På tide å ønske alle som er innom et riktig godt nyttår 
mvh
mvh
Her har det igjen skjedd ting siden sist jeg var innom ser jeg. Gratulerer med klassis ARC!Legger ut litt test bilder pga nytt kameraeller rettere sagt ny mobil
mvh
Vis vedlegget 565172
Vis vedlegget 565173
Vis vedlegget 565174
Vis vedlegget 565175
Joda det skjer litt her hjemme fra tid til annenHer har det igjen skjedd ting siden sist jeg var innom ser jeg. Gratulerer med klassis ARC!Legger ut litt test bilder pga nytt kameraeller rettere sagt ny mobil
mvh
Vis vedlegget 565172
Vis vedlegget 565173
Vis vedlegget 565174
Vis vedlegget 565175Meget flott sak. Ser veldig mye bedre ut enn de nye synes jeg.
Godt nytt år.![]()
Takk det samme HCGod morgen min venn. Tilbake i Norge og nyter sterk kaffe, slik vi liker den her. Skal vurdere å fyre opp anlegg i dag, over en mnd nå. Glitrende godt nytt år ønskes uten tannverk for deg eller migrene for meg
![]()
Takk i like måte OGodt nytt år,M
O
Takk for det GunnerGodt nytt år, motoren.
SUT kan være moro, og en utmerket måte å sparke igang hifiåret på. Har du noen kandidater i sikte?
Takker for tipsDu bør sjekke ut albumet Beloved også (min favoritt)![]()
Derfor er det greit med en streamer,FrankTakker for tipsDu bør sjekke ut albumet Beloved også (min favoritt)![]()
skal sjekkes ut
mvh
Youtube gjør den jobben OveDerfor er det greit med en streamer,FrankTakker for tipsDu bør sjekke ut albumet Beloved også (min favoritt)![]()
skal sjekkes ut
mvh
O
Ja ikke sant HCSkulle ikke du sjekke ut dama når Hu var I julekalender til ptb?.. Ikke det beste sporet det der, men hun har endel bra. Enig med Vidar. Uansett, viktig å kose seg litt. Hver dag!
Takk for det OpethDu har virkelig fått et flott og gjennomtenkt anlegg nå. Mye kult og de høyttalerne er suverene.
Og... Godt Nytt År !
Det skjønner jeg,men det låter bedre med den dacen du har og en streamer.Youtube gjør den jobben OveDerfor er det greit med en streamer,FrankTakker for tipsDu bør sjekke ut albumet Beloved også (min favoritt)![]()
skal sjekkes ut
mvh
O
mvh
Skal ikke mye til Ove, jeg har ikke youtube som jeg kan høre via anlegget men sitter å hører på kontoret som jeg kaller detDet skjønner jeg,men det låter bedre med den dacen du har og en streamer.Youtube gjør den jobben OveDerfor er det greit med en streamer,Frank
O
mvh
![]()
Ja høyttalerne er jeg meget godt fornøyd med og vet virkelig ikke hva jeg skulle fått inn som kan ta plassen deres og har heller aldri hatt samme par så lenge noen gangDu har virkelig fått et flott og gjennomtenkt anlegg nå. Mye kult og de høyttalerne er suverene.
Og... Godt Nytt År !
Stille og rolig i dag BjørnDa er det på han igjen 8)