Føler ikke MSB produkter nødvendigvis gir en wow følelse når de settes inn i et oppsett, men de savnes når de forsvinner.HeisanDet har gått rykter om at RBN har The Analog Dac på hjemlån?������
Det har synket inn. Det beste jeg har hørt av digitalt til nå. Kanskje ikke alle synes det, men det trigger noe hos meg som skaper et "vil ha" begjær.
Skummelt.
Se gjerne i min tråd RBN's tumleplass, innlegg #1263, der det er noen bilder og tekst rundt besøk av Frank Vermeylen og Frode Olsen.
Jeg kommer tilbake med lytteinntrykk senere da riggen har kommet tilbake og vil stå her en stund til.
RBN
Ja her er de nye monoblokkene til MSB Technology M-204.
Gratulerer YasmanDa er MSB-M204 på plass!
Det første vi opplevde var total stillhet fra høyttaler. Har aldri opplevd så lavt støygulv!
Forsterkerne spiller ok helt nye fra kaldstart, men kommer mye mer når de blir varme. En tidlig lytt i dag tidlig så har mye allerede åpnet seg mer opp.
Sivert Høyem, som kan være anmasende i noen oppsett kan spilles med total sort bakgrunn, med stålkontroll, og med en ro jeg ikke har hørt før; jeg er sikker på at helgen blir fortreffelig Vis vedlegget 398386 Vis vedlegget 398392
Jeg har snudd bildet. Mvh Høvdingen
Vegger av tre. Betonggulv med teppe. Lite resonans. Intet problem! Lyden slipper fullstendig fra Ht. Full kontroll. Stor dybde. Bruker litt remedier da...hvordan er lyden i et slikt rom ? bettong gulv og vegger?
Blir kanskje en tur her også...Gøy at de tar med seg Select dac II på messa. Satser på å få tatt turen innover og få hørt på oppsettene.
Fett og enkelt drømme oppsettTok ikke veldig mange bilder fra hvert rom på messa så blir en del repostinger, men her er Select DAC II. PSU står på nest øverste hylle.
Vis vedlegget 402539
Vis vedlegget 402540
Dette er et MSB Ten system med Select II dac + Theater Master.@Bildene fra Wizard.
Har han karen 2 stk Select dacer i anlegget sitt? Eller er det en Select dac og en Theater Master? Snakk om å ta den helt ut!!