God morgen folkens
Litt musikk til kaffen og hva passer vel ikke bedre en denne
RIP
mvh
RIP
mvh
|
Ja det var triste nyheter, har et par av hennes album som er hyppig på snurraDet var trist at hun skulle dø i en så ung alder. Jeg er helt sikker på at hun hadde mye mer på lager å gi ut. Dessverre er ikke livet slik for mange.
Takk for det LargoKjipt å lese at du sliter med smerter, men hyggelig å lese at det ikke stopper deg helt.
Kos deg med platebunken og god bedring.
føler med deg motoren sikkert ikke på samme vis men,godt å ha god musikk i slike tider Go bedring og fortsatt fin dag MotorenEn dag med mye smerter men for prøve meg på litt musikk, har så mye nye plater som ikke har vært på snurra enda
mvh
Vis vedlegget 551867
Vis vedlegget 551868
Vis vedlegget 551869
God helg motorenRegnet høljer ned men gud så godt det var å få ned temperaturen innendørs
Sitter å hører igjennom denne i nuet
God helg til dere som er innom
mvh
Vis vedlegget 552168
Helt klart HC men det tar litt overhand til tider.Ha en fin helg motoren... Smerter gjør at en lever, alternativet er så mye dårligere... Men såklart, litt mindre smerter er helt ok det og..Her skal det testes dac..![]()
Har heldigvis aldri sett 5 min med fotball i mitt 53 år gamle livGod helg, The Engine.
Vær glad for at du ikke holder med et engelsk lag med en norsk trener. Da hadde smerten blitt verre!![]()
11 menn som løper alt de kan for å komme først til ballen, og hva gjør de så, jo de spenner den vekk.Har heldigvis aldri sett 5 min med fotball i mitt 53 år gamle livGod helg, The Engine.
Vær glad for at du ikke holder med et engelsk lag med en norsk trener. Da hadde smerten blitt verre!![]()
men slit det med helsa Gunner
mvh
ja kan du forstå det11 menn som løper allt de kan for å komme først til ballen, og hva gjør de så, jo de spenner den vekk.Har heldigvis aldri sett 5 min med fotball i mitt 53 år gamle livGod helg, The Engine.
men slit det med helsa Gunner
mvh
En italiensk håndbygget sak.. Imponerer så langt..Helt klart HC men det tar litt overhand til tider.Ha en fin helg motoren... Smerter gjør at en lever, alternativet er så mye dårligere... Men såklart, litt mindre smerter er helt ok det og..Her skal det testes dac..![]()
hvilken dac er det du har på test?
mvh
En Aqua kanskje?En italiensk håndbygget sak.. Imponerer så langt..Helt klart HC men det tar litt overhand til tider.Ha en fin helg motoren... Smerter gjør at en lever, alternativet er så mye dårligere... Men såklart, litt mindre smerter er helt ok det og..Her skal det testes dac..![]()
mvh![]()
Ten points.. Teste litt og se..En Aqua kanskje?En italiensk håndbygget sak.. Imponerer så langt..Helt klart HC men det tar litt overhand til tider.Ha en fin helg motoren... Smerter gjør at en lever, alternativet er så mye dårligere... Men såklart, litt mindre smerter er helt ok det og..Her skal det testes dac..![]()
mvh![]()
![]()
Spennende å høre hva resultatet blir HCEn italiensk håndbygget sak.. Imponerer så langt..Helt klart HC men det tar litt overhand til tider.Ha en fin helg motoren... Smerter gjør at en lever, alternativet er så mye dårligere... Men såklart, litt mindre smerter er helt ok det og..Her skal det testes dac..![]()
mvh![]()
Hadde jeg ikke brukt penger på gittSitter å grubler litt om jeg skal få dreid en ny tallerken til min snurre, ser at clearaudio performance kommer med frostet acryl tallerken.
Hva tror folket om det? kan det ha noe for seg?
mvh
Vis vedlegget 552740
Ser jo pent ut![]()
Takk for det Ove, du har nok rettHadde jeg ikke brukt penger på gittSitter å grubler litt om jeg skal få dreid en ny tallerken til min snurre, ser at clearaudio performance kommer med frostet acryl tallerken.
Hva tror folket om det? kan det ha noe for seg?
mvh
Vis vedlegget 552740
Ser jo pent ut![]()
. Fokuser på musikk nå M det du har er mere enn bra nok!
Ha en fortreffelig helg
O
Bra plate, med god stemning!Onsdag og skikkelig høstværKoselig å sitte inne å snurre vinyl på en dag som denne.
mvh
Vis vedlegget 552641
Vis vedlegget 552642
Ja liker den godt i små porsjoner, kanskje litt show off men synes det svinger bra og som du sier er den full av dynamikkBra plate, med god stemning!Onsdag og skikkelig høstværKoselig å sitte inne å snurre vinyl på en dag som denne.
mvh
Vis vedlegget 552641
Vis vedlegget 552642
Dynamikken er på også på plass, selv om det 'bare' spilles på tre kassegitarer.