Knalloppvåkning.
Hehe ja takket være deg OveBlitt en jævel til å ta bilder,M
O
Det er vekkeklokka si detHvis man har overnattingsbesøk, og det skjer litt lite på morgenen, skrur jeg volumknotten til ti over tolv,og spiller begynnelsen på "Time" .
Da blir det ofte liv i leiren.
Avansert volumkontroll. Da står hovedvolumet på kl 12 og sekundærvolumet på 2?Hvis man har overnattingsbesøk, og det skjer litt lite på morgenen, skrur jeg volumknotten til ti over tolv,og spiller begynnelsen på "Time" .
Har hørt cd spilleren og et effekt trinn fra ES serien men aldri et komplett oppsettCD spilleren ser veldig lik ut som den jeg har. Og den er trivelig, men ikke siste skrik i digital lyd.
Sony sin ES var vel kjent for god lyd og topp byggekvalitet, så vil tro det låter bra.
Hvordan synes du denne plata er med tanke på bass? Jeg føler den ofte er litt slank og ganske udefinert. Men nå har vel aldri Knopflers musikk vært preget av fet, fengende bass heller da.God morgen folkensFryktelig tidlig dette på en lørdag men noen rolige toner til kaffen må jeg ha
mvh
Vis vedlegget 566772
Det er nok rett men synes den holder en ganske grei standard angående bass nivå her hos meg i alle fallHvordan synes du denne plata er med tanke på bass? Jeg føler den ofte er litt slank og ganske udefinert. Men nå har vel aldri Knopflers musikk vært preget av fet, fengende bass heller da.God morgen folkensFryktelig tidlig dette på en lørdag men noen rolige toner til kaffen må jeg ha
mvh
Vis vedlegget 566772
Back on the dancefloor (spor 2?) er det trøkk i, da. Men det er vel en synthbass i miksen der.Det er nok rett men synes den holder en ganske grei standard angående bass nivå her hos meg i alle fallHvordan synes du denne plata er med tanke på bass? Jeg føler den ofte er litt slank og ganske udefinert. Men nå har vel aldri Knopflers musikk vært preget av fet, fengende bass heller da.God morgen folkensFryktelig tidlig dette på en lørdag men noen rolige toner til kaffen må jeg ha
mvh
Vis vedlegget 566772
mvh
God morgen GunnerDu, motoren, det er en ting jeg har lurt på en stund ang ditt anlegg.
Du bi-amper med to helst forskjellige forsterkerfabrikater. Hvordan har du løst gain-problematikken?
Koz deg!![]()
Med mitt hell den siste tiden så gjør det nok ikke detHmf det var kjedelig! Satse på det ordner seg kjapt![]()
Ja det håper jeg virkelig, regner med det er laseren men ikke helt sikker da den heller ikke kobler seg opp mot dac, fikk liv i den en liten stund til platen var spilt ferdig og da var det stopHmm... Rare greier, disse spillerne er oftest skuddsikre. Laser som har tatt kvelden? Håper det ordner seg fort og til en fornuftig pris.
Ja får håpe det Eirik, men den skal bli i orden uansett kostKjedelig motoren, håper det er en mindre feil som ikke koster deg for mye kroner![]()