Nei...
Nei...
Det korte kjedelige svaret er nei, ikke til den prisen du nevner, med din spec. og det du ønsker. En grunn til min begrensede begeistring for mini generelt er at de har har et stort problem når de regner, og det er at når du åpner døra så blir setet vått fordi vannet på taket drypper rett inn i kupeen. Klønete engineering det der. Men bilen er morsom, og kjører relativt godt.Finnes det en ny bil med et godt understell, grei benplass bak og med plass til mer enn 2 bæreposer i bagasjen til +/- 350K på markedet?
Har kikket litt på Mini Countryman, men kommer ikke på fler?
Absolutt god å kjøre, men ville faktisk helst hatt den med 1.6 diesel. Den går veldig bra. Får stryk av meg pga dårlige seter og personlig er jeg ikke noe stor fan av utseende.
Jeg har den nye Skoda Oktavia 1.8 tsi 4x4 dsg med 180 ( 198 ) hk nå og den går som en liten skrævrakett v kickdown og den har vært problemfri fra dag 1. Skoda er definitivt et merke jeg har fått stor respekt for!Skoda Oktavia RS ligger litt over din prisbrakett, men om du pruter er det vanligvis noen greie rabatter å få. Eventuellt en demobil? Og selv om du synes RS blir for kostbar så finnes det modeller med litt mindre motor som fortsatt er morsome å kjøre til en greit lavere pris. Før du avskriver Skoda som "kjedelig" bør du prøvekjøre!!
For egen del har jeg mere sans for komfort og god plass enn for "artighet", i alle fall så lenge jeg kun skal ha en bil. En leke bil ved siden av hverdagsbilen vil selvsagt bli noe annet. Og innefor "fornuftig pris" er det ikke mange valg, derfor ble det Skoda Superb.
The world's best luxury cars - BBC Top Gear
Vis vedlegget 285861
Det er en kombinasjon av frisør, blomsterdekoratør, kinomaskinist, korrekturleser og begravelsesagent.Dersom ikke bedriften din er frisør eller blomsterdekoratør ville valgt bort Mini. Fiesta ST er nevnt tidligere, den er vel ikke så liten?
Hvis jeg hadde brukt den mye på motorvei og lange rette strekninger så hadde det vært et godt forslag!DS 5 ?
Flott bil, men det holder med 1 Citroen i garasjen.DS 3 blir for liten? Griselekker bil med litt ekstra stæsj. Kan bli knalltøff med de rette atributter.
Citroën DS3 THP 200 Racing SJELDEN BIL! STRØKEN 2012, 15*000
Hvis du skal ha noe som er billigere å bruke, så vil jeg anbefale deg å beholde den du har, fordi at du klarer dårlig å hente inn allerede påløpt verditap ved å selge den du har og så få et nytt verditap på en ny bil, og så skulle hente det hele inn på reduserte drifts- og kapitalkostnader. Hvis den bilen du har er relativt ny, gikk du på rundt 40kkr i verditap bare ved å kjøre ut av bilforretningen...Jeg er på utkikk etter noe som er litt billigere å bruke i det daglige, som er morsom også rundt svinger og som kan stille kløen som har oppstått da jeg er på vei inn i pubertet nr 2 og 40 års krisen.
Takker.Grattis
Du får si ifra når bilen er på tunet, så tar jeg sikkert en tur innom.
A.J.
Takker 2m!Gratulerer Griffenfeldt.
@ emokid: kjøpe V40 du? Du kan jo risikere at fruen blir gravid neste gang du drar ned smekken....![]()
Hehe, da får vi evt gjøre en vriGratulerer Griffenfeldt.
@ emokid: kjøpe V40 du? Du kan jo risikere at fruen blir gravid neste gang du drar ned smekken....![]()