Det er egentlig litt artig: Duccen har desidert mest power, men samtidig, så er den helt i toppen på vått. Hvor all-out power ikke er så viktig...Satser på Miller i dag igjen!! Ducati rules
Og den kan fort skje, Zarco er i farta...Vi må ha dobbelDuc på pallen i dag...
Vi får se, han er på soft bakdekk, og det svir en på 1-2-3 når det er tørt...Miller er god på vått, var det i fjor også. Dette går veien
He-he, ja her går det unna (med carbon') !Nå går det så svindyr carbon spruter...
Tipper det kommer til å mangle 1 runde eller 2 på at han når frem...Bagnaia burde kommet seh på palle.... trippel D
Vi får se, nå er det Mugello og der har det vært litt bob-bob for Ducati.Miller er stabil i år!! Herlig type, håper han kan bli en utfordrer til tittelen
Løp & Kjøp...:Kjøpelysten river og sliter i kroppen her... er jo ferdig med hifiinnkjøpene....
Åhhhhh....... vil ha!!!! Smykke!!! Industrikunst!
He-he, i år har det vært 1 stk 888 tilsalgs på Finn, men det var ikke denne varianten. Vurderte å by på den, men det var skjært hull i sidekåpene for å få på chrashpucker. Og new old stock sidekåper til 888 er som hønsetenner å få tak i. Så jeg droppet det. Får se til neste år, kanskje det dukker opp noe en kan importere...Åhhhhh....... vil ha!!!! Smykke!!! Industrikunst!
Og nå er det tollfritt å ta inn over 20år?Åhhhhh....... vil ha!!!! Smykke!!! Industrikunst!
Motormessig, så er 888 og 916 motorene veldig like. Den som er nærmest 888 er muligens 916 motoren som sitter i Monster S4.Ne, klassisk må det være. Lyden fra en trippelåtte...
Jepp, men en må betale moms av faktura verdi...Og nå er det tollfritt å ta inn over 20år?
Vel, ingen liker skatter og avgifter, men de fleste liker offentlige tjenesterMoms er en fæl gris.
Blir vel karantene på hjemtur da. No pain no gain
Burde sale opp min Ducatirøde pick up og dra ned og hente den 888 saken.......
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...searchId=c617526f-684a-6f8e-dcf1-4b123e829895
Vis vedlegget 722604