Morrissey - syk i hodet?

H

Hugh

Gjest
Kudos til Moz for viljen og troen på fighting for fighting's sake. Er selv uenig, men det er barskt gjort av ham. «Håper det er menneskekjøtt» er jo kult da. Må jo være lobotomert for å ete grill på Morrissey konsert. De som gjør det bør stenes til døde.

PS Dessuten fullførte han konserten.
 

Kim

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.09.2002
Innlegg
431
Antall liker
43
Torget vurderinger
17
Er det noe galt i å ha prinsipper og integritet?
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
Den tidligere presidenten i New York Dolls-fanclub er ingen dustepikk.

har du problemer?
 

Zed

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
642
Antall liker
3
Hvem som går på konsert til Morrissey? ::)......er ikke han fra 80`s? ;D
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.604
Antall liker
9
Syk i hodet? Ja, det vil jeg si. Hvis det er slik han han skal bestemme hva folk skal spise på hans konserter, får han søren meg skrive det på plakaten.

Jeg antar det er et plagsomt stort selvbilde som er det egentlige problemet.
 
H

Hugh

Gjest
Nå synes jeg inntak av mat på konsert er rimelig bondsk i seg selv, ja en helvetes uting.

Moz er, som alle med IQ på over 56 vet, erklært veggis og dyrevenn i tillegg til at han er kjent som en ekstremt kranglete, spydig og vanskelig herremann. Følgelig bør de som på død og liv må la seg fore og det med junkfood, mens de hører på ham, øyeblikkelig få en black&decker 15mm 5 cm inn i lillehjernen. Helvetes idioter, de ser ikke at de forstyrrer geniet i arbeid.
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Hugh skrev:
Nå synes jeg inntak av mat på konsert er rimelig bondsk i seg selv, ja en helvetes uting.
Inntak av junkfood på lik linje med røyking og flatulering under konserter og forestillinger er som påpekt serdeles udannet.

 

Vedlegg

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
Eneste bandet hvor det er greit med mat:
Worlds Greatest Super Hero Snak Rock&Gorilla Revue


http://www.myspace.com/gonutsmusic



har sett de live to ganger (bl.a opptaket over). Konsertstedet blir regelrett trashet med med donuts, frokostblandinger, kaker, "røykmaskin" bassert på melis etc.
 

Pesquera

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.08.2005
Innlegg
1.381
Antall liker
75
Torget vurderinger
11
"Jeg håper for Guds skyld at det er menneskekjøtt"

Dersom en ikke ser det storslagne i den replikken trenger en profesjonell hjelp - fortrinnsvis av personell i hvite klær, uten at jeg tror det hjelper. Mannen har en integritet de fleste andre kunstere bare kan kan drømme om og defor han gir ikke konsesjoner. Er det så vanskelig å begripe?
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Noen minutter senere skal rockeveteranen ha kommet tilbake på scenen og fullført showet.
Det var vel ikke spesielt prinsippfast. Ellers er'n helt OK.
 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
Mannen er definitivt i alvorlig ubalanse, muligens psykopat.
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Psykopat og psykopat. Dyssosial personlighetsforstyrrelse og denslags opptrer sjelden hos fanatiske 'synd på dyra'-veganere.

Primadonnanykker og sviktende impulskontroll derimot, er nok hyppig forekommende i yrkesgruppen....

;)
 

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Innlegg
8.013
Antall liker
4.128
Sted
I en kjeller
Torget vurderinger
17
Hva med å lese og lære seg litt om artisten Morrissey før dere kommer med slike kvasi diagnoser.

For å ikke prate om å lære å navigere seg inn på de rette avdelingene på sentralen. Har man passert et visst antall innlegg bør man vite at vi har en egen avdeling for musikk, for å ikke prate om at det finnes en egen tråd for denne storslagne artisten...
 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
Godt mulig at mannen er en ok artist for mange. Det fjerner ikke det faktum at mannen har problemer.

Noe som slår meg i denne tråden, er at de som forsvarer mannen virker litt i ubalanse selv.....
 

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Innlegg
5.984
Antall liker
327
Sted
Oslo Vest
Det er alltid litt sårt når en av favorittene ikke er helt god i nøtta.
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Veldig få av mine favoritter er helt gode i nøtta.

Jeg føler ikke behov for å forsvare eller fornekte nykkene, eller lete etter andre favoritter for den saks skyld.

Det holder lenge at de lager god musikk.
 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
Zomby_Woof skrev:
Veldig få av mine favoritter er helt gode i nøtta.

Jeg føler ikke behov for å forsvare eller fornekte nykkene, eller lete etter andre favoritter for den saks skyld.

Det holder lenge at de lager god musikk.
En slik holdning kan jeg respektere ;).
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
De som lar seg overraske over uttalelsene hans har i alle fall ikke peiling på åttitallet og dets musikk.
Meat is murder, anyone?
 

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Innlegg
3.989
Antall liker
229
Torget vurderinger
4
Det finnes kun en ting å sette spørsmålstegn ved her, nemlig skjorta hans. Dette var da skuffende fra en slik herremann som pleier å ha bekledningen helt i orden?

Uten hans særhet og spesielle oppførsel blir han jo bare nok en god artist. La han holde på i fred. Spis grillmaten deres annet sted, f.eks Larkollen.

 

Kim

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.09.2002
Innlegg
431
Antall liker
43
Torget vurderinger
17
What really lies, Beyond the constraints of my mind
Could it be the sea, With fate mooning back at me
No it's just more lock jawed pop stars
Thicker than pig shit, Nothing to convey
They're so scared to show intelligence
It might smear their lovely career

This world, I am afraid, Is designed for crashing bores
I am not one, I am not one
 

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
5.636
Antall liker
394
Fanatikere har som regel flere kjepphester, det første som slår meg er denne vegetarianeren og avholdsfanatikeren som også likte å få jøder brent.
 

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Innlegg
2.947
Antall liker
20
Kim skrev:
Er det noe galt i å ha prinsipper og integritet?
Kommer an på hvilke prinsipper det gjelder. I Iran har de som prinsipp å henge homser...
 

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Innlegg
5.984
Antall liker
327
Sted
Oslo Vest
those are my principles. If you don't like them I have others - Groucho Marx
 
Topp Bunn