Motorpsycho Deamon box Limited Edition

J

Jim.I.Hendriksen

Gjest
Har originalvinylen...uspilt:)...men regner med at denne også kommer i hylla...

rolfk

Medlem
Ble medlem
13.07.2012
Antall liker
21
Sted
Tysvær
Regner med at du kjøpte den ny siden den er uspilt, kjøpte min original brukt og maatte ut med 1200. Men det er da bra at den endelig blir re utgitt. Motorpsycho kranglet jo med plateselskapet Woice of Wonder om terminering av kontrakt i lang tid, tror og det endte med rettssak der Motorpsycho tapte.

J

Jim.I.Hendriksen

Gjest
Kjøpt ny dengang ja, kjente en som jobbet på VOW og som tidligere hadde vært hos MuDi så tok like godt 2 stk.

Har alle vinylutgivelsene som er kommet fra RG og er vel eneste grunnen til at jeg også skaffer meg denne...

rolfk

Medlem
Ble medlem
13.07.2012
Antall liker
21
Sted
Tysvær
Alle vinylene fra RG, utmerket. Litt av en samling.:) Jeg har mine favoritter der som Grand Geral, El Doom, Hedvig Mollestad etc, men er ofte innom og sjekker hva som er paa gang

TerryGib

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.05.2011
Antall liker
3.144
Sted
Bergen
Alle 3 "utgavene" kan også forhåndsbestilles på BigDipper ca 50.- kr ekstra.
Gjetter 300 eller 500 som antall limiterte ?

Othmas

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.10.2005
Antall liker
170
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Takk for tips ! Jeg rakk akkurat å bestille ett eks. på klar vinyl. Nå er det visst utsolgt.

Mvh

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Antall liker
10.643
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
Takk for tips ! Jeg rakk akkurat å bestille ett eks. på klar vinyl. Nå er det visst utsolgt.

Mvh
Såpass ja. Med de fjasete prisene den har byttet hender for de siste årene var det jo ingen bombe at denne røyk fort. Gav 165,- for min i sin tid. Syntes det var stivt da :)

aircanada

Overivrig entusiast
Ble medlem
25.07.2012
Antall liker
488
Sted
Ørsta
Torget vurderinger
3
Sendte bestilling akkurat..var i allefall tilgjengelig i nettbutikken ;D

Othmas

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.10.2005
Antall liker
170
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
2LP – Limited Edition
PRICE: 249,00 NOK
OUT OF STOCK

Dette er hva jeg fikk opp tidligere og forøvrig også nå når jeg går inn på nettsidene til runegrammofon.
Dette gjelder bare den klare/transparente vinylutgaven vel og merke.

N

Næss

Gjest
Takk for tips!!! :)
Denne skal i hylla, uansett versjon. Ett av tidenes album i mine ører, og gode minner fra gymnaset tiden :)

Tommyna

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.11.2010
Antall liker
1.049
Sted
Oslo
Jeg bestillte både svart og limited blank hos Big Dipper tidligere denne uka. For avhenting i butikk når de lanseres. For meg blir prisen den samme som å bestille fra Rune Grammofon direkte pga at de skal ha en hundrelapp i frakt som tilsvarer det prispåslaget Big Dipper gjør totalt for de to utgivelsene. Den blanke blir nok for hylla her hos meg, den svarte til å spille.

2m

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2002
Antall liker
1.757
Sted
Skien...
Torget vurderinger
1
Fikk den i forgår (tør ikke å si hvilket format.... :cool: ). Har ikke fått mulighet til å spille enda.

Oops, var vist deluxe edition jeg har fått

ELEL6200

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.08.2004
Antall liker
118
Motorpsycho / Demon Box (2LP) - Limited Edition

Dobbel 180g klar vinyl i begrenset utgave remastret av Helge Sten av dette klassiske Motorpsycho-albumet.

Det et er nå en liten bunke av denne på bigdipper om du vil ha limited edition utgaven.

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.035
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Fant "Demon Box" på Wimp nå - full rulle i heimen 8)

Har studert musikk og bodd i Trheim siden 1987, og gikk glipp av Motorpsycho den gang. Slik kan det gå når øyne og ører er klistret ned i noteark.
På tide å ta igjen litt nå...

Står noen skiver og et par bokser av gjengen i hyllene her.

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.292
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Motorpsycho / Demon Box (2LP) - Limited Edition

Dobbel 180g klar vinyl i begrenset utgave remastret av Helge Sten av dette klassiske Motorpsycho-albumet.

Det et er nå en liten bunke av denne på bigdipper om du vil ha limited edition utgaven.

Jepp, som jeg skrev én time og 37 minutter før innlegget ditt. ;)

J

Jim.I.Hendriksen

Gjest
De hardbarka må planlegge ferien neste år....

Motorpsycho play Demon Box
16-18.07 Tønsberg (Slottsfjell), Norway

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Antall liker
34.144
Sted
Oslo/Grebbestad
Torget vurderinger
1
Fikk kjøpt plata igår, knall god vinyl og lyd:) Har tidl bare hørt litt sporadiskt på Motorpsycho syns Demonbox er ett storslaget album! en blandning av Pantera og Smashing pumpkins var noe som slog meg.
DSC_2401.jpg

Topp Bunn