Moss Audioklubb 2014

empty

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.06.2003
Innlegg
418
Antall liker
7
Sted
Moss
Torget vurderinger
2
Hei alle interesserte.
Undertegnede har hatt liten mulighet til å engasjere seg for klubben her på sentralen på en god stund. Heldigvis er det flere som har tatt kontakt til tross for det. Forhåpentligvis klarer jeg å holde oss mer synlig framover, men jeg lover ingenting.
Uansett.
Klubben lever i beste velgående. Neste år har vi faktisk 20-års jubileum. Vi har fast møtetid den første søndagen i måneden, kl.1900, på bueskytterhuset på Ørejordet i Moss. Er du nysgjerrig, er det bare ta kontakt. Vi ønsker gjester, besøkende og potensielle nye medlemmer velkommen:).

Søndag 2. Mars hadde vi vår faste sammenkomst. 11 mann møtte opp til kaffe, kake, sladder og latter, og for å høre på utstyret en av våre mest trofaste hadde tatt med for presentasjon.
Det var ikke småtterier vi koste oss med.
Audio Research LS25 forforsterker
Audio Research DAC8
Electrocompaniet AW3x120(i to kanaler)
Diverse styggdyre kabler som han har ribbet oppsettet sitt for, bl.a Audioquest.
Dette på våre etter hvert trofaste klubbhøyttalere fra Usher.

DSCF2001.jpg


Vi er sjelden veldig enige om hva vi hører, og ikke minst om hva vi synes er bra, men denne gangen var vi ganske enstemmige. Dette var veldig bra. Tungt og kontant, og åpent, varmt og crispt. Det var vanskelig å ikke like det som ble fremført.

DSCF2002.jpg
DSCF2001.jpg


Som sagt håper jeg at jeg får til å følge opp jevnt her på sentralen. Det er lite trolig at jeg legger ut hver gang, men jeg ser hva jeg får til. Klubblivet går videre i den virkelige verden og for dere som har lyst til å hilse på, er det bare å ta kontakt. Neste møte har vi planer om å bruke den samme DACen, og høre om vi hører noen forskjell på USB-kabler. Dette er jo alltid et festlig tema.
Det blir søndag 7.April. Føl deg velkommen.

Hilsen Tommy
 

jarre10

Medlem
Ble medlem
03.01.2012
Innlegg
28
Antall liker
13
Torget vurderinger
1
Hei

En liten korregering, nest møte blir søndag 6. april :rolleyes:.

Hvilken kabler blir det snakk om å teste?


Mvh

Jarre
 

Dyret

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2012
Innlegg
2.155
Antall liker
1.988
Sted
Byen med kråke
Torget vurderinger
1
Hei. Er det sommerferie nå, eller gjelder 1. Søndag i sommer også?
 
Topp Bunn